Eventjes misschien maar het duurde nogalquote:Op woensdag 7 april 2010 12:29 schreef DarkElf het volgende:
vind je het gek? ik zou ook woest zijn in eerste instantie hoor... lig je lekker warm te doezelen in de zon flikt iemand je zoiets.
Inderdaad! Naast de kapsels beiden vaak een trainingspak, kauwgom (en dan met de mond open kauwenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:18 schreef amaranta het volgende:
Debby en Nicolas lijken wel broer en zus met zo;n precies zo'n kapsel he...
(dat hoor je toch vaker, dat (getrouwde) stellen in de loop der jaren steeds meer op elkaar gaan lijken?)
Ja, klopt, dat was op Barbados!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:51 schreef Lady-Miekie het volgende:
Oh deze is toch met die neger (was het neger?) opmerking ofzo? Of was het nou dat JM een soort nep-kickje uitdeelde aan een zwarte medewerker?
Ja, ik vind hem wel een speedotype ja. Zo ranzig.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:56 schreef Mirjam30 het volgende:
Dave is ook erg sexy in zijn zwembroek!
Maar eh, geen Speedo's toch? Nicolas heeft zeker niks anders.
Omdat ze kort haar heeft lijkt ze een lesboquote:Op woensdag 7 april 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Nicolas ziet er uit als een homo en Debby met dat vreselijke korte haar in de vorige seizoenen als een lesbo
Maar broer en zus werkt ook goed ja
Heeft Debby eigenlijk ook wel vriendinnen of alleen homo vriendjes die ze van de visagie kent?
Yepquote:Op woensdag 7 april 2010 22:32 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Omdat ze kort haar heeft lijkt ze een lesbo![]()
![]()
Jij kent het clichebeeld niet van een kort opgeschoren potten-kapsel?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:32 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Omdat ze kort haar heeft lijkt ze een lesbo![]()
![]()
Echt?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:12 schreef amaranta het volgende:
In Frankrijk moeten mannen dus zulke broekjes aan he, in sommige zwembaden.
ja, kun je een beetje visualiseren???quote:Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt?![]()
Hehe, ja idd normaal zie je het niet snel, ik zeg altijd maar zo; een speedo is voor mensen die echt wedstrijdzwemmen enzo
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, kun je een beetje visualiseren???
Heel die lies (van de man) vol met schaamhaar enzo. Ziet er gewoon smerig uit.
er zijn volgens mij wel een paar afleveringen gedaan dat ze wat met vriendinnen ging doen.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kent het clichebeeld niet van een kort opgeschoren potten-kapsel?
Dat gedrag ook van haar, kenau ten top.
Daarom vroeg ik al, heeft ze wel vriendinnen of alleen maar mannen om zich heen met dat gezellige gedrag van haar.
Zie je,...pot!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef dollce het volgende:
[..]
er zijn volgens mij wel een paar afleveringen gedaan dat ze wat met vriendinnen ging doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |