Mooi zoquote:
Ik neem aan dat hij zijn eigen ondergoed er nog onderaan had toch? Dat doe je ook bij het passen van bijvoorbeeld badkleding.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef amaranta het volgende:
Jeej!!!
Toch nog!
Leuke aflevering weer. En om maar weer te klagen
Beetje ranzig dat Nicolas dat ondergoed zo past. Beetje vies als je het niet koopt en dan zo terug hangt.
Nee, want Keano trok aan zn broek en toen zag je zn kontspleet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:16 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij zijn eigen ondergoed er nog onderaan had toch? Dat doe je ook bij het passen van bijvoorbeeld badkleding.
Al bedenk ik me net dat het bij die doorzichtige boxer niet zo was. Dan is het inderdaad wel ranzig ja.
Ja ik zat ook al te denken van hier klopt iets niet.. maar misschien bedoeld ze 7 jaar niet op verlof geweest zonder haar familie ofzo...quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:58 schreef Rauzer het volgende:
Goh, Debby is al zeven jaar niet met verlof geweest, vandaar dat ze net in dat vliegtuig zat
Ik snap deze zin niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:58 schreef Rauzer het volgende:
Goh, Debby is al zeven jaar niet met verlof geweest, vandaar dat ze net in dat vliegtuig zat
Volgens bedoelt hij dat er altijd vermeld wordt dat Debby nooit vrije dagen heeft/ op vakantie gaat maar altijd maar werkt (al 7 jaar dus). Maar nu wel in het vliegtuig zat naar Barbadosquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:58 schreef Rauzer het volgende:
In de nieuwste afleveringen gaan Debby Nicolas en de kids naar Mexico, Debby is er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg aan toe want ze is al 7 jaar niet vrij / op vakantie geweest! Maar in de aflevering van vanavond zit ze in het vliegtuig naar Barbados en dat is denk ik een jaar of 2 geleden... dus het is gel*l dat ze al 7 jaar niet op vakantie is geweest!quote:
Zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
In de nieuwste afleveringen gaan Debby Nicolas en de kids naar Mexico, Debby is er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg aan toe want ze is al 7 jaar niet vrij / op vakantie geweest! Maar in de aflevering van vanavond zit ze in het vliegtuig naar Barbados en dat is denk ik een jaar of 2 geleden... dus het is gel*l dat ze al 7 jaar niet op vakantie is geweest!
Nee maar ik begreep je dan ook gelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |