ik moest ook heeul hard lachenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef Paris_Texas het volgende:
Al die hometrainers langs de rand van het zwembad![]()
Ik ben benieuwd of ze ooit allemaal tegelijk gebruikt worden, wat een verspilling.
Dat jong ken net z'n veters strikken, neem 't em niet kwalijk : ' )quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sam: "Brasschaat met een of twee SSen"![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
trekken die blikken tegerlijk open en waar komen ze vandaan??
Daar moest ik ook aan denken. Vriendje fijn de was aan het wegstrijken terwijl Nicolas lekker de boodschapjes haalt (in zn kermit pakjequote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die "vriendjes" van Nicolas die aan het strijken waren
Verdacht veel weg van een buitenvriendje van Nicolas als Debby weg is
Hoezo Debby?? Nicolas is toch zo ongeveer huisman?!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:24 schreef MelR het volgende:
dat was trouwens wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel strijkwerk!...of Debby heeft het echt zo druk of ze heeft gewoon een hekel aan strijken!..
en dan in de hele koffer moeten zoeken...quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:38 schreef Paris_Texas het volgende:
Hoe kun je nou tussen de douane en het busje naar het hotel de paspoorten kwijtraken
Ik zie het ook niet hoor. Nicolas vond ik eigenlijk wel altijd leuk, maar valt me de laatste tijd steeds meer op dat hij meer van die sneaky opmerkingen maakt over/tegen Debby.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Debby is weer haar vrolijke gewone zelf, wie zei nou laatst dat ze nu zoveel leuker en gezelliger was, ook in de relatie? Ik zie het allebei niet?
Moest ook wel lachen om Fay bij de fotograaf. Maar Lindsey had toch wel ff wat met dat haar van Fay kunnen doen, vond het echt nergens naar lijken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:53 schreef Rianne84 het volgende:
Carmen met dat hoedje, die lange jas en dat gebrabbel tegen dat "hondje", het is net een seniele oude vrouw.
Ik vind Debby wel wat milder geworden, vroeger had ze gewoon Nicolas overal de schuld van gegeven![]()
Fay is wel een spontaan kind
Wat bedoel je???quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:35 schreef Nizno het volgende:
sodekanonne wat is Shania erg geworden.......
lang niet meer de branie die ze altijd was... Heb het een tijdje niet kunnen zien omdat ik normaal gesproken werk rond de tijd dat het wordt uitgezonden.. Tis nu echt een kittig dametje geworden met dr stemmetje dat op Kelly begint te lijken.quote:
Daar kan je haar de schuld niet van geven, ze word gewoon in de watten gelegd. Maar ja, ook dat vind ik niet erg, ze kunnen het allemaal wel ophoesten blijkbaar. En dat ze op Kelly gaat lijken qua maniertjes is ook simpel te verklaren, zij kopieert alles van der moeder, en Kenji kopieert zijn vader. Dat zag ik vanaf dat ze al jong waren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
lang niet meer de branie die ze altijd was... Heb het een tijdje niet kunnen zien omdat ik normaal gesproken werk rond de tijd dat het wordt uitgezonden.. Tis nu echt een kittig dametje geworden met dr stemmetje dat op Kelly begint te lijken.
O, dat bedoel je. Ik dacht dat je bedoelde dat ze iets raars had gedaan of zo, snapte het al niet, want ze deed niets bijzonders.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
lang niet meer de branie die ze altijd was... Heb het een tijdje niet kunnen zien omdat ik normaal gesproken werk rond de tijd dat het wordt uitgezonden.. Tis nu echt een kittig dametje geworden met dr stemmetje dat op Kelly begint te lijken.
Ja, vond het ook weer een leuke aflevering. En idd, JM over Bompa, vond het ook zo lief.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Leuke aflevering.De spanning tussen Debby en Nicolas is wel erg duidelijk te zien, soms denk ik echt zo van: gast doe eens iets meer om je vrouw te laten relaxen. En inderdaad beetje harde reactie op het feit dat hij lui zou zijn.
Shania en Kelly is echt duidelijk dochter en moeder.
JM over bompaHeerlijk.
Maar waren die mensen ook niet te vroeg, want ik vond Carmen ook al zo raar kijken toen ze er aan kwamen. Als of zij ze ook nog niet verwachtte.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:59 schreef Extranenergy het volgende:
Hoi,
er moet me toch iets van 't hart. Zagen jullie die opmerking in de herhaling van vandaag, JM zei tegen die mensen van Wall of Fame; 'dat is niet goed gepland' ofzoiets. Het ging om de toon, hij gaf de mensen van dat cementgedoe de schuld ervan dat zijn eigen familie niet stipte afspraken na kwam. Ik vond voor het eerst JM echt onrechtvaardig tegenover die mensen. De meneer van Wall of Fame reageerde wel met dat meestal de mensen die met hun hand in cement gaan al aanwezig zijn. Vond ik stoer van die man. Je komt wel op tv met zoiets. Vind het echt naar dat ik het zeggen moet, want JM geloofde ik in zijn voorkomen van sympathieke vent. Carmen suste de boel; plus voor haar.
Aflevering van vanavond was wel aardig. Heb betere gezien. Shania is niet op d'r mondje gevallen maar dat mag best. Vind Kelly ook lekker spontaan. tja, die Debby is duidelijk overspannen op het moment van vakantie. Ze zijn al bijgetrokken zoals we weten.
Tot de volgende keer!
Hahaha een echte fan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist 1.30 euro betaald om de herhaling van vanavond 23.00 te kunnen zien![]()
Kan niet slapen zonder![]()
nu lekker
Hoezo verslaafd?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist 1.30 euro betaald om de herhaling van vanavond 23.00 te kunnen zien![]()
Kan niet slapen zonder![]()
nu lekker
Ja, dat is waar ja, ze waren ook wat te vroeg inderdaad.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:55 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar waren die mensen ook niet te vroeg, want ik vond Carmen ook al zo raar kijken toen ze er aan kwamen. Als of zij ze ook nog niet verwachtte.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:53 schreef Rianne84 het volgende:
Carmen met dat hoedje, die lange jas en dat gebrabbel tegen dat "hondje", het is net een seniele oude vrouw.
Ik vind ze allebei (inmiddels) verschrikkelijk. Die steken naar elkaarquote:Op zaterdag 3 april 2010 08:55 schreef Noek het volgende:
Volgens mij las ik altijd dat Debby zo'n biatch was maar het moge toch wel duidelijk zijn dat Nicolaas de prins op de erwt is. Amai, die zou je zijn camera in zijne bakkes duwen. Allez hè.
"Gebruiken jullie al die knopjes?"
Toch fijn dat retards ook gewoon mee mogen vliegen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:03 schreef Starlie het volgende:
Om Fay moest ik weer erg lachen, wat een schatje is dat!!! Echt een grappig kind.
wat denk je dan om te beginnen over wat er allemaal mis kan gaan tijdens het vliegen met je twee jonge kinderen ook in de cockpit, da's vragen om een gevalletje vliegangst bij die 2. Gelukkig waren die 2 aan het rondkijken en leken ze niets van de vraag mee te krijgen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:55 schreef Noek het volgende:
Volgens mij las ik altijd dat Debby zo'n biatch was maar het moge toch wel duidelijk zijn dat Nicolaas de prins op de erwt is. Amai, die zou je zijn camera in zijne bakkes duwen. Allez hè.
"Gebruiken jullie al die knopjes?"
Toch fijn dat retards ook gewoon mee mogen vliegen.
*high fivedquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei (inmiddels) verschrikkelijk. Die steken naar elkaar![]()
Dat geleuter van hem over Debby's kontje.Ja want zo'n grote oma-broek maakt haar kont groot.
![]()
Die gast heeft homo op z'n voorhoofd staan, want er is geen man die zó op het uiterlijk let bij een vrouw en helemaal niet met het strakke figuur van Debby, waar niks negatiefs over valt te zeggen, lachwekkend
Die verloving is ook alleen maar om de relatie weer wat nieuws te brengen.![]()
En terecht hij had haar zo BOTS op haar neus moeten doen. Mevrouw raakt eerst de paspoorten kwijt, gaat vervolgens slapen terwijl Nicolas met de kids zit opgescheept om vervolgens te zeggen dat hij lui is..... het blijft een kutwijf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:39 schreef Burlapeater het volgende:
Ik vond Nicolais erg agressief reageren toen Debby zei dat hij lui was.
Maar dat hadden ze toch samen besloten dat zij ging werken en hij zou de kinderen doen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:29 schreef Saphia het volgende:
Ik heb me weer prima vermaakt met de(nieuwe) aflevering van gisteravond.
Fay en Bruce zijn de nieuwe Kenji en Shania!dat wordt leuke tv met die 2
Ieder huisje heeft zijn kruisje, in het begin vond ik Sam maar een rare met die grappen,optredens en altijd maar willen blijven uitslapen,hij wilde Kenji's poepluiers nooit verschoonen.
Debby en Nicholas zijn altijd al als water en vuur geweest maar ze matchen wel met elkaar, ik vind ze leuk samen.Ik vind dat Nicholas terecht gelijk had toen hij Debby voor het blok zette met haar werk, ze heeft twee kleine kinderen en Keano en Liam zijn beiden vanaf week 2 continu door oma Carmen en door Nicholas opgevoed. Ja hij kan bot overkomen maar Debby ook, en ze vinden dat wel prima zo te zien.![]()
dat dacht ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:57 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar dat hadden ze toch samen besloten dat zij ging werken en hij zou de kinderen doen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:57 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar dat hadden ze toch samen besloten dat zij ging werken en hij zou de kinderen doen.
Misschien een paar dagen in de week? Heb hem ook vaak genoeg met de kinderen thuis gezien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heeft hij in het begin ook de kids niet gedaan, als ze vanaf week 2 bij oma en opa zaten
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Misschien een paar dagen in de week? Heb hem ook vaak genoeg met de kinderen thuis gezien.
Ben benieuwd naar het resultaatquote:Kelly en Sam zijn tien jaar getrouwd en ze vieren dit met een romantische citytrip naar New York. Terwijl een vriend op het huis zal passen, brengt Jean-Marie hen naar de luchthaven. Ook Carmen en Debby zijn al vroeg op pad. Carmen heeft al een tijd last van overtollige huid aan haar oogleden. Na lang aarzelen gaat ze langs bij de plastisch chirurg om de mogelijkheden van een operatie te bespreken. Debby zorgt voor de morele steun. In Brasschaat staat Bruce een nieuwe uitdaging te wachten, namelijk zonder wieltjes fietsen. 's Avonds maken Carmen en Jean-Marie het mooie weer op de Nacht van de Vlaamse Televisiesterren in Hasselt. Sam en Kelly zijn ondertussen geland in New York. Nadat ze zijn ingecheckt in hun hotel, besluiten ze een taxi te nemen naar... een Belgisch café. En de eigenaar blijkt een enorme fan te zijn van Jean-Marie.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:49 schreef Mula het volgende:
Ik vind Nicolas echt verschrikkelijk onnozel. Schitterend lijf, maar onnozel.
zo klink jij ook als je ziek bentquote:Op maandag 5 april 2010 15:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lekker in die nieuwe aflevering JM die ziek is en dan die geluiden
Gaat Bompa in de afleveringen die doordeweeks uitgezonden worden al bijna dood?quote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef Rauzer het volgende:
"En dat moet je je hele leven nog blijven doen"
Dat duurde nog twee weken toen
Yes.quote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Gaat Bompa in de afleveringen die doordeweeks uitgezonden worden al bijna dood?
Jammerquote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Yes.Maar ik hoorde vanavond dat tegenwoordig koffietijd ofzo om 10u wordt uitgezonden? Even kijken of dat voor de pfaffs iets verandert.
-edit- aah ik zie het al, nu om 11:30 dus.
Donderdag komen de Pfaffs terug van vakantie en gaat hij dood. Dan komt volgende week ergens de begrafenis-aflevering en de Bompa-compilatieafleveringquote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Hah zit je erop te wachten ofzoquote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Nee, juist niet, vind Bompa juist leuk. Ik reageerde alleen op wat Rauzer zei.quote:Op maandag 5 april 2010 22:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hah zit je erop te wachten ofzo
Maar dat zijn die uitzendingen van 19:45?
Dat zeggen wij hier ook altijd van lelijke kinderen!quote:Op maandag 5 april 2010 14:58 schreef Grunsfan het volgende:
Fay en Bruce zijn echt heel schattig idd!
Mooi zoquote:
Ik neem aan dat hij zijn eigen ondergoed er nog onderaan had toch? Dat doe je ook bij het passen van bijvoorbeeld badkleding.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef amaranta het volgende:
Jeej!!!
Toch nog!
Leuke aflevering weer. En om maar weer te klagen
Beetje ranzig dat Nicolas dat ondergoed zo past. Beetje vies als je het niet koopt en dan zo terug hangt.
Nee, want Keano trok aan zn broek en toen zag je zn kontspleet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:16 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij zijn eigen ondergoed er nog onderaan had toch? Dat doe je ook bij het passen van bijvoorbeeld badkleding.
Al bedenk ik me net dat het bij die doorzichtige boxer niet zo was. Dan is het inderdaad wel ranzig ja.
Ja ik zat ook al te denken van hier klopt iets niet.. maar misschien bedoeld ze 7 jaar niet op verlof geweest zonder haar familie ofzo...quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:58 schreef Rauzer het volgende:
Goh, Debby is al zeven jaar niet met verlof geweest, vandaar dat ze net in dat vliegtuig zat
Ik snap deze zin niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:58 schreef Rauzer het volgende:
Goh, Debby is al zeven jaar niet met verlof geweest, vandaar dat ze net in dat vliegtuig zat
Volgens bedoelt hij dat er altijd vermeld wordt dat Debby nooit vrije dagen heeft/ op vakantie gaat maar altijd maar werkt (al 7 jaar dus). Maar nu wel in het vliegtuig zat naar Barbadosquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:58 schreef Rauzer het volgende:
In de nieuwste afleveringen gaan Debby Nicolas en de kids naar Mexico, Debby is er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg aan toe want ze is al 7 jaar niet vrij / op vakantie geweest! Maar in de aflevering van vanavond zit ze in het vliegtuig naar Barbados en dat is denk ik een jaar of 2 geleden... dus het is gel*l dat ze al 7 jaar niet op vakantie is geweest!quote:
Zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
In de nieuwste afleveringen gaan Debby Nicolas en de kids naar Mexico, Debby is er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg aan toe want ze is al 7 jaar niet vrij / op vakantie geweest! Maar in de aflevering van vanavond zit ze in het vliegtuig naar Barbados en dat is denk ik een jaar of 2 geleden... dus het is gel*l dat ze al 7 jaar niet op vakantie is geweest!
Nee maar ik begreep je dan ook gelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |