abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79789546
Jammer dat ik de afleveringen van 20:00 al gezien heb.
Herhaling
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:07:36 #102
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79801787
Sam: "Brasschaat met een of twee SSen"
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:27:32 #103
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_79802738
JM met die fans, das echt wel vreselijk lief toch he!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_79804652
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef Paris_Texas het volgende:
Al die hometrainers langs de rand van het zwembad

Ik ben benieuwd of ze ooit allemaal tegelijk gebruikt worden, wat een verspilling.
ik moest ook heeul hard lachen
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sam: "Brasschaat met een of twee SSen"
Dat jong ken net z'n veters strikken, neem 't em niet kwalijk : ' )
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_79805599
Die groep hometrainers zijn voor zijn wielerploeg.

Verder leuke aflevering weer. Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de nieuwste afleveringen,
fijn die stukjes film op vtm. Vind Kelly en Sam zo niet passen fysiek... zo'n klein mannetje en een echte vrouw.
Maar ze zijn verliefd en blij; that's the important|!
pi_79843088
Handig; zo'n huisvriend die voor je strijkt!
  donderdag 1 april 2010 @ 20:04:11 #107
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79843203
Wat dacht je van die Roomba die voor je zuigt
Kan Nicolas zich volledig op zijn hobby richten
pi_79843258
Zo, tien minuutjes Pfaffs en het volgende valt mij op vandaag:

- Nicolaas ziet eruit als een zwerver in dat joggingpak wat volgens mij nog van Debby is ook.
- Jose Maria moet natuurlijk Jose Mourinho zijn, trainer van Inter.

Daarnaast vraag ik mij altijd het navolgende af; ik heb een grote groep vrienden en een nog grotere groep kennissen en familie. In die hele groep mensen zit 1 oom die op niet hetero is, laat er dan nog een tussen zitten die nog niet uit de kast is en je komt op 2 personen die op mannen vallen. BIj de familie Pfaff zie je altijd een heel leger homo's ...... trekken die blikken tegerlijk open en waar komen ze vandaan??
pi_79846447
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
trekken die blikken tegerlijk open en waar komen ze vandaan??

Die doen de plamuur en poeder en haartjes, de Belgische Leco's
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_79846543
Wat een afschuwelijk groen pakje had die kerel aan
  donderdag 1 april 2010 @ 22:05:48 #111
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79848591
Die "vriendjes" van Nicolas die aan het strijken waren

Verdacht veel weg van een buitenvriendje van Nicolas als Debby weg is
pi_79848808
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die "vriendjes" van Nicolas die aan het strijken waren

Verdacht veel weg van een buitenvriendje van Nicolas als Debby weg is
Daar moest ik ook aan denken. Vriendje fijn de was aan het wegstrijken terwijl Nicolas lekker de boodschapjes haalt (in zn kermit pakje ).
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_79849487
dat was trouwens wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel strijkwerk!...of Debby heeft het echt zo druk of ze heeft gewoon een hekel aan strijken!..
pi_79879525
Zometeen weer! En dan later vanavond weer de Pfaffs...
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:49:44 #115
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79880060
Nu dus
pi_79886551
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:24 schreef MelR het volgende:
dat was trouwens wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel strijkwerk!...of Debby heeft het echt zo druk of ze heeft gewoon een hekel aan strijken!..
Hoezo Debby?? Nicolas is toch zo ongeveer huisman?!
Syl moet winnen!
pi_79888502
jean marie om half 11 's morgens aan de limoncello, de roddelbladen zullen smullen
arme lyndsey
  vrijdag 2 april 2010 @ 23:29:21 #118
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_79888680
Die Carmen....wat kan dat wijf zeiken zeuren en zagen zeg. Ongelovelijk..die stem van haar maakt het er ook niet echt bepaald gezelliger op.
pi_79888854
Debby is weer haar vrolijke gewone zelf, wie zei nou laatst dat ze nu zoveel leuker en gezelliger was, ook in de relatie? Ik zie het allebei niet?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 2 april 2010 @ 23:35:07 #120
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_79888906
sodekanonne wat is Shania erg geworden.......
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_79889059
Hoe kun je nou tussen de douane en het busje naar het hotel de paspoorten kwijtraken
Syl moet winnen!
pi_79889067
Ik vond Nicolais erg agressief reageren toen Debby zei dat hij lui was.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 2 april 2010 @ 23:42:23 #123
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_79889198
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:38 schreef Paris_Texas het volgende:
Hoe kun je nou tussen de douane en het busje naar het hotel de paspoorten kwijtraken
en dan in de hele koffer moeten zoeken...
Dat heb je toch in een losse tas? of ben ik nou gek??

op de luchthaven laten liggen... djiezz...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_79889350
Tsja.... dat in de koffer zoeken was mij ook een raadsel, je weet toch dat je je paspoort daar nog hebt laten zien, maar goed, idd op de luchthaven laten liggen.... it happens.
Syl moet winnen!
pi_79889596
Carmen met dat hoedje, die lange jas en dat gebrabbel tegen dat "hondje", het is net een seniele oude vrouw.

Ik vind Debby wel wat milder geworden, vroeger had ze gewoon Nicolas overal de schuld van gegeven

Fay is wel een spontaan kind
pi_79889652
Lelijk kind die Fay

En Nicolai mag wel meer om zijn vrouw denken hij had der toch kunnen laten slapen in het vliegtuig
Twinning = boring
pi_79889665
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Debby is weer haar vrolijke gewone zelf, wie zei nou laatst dat ze nu zoveel leuker en gezelliger was, ook in de relatie? Ik zie het allebei niet?
Ik zie het ook niet hoor. Nicolas vond ik eigenlijk wel altijd leuk, maar valt me de laatste tijd steeds meer op dat hij meer van die sneaky opmerkingen maakt over/tegen Debby.
pi_79889706
Fay is
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_79889734
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:53 schreef Rianne84 het volgende:
Carmen met dat hoedje, die lange jas en dat gebrabbel tegen dat "hondje", het is net een seniele oude vrouw.

Ik vind Debby wel wat milder geworden, vroeger had ze gewoon Nicolas overal de schuld van gegeven

Fay is wel een spontaan kind
Moest ook wel lachen om Fay bij de fotograaf. Maar Lindsey had toch wel ff wat met dat haar van Fay kunnen doen, vond het echt nergens naar lijken.
pi_79889749
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:35 schreef Nizno het volgende:
sodekanonne wat is Shania erg geworden.......
Wat bedoel je???
pi_79889790
Hoi,

er moet me toch iets van 't hart. Zagen jullie die opmerking in de herhaling van vandaag, JM zei tegen die mensen van Wall of Fame; 'dat is niet goed gepland' ofzoiets. Het ging om de toon, hij gaf de mensen van dat cementgedoe de schuld ervan dat zijn eigen familie niet stipte afspraken na kwam. Ik vond voor het eerst JM echt onrechtvaardig tegenover die mensen. De meneer van Wall of Fame reageerde wel met dat meestal de mensen die met hun hand in cement gaan al aanwezig zijn. Vond ik stoer van die man. Je komt wel op tv met zoiets. Vind het echt naar dat ik het zeggen moet, want JM geloofde ik in zijn voorkomen van sympathieke vent. Carmen suste de boel; plus voor haar.

Aflevering van vanavond was wel aardig. Heb betere gezien. Shania is niet op d'r mondje gevallen maar dat mag best. Vind Kelly ook lekker spontaan. tja, die Debby is duidelijk overspannen op het moment van vakantie. Ze zijn al bijgetrokken zoals we weten.

Tot de volgende keer!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 3 april 2010 @ 00:00:12 #132
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_79889820
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:58 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Wat bedoel je???
lang niet meer de branie die ze altijd was... Heb het een tijdje niet kunnen zien omdat ik normaal gesproken werk rond de tijd dat het wordt uitgezonden.. Tis nu echt een kittig dametje geworden met dr stemmetje dat op Kelly begint te lijken.
pi_79890109
Leuke aflevering. De spanning tussen Debby en Nicolas is wel erg duidelijk te zien, soms denk ik echt zo van: gast doe eens iets meer om je vrouw te laten relaxen. En inderdaad beetje harde reactie op het feit dat hij lui zou zijn.
Shania en Kelly is echt duidelijk dochter en moeder.
JM over bompa Heerlijk.
pi_79890812
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:00 schreef Nizno het volgende:

[..]

lang niet meer de branie die ze altijd was... Heb het een tijdje niet kunnen zien omdat ik normaal gesproken werk rond de tijd dat het wordt uitgezonden.. Tis nu echt een kittig dametje geworden met dr stemmetje dat op Kelly begint te lijken.
Daar kan je haar de schuld niet van geven, ze word gewoon in de watten gelegd. Maar ja, ook dat vind ik niet erg, ze kunnen het allemaal wel ophoesten blijkbaar. En dat ze op Kelly gaat lijken qua maniertjes is ook simpel te verklaren, zij kopieert alles van der moeder, en Kenji kopieert zijn vader. Dat zag ik vanaf dat ze al jong waren.

Nicolais begint met steeds meer te irriteren, staat ie een beetje quasi dom te filmen en kut opmerkingen te maken, terwijl Debby alle tassen doorzoekt voor die paspoorten, zij was al doodmoe omdat meneer haar niet liet slapen. Naar mannetje, of zoals ze daar zeggen, naar manneke.

De beetje 'normaalste' van het hele stel vind ik toch Dave en Lindsey, ze zijn bij vlagen saai, maar ze zijn gewoon hun zelf. Ik vind Bruce echt het leukste van iedereen. Typisch zijn vader, ook van die droge opmerkingen met wat humor. Dat Dave vroeg waarom hij bij hen wou slapen antwoordde hij schattig dat ie verdrietig was omdat ie uit bed was gevallen. je kan ook zien dat hij nu al super veel om zijn zusje geeft, dat geeft toch aan hoe dat later zal zijn.

Jean Marie was vanavond lekker gewoon, geen verplichtingen ten aanzien van feestjes ofzo, nee lekker aan het werk, borreltje erbij en even een ode aan Bompa, die zal wel knipogen en lachend mee borrelen daar boven.
pi_79891144
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:00 schreef Nizno het volgende:

[..]

O, dat bedoel je. Ik dacht dat je bedoelde dat ze iets raars had gedaan of zo, snapte het al niet, want ze deed niets bijzonders.
pi_79891190
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Leuke aflevering. De spanning tussen Debby en Nicolas is wel erg duidelijk te zien, soms denk ik echt zo van: gast doe eens iets meer om je vrouw te laten relaxen. En inderdaad beetje harde reactie op het feit dat hij lui zou zijn.
Shania en Kelly is echt duidelijk dochter en moeder.
JM over bompa Heerlijk.
Ja, vond het ook weer een leuke aflevering. En idd, JM over Bompa, vond het ook zo lief.
pi_79891246
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:59 schreef Extranenergy het volgende:
Hoi,

er moet me toch iets van 't hart. Zagen jullie die opmerking in de herhaling van vandaag, JM zei tegen die mensen van Wall of Fame; 'dat is niet goed gepland' ofzoiets. Het ging om de toon, hij gaf de mensen van dat cementgedoe de schuld ervan dat zijn eigen familie niet stipte afspraken na kwam. Ik vond voor het eerst JM echt onrechtvaardig tegenover die mensen. De meneer van Wall of Fame reageerde wel met dat meestal de mensen die met hun hand in cement gaan al aanwezig zijn. Vond ik stoer van die man. Je komt wel op tv met zoiets. Vind het echt naar dat ik het zeggen moet, want JM geloofde ik in zijn voorkomen van sympathieke vent. Carmen suste de boel; plus voor haar.

Aflevering van vanavond was wel aardig. Heb betere gezien. Shania is niet op d'r mondje gevallen maar dat mag best. Vind Kelly ook lekker spontaan. tja, die Debby is duidelijk overspannen op het moment van vakantie. Ze zijn al bijgetrokken zoals we weten.

Tot de volgende keer!
Maar waren die mensen ook niet te vroeg, want ik vond Carmen ook al zo raar kijken toen ze er aan kwamen. Als of zij ze ook nog niet verwachtte.
  zaterdag 3 april 2010 @ 00:58:44 #138
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79891341
Zojuist 1.30 euro betaald om de herhaling van vanavond 23.00 te kunnen zien

Kan niet slapen zonder

nu lekker
pi_79891384
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:58 schreef ikweethetookniet het volgende:

Kan niet slapen zonder

nu lekker
Hahaha een echte fan. Slaap lekker!
pi_79891391
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:58 schreef ikweethetookniet het volgende:

Kan niet slapen zonder

nu lekker
Hoezo verslaafd?
Slaap lekker
pi_79892673
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:55 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Maar waren die mensen ook niet te vroeg, want ik vond Carmen ook al zo raar kijken toen ze er aan kwamen. Als of zij ze ook nog niet verwachtte.
Ja, dat is waar ja, ze waren ook wat te vroeg inderdaad.
pi_79894322
Volgens mij las ik altijd dat Debby zo'n biatch was maar het moge toch wel duidelijk zijn dat Nicolaas de prins op de erwt is. Amai, die zou je zijn camera in zijne bakkes duwen. Allez hè.

"Gebruiken jullie al die knopjes?"
Toch fijn dat retards ook gewoon mee mogen vliegen.
Go hard or go home
  zaterdag 3 april 2010 @ 10:03:54 #143
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_79895043
In deze aflevering kwam Debby misschien nog wat nukkig over maar vind je het gek met zo'n puberale vent... ik zou ook in de stress schieten als ik en al moe ben en mijn paspoorten kwijt ben, en dat kan dat huppeltutje van de reisorganisatie wel zeggen dat het niet erg is, maar allee je wil toch je documenten hebben!

In de afleveringen die gaan komen vind ik Debby echt wel leuker dan ze ooit geweest is... maar dat komt misschien ook omdat ik Nicolas anders ben gaan bekijken... hij kan echt gruwelijk irritant zijn.. Debby ligt te slapen en hoppa we maken haar even wakker om vervolgens toch op de stoel voor haar te gaan zitten.. commentaar geven op haar bikinibroekje... Nee die strakke slip van hem zag er lekker sexy uit... Mijn vader droeg dat in de jaren 80 en toen was het al vreselijk... maar goed smaken verschillen

En Carmen.. mijn hemel want een ouwe zuurpruim is dat eigenlijk met die ouwe krasse stem.

Om Fay moest ik weer erg lachen, wat een schatje is dat!!! Echt een grappig kind.
pi_79895046
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:53 schreef Rianne84 het volgende:

pi_79895074
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 08:55 schreef Noek het volgende:
Volgens mij las ik altijd dat Debby zo'n biatch was maar het moge toch wel duidelijk zijn dat Nicolaas de prins op de erwt is. Amai, die zou je zijn camera in zijne bakkes duwen. Allez hè.

Ik vind ze allebei (inmiddels) verschrikkelijk. Die steken naar elkaar
Dat geleuter van hem over Debby's kontje. Ja want zo'n grote oma-broek maakt haar kont groot.
Die gast heeft homo op z'n voorhoofd staan, want er is geen man die zó op het uiterlijk let bij een vrouw en helemaal niet met het strakke figuur van Debby, waar niks negatiefs over valt te zeggen, lachwekkend

Die verloving is ook alleen maar om de relatie weer wat nieuws te brengen.
pi_79895422
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 10:03 schreef Starlie het volgende:

Om Fay moest ik weer erg lachen, wat een schatje is dat!!! Echt een grappig kind.

Fay is echt een schatje ja en ze heeft wel wat weg van den Broes humor, maar dan nét even anders
pi_79898719
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 08:55 schreef Noek het volgende:

wat denk je dan om te beginnen over wat er allemaal mis kan gaan tijdens het vliegen met je twee jonge kinderen ook in de cockpit, da's vragen om een gevalletje vliegangst bij die 2. Gelukkig waren die 2 aan het rondkijken en leken ze niets van de vraag mee te krijgen.
pi_79899515
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind ze allebei (inmiddels) verschrikkelijk. Die steken naar elkaar
Dat geleuter van hem over Debby's kontje. Ja want zo'n grote oma-broek maakt haar kont groot.
Die gast heeft homo op z'n voorhoofd staan, want er is geen man die zó op het uiterlijk let bij een vrouw en helemaal niet met het strakke figuur van Debby, waar niks negatiefs over valt te zeggen, lachwekkend

Die verloving is ook alleen maar om de relatie weer wat nieuws te brengen.
*high fived
Alleen vind ik Debby wel leuk maar dat was omdat ze de vorige keer zo moest huilen. Ben zo'n sucker.
En een newbie.
Go hard or go home
pi_79899800
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:39 schreef Burlapeater het volgende:
Ik vond Nicolais erg agressief reageren toen Debby zei dat hij lui was.
En terecht hij had haar zo BOTS op haar neus moeten doen. Mevrouw raakt eerst de paspoorten kwijt, gaat vervolgens slapen terwijl Nicolas met de kids zit opgescheept om vervolgens te zeggen dat hij lui is..... het blijft een kutwijf.
pi_79901737
Ik heb me weer prima vermaakt met de(nieuwe) aflevering van gisteravond.

Fay en Bruce zijn de nieuwe Kenji en Shania! dat wordt leuke tv met die 2

Ieder huisje heeft zijn kruisje, in het begin vond ik Sam maar een rare met die grappen,optredens en altijd maar willen blijven uitslapen,hij wilde Kenji's poepluiers nooit verschoonen.

Debby en Nicholas zijn altijd al als water en vuur geweest maar ze matchen wel met elkaar, ik vind ze leuk samen.Ik vind dat Nicholas terecht gelijk had toen hij Debby voor het blok zette met haar werk, ze heeft twee kleine kinderen en Keano en Liam zijn beiden vanaf week 2 continu door oma Carmen en door Nicholas opgevoed. Ja hij kan bot overkomen maar Debby ook, en ze vinden dat wel prima zo te zien.

[ Bericht 19% gewijzigd door Saphia op 03-04-2010 14:31:49 (taalvauten) ]
pi_79906570
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:29 schreef Saphia het volgende:
Ik heb me weer prima vermaakt met de(nieuwe) aflevering van gisteravond.

Fay en Bruce zijn de nieuwe Kenji en Shania! dat wordt leuke tv met die 2

Ieder huisje heeft zijn kruisje, in het begin vond ik Sam maar een rare met die grappen,optredens en altijd maar willen blijven uitslapen,hij wilde Kenji's poepluiers nooit verschoonen.

Debby en Nicholas zijn altijd al als water en vuur geweest maar ze matchen wel met elkaar, ik vind ze leuk samen.Ik vind dat Nicholas terecht gelijk had toen hij Debby voor het blok zette met haar werk, ze heeft twee kleine kinderen en Keano en Liam zijn beiden vanaf week 2 continu door oma Carmen en door Nicholas opgevoed. Ja hij kan bot overkomen maar Debby ook, en ze vinden dat wel prima zo te zien.

Maar dat hadden ze toch samen besloten dat zij ging werken en hij zou de kinderen doen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 3 april 2010 @ 17:03:18 #152
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_79906771
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:57 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Maar dat hadden ze toch samen besloten dat zij ging werken en hij zou de kinderen doen.
dat dacht ik ook inderdaad.
pi_79906904
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:57 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Dan heeft hij in het begin ook de kids niet gedaan, als ze vanaf week 2 bij oma en opa zaten
pi_79907914
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan heeft hij in het begin ook de kids niet gedaan, als ze vanaf week 2 bij oma en opa zaten
Misschien een paar dagen in de week? Heb hem ook vaak genoeg met de kinderen thuis gezien.
pi_79908003
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Misschien een paar dagen in de week? Heb hem ook vaak genoeg met de kinderen thuis gezien.

Ah oke, ik heb die afleveringen niet gezien. En idd filmen ze niet elke dag.
pi_79909024
[quote]Op zaterdag 3 april 2010 10:03 schreef Starlie het volgende:

In de afleveringen die gaan komen vind ik Debby echt wel leuker dan ze ooit geweest is... maar dat komt misschien ook omdat ik Nicolas anders ben gaan bekijken... hij kan echt gruwelijk irritant zijn.. Debby ligt te slapen en hoppa we maken haar even wakker om vervolgens toch op de stoel voor haar te gaan zitten.. commentaar geven op haar bikinibroekje... Nee die strakke slip van hem zag er lekker sexy uit... Mijn vader droeg dat in de jaren 80 en toen was het al vreselijk... maar goed smaken verschillen

Ja, gatver, wat een walgelijk mannetje is Nicolas toch. Debby moest een string aantrekken, daar komt haar kont beter uit. Als het mijn man was, had ik 'm allang gedumpt.
Misschien hebben ze het ook wel heel leuk samen, maar wordt dat niet gefilmd ofzo. Benieuwd hoe lang ze het nog met elkaar uithouden.......
  † In Memoriam † zaterdag 3 april 2010 @ 19:49:19 #157
240917 Mula
pi_79911910
Ik vind Nicolas echt verschrikkelijk onnozel. Schitterend lijf, maar onnozel.
pi_79914900
Toch zie ik liever een levensgenieter als Nicholas dan iemand als Debby.
Ik zou me vermaken met Nicholas en bij Debby zou ik waarschijnlijk duizend keer de boel sussen voordat ze gezellig wordt. Doe mij maar Nicholas dus.
pi_79928905
http://www.gva.be/nieuws/(...)e-familie-pfaff.aspx

Rond 2:25 zegt Carmen "Ik hoop dat ik klaarkom."
Haha nee. Best leuk filmpje!
pi_79960609
Op vtm.be las ik de beschrijving van de aflevering van volgende week en er is er een wakker geworden:
quote:
Kelly en Sam zijn tien jaar getrouwd en ze vieren dit met een romantische citytrip naar New York. Terwijl een vriend op het huis zal passen, brengt Jean-Marie hen naar de luchthaven. Ook Carmen en Debby zijn al vroeg op pad. Carmen heeft al een tijd last van overtollige huid aan haar oogleden. Na lang aarzelen gaat ze langs bij de plastisch chirurg om de mogelijkheden van een operatie te bespreken. Debby zorgt voor de morele steun. In Brasschaat staat Bruce een nieuwe uitdaging te wachten, namelijk zonder wieltjes fietsen. 's Avonds maken Carmen en Jean-Marie het mooie weer op de Nacht van de Vlaamse Televisiesterren in Hasselt. Sam en Kelly zijn ondertussen geland in New York. Nadat ze zijn ingecheckt in hun hotel, besluiten ze een taxi te nemen naar... een Belgisch café. En de eigenaar blijkt een enorme fan te zijn van Jean-Marie.
Ben benieuwd naar het resultaat
pi_79967724
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:49 schreef Mula het volgende:
Ik vind Nicolas echt verschrikkelijk onnozel. Schitterend lijf, maar onnozel.
Hij is niet een van de slimste nee. Ik kan hem daarom ook echt niet aantrekkelijk vinden, domme mannen.

Fay en Bruce zijn echt heel schattig idd!
  maandag 5 april 2010 @ 15:19:08 #162
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_79968301
Lekker in die nieuwe aflevering JM die ziek is en dan die geluiden
pi_79972056
Smakelijke aflevering inderdaad.
Beschuitje in, beschuitje uit en Carmen die tijdens die actie de deur van het toilet opent en daarna nog zegt: 'Geen respect voor m'n eten.'
't es tit tat 't ut es!
pi_79973295
Nicolas wordt steeds vervelender inderdaad ! Wel te begrijpen overigens, Debby die altijd al kutopmerkingen maakte krijgt ze nu eindelijk eens terug.
Willem-Jan van Puffelen
  maandag 5 april 2010 @ 19:52:02 #165
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79977184
En weer die homo Nicolas in zijn kermit pakje
En Debby afzeiken
pi_79979569
"En dat moet je je hele leven nog blijven doen"

Dat duurde nog twee weken toen
Willem-Jan van Puffelen
  † In Memoriam † maandag 5 april 2010 @ 20:56:03 #167
240917 Mula
pi_79979796
Is het overlijden van Bompa ook te zien geweest in de serie? Ik weet dat er een speciale aflevering te zien is geweest, maar hoe is het in de serie verwerkt?

Oh en Nicolas in zijn kermitpakje vond ik helemaal niet slecht hoor. En ik klaag ook niet over het showen van het ondergoed.
pi_79979882
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lekker in die nieuwe aflevering JM die ziek is en dan die geluiden
zo klink jij ook als je ziek bent
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79980290
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef Rauzer het volgende:
"En dat moet je je hele leven nog blijven doen"

Dat duurde nog twee weken toen
Gaat Bompa in de afleveringen die doordeweeks uitgezonden worden al bijna dood?
pi_79980513
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Yes. Maar ik hoorde vanavond dat tegenwoordig koffietijd ofzo om 10u wordt uitgezonden? Even kijken of dat voor de pfaffs iets verandert.
-edit- aah ik zie het al, nu om 11:30 dus.
pi_79981209
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Yes. Maar ik hoorde vanavond dat tegenwoordig koffietijd ofzo om 10u wordt uitgezonden? Even kijken of dat voor de pfaffs iets verandert.
-edit- aah ik zie het al, nu om 11:30 dus.
Jammer , zag ook al dat Fay begin september is geboren en Bompa begin maart dat jaar is overleden.
Dat scheelt 7 maanden, maar aangezien Lindsey al een paar weken zwanger is duurt het misschien nog maar 1 of een halve maand voordat Bompa zal overlijden. Dat is dus wel binnenkort al in de afleveringen.
pi_79981525
quote:

[..]

Donderdag komen de Pfaffs terug van vakantie en gaat hij dood. Dan komt volgende week ergens de begrafenis-aflevering en de Bompa-compilatieaflevering
Willem-Jan van Puffelen
  maandag 5 april 2010 @ 22:12:29 #173
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_79983785
quote:

[..]

Hah zit je erop te wachten ofzo

Maar dat zijn die uitzendingen van 19:45?
pi_79984827
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:12 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Hah zit je erop te wachten ofzo

Maar dat zijn die uitzendingen van 19:45?
Nee, juist niet, vind Bompa juist leuk. Ik reageerde alleen op wat Rauzer zei.

Maar dat zijn die afleveringen inderdaad .
  maandag 5 april 2010 @ 23:45:38 #175
288743 fredjanssen
Godmiljaar!!
pi_79988586
quote:
Op maandag 5 april 2010 14:58 schreef Grunsfan het volgende:

Fay en Bruce zijn echt heel schattig idd!
Dat zeggen wij hier ook altijd van lelijke kinderen! (vrij naar Herman Finkers)
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:38:25 #176
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_79995971
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:57 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zo klink jij ook als je ziek bent
Zo klink ik iedere dag
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:39:20 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79996003
De ochtendherhalingen zijn kwijt??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_79996105
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:39 schreef Leandra het volgende:
De ochtendherhalingen zijn kwijt??
Die komen tegenwoordig later, om 11.30 . Vanwege Koffietijd.
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:43:20 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79996122
Oh geweldig, dan ben ik nog op tijd
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_79996501
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:43 schreef Leandra het volgende:
Oh geweldig, dan ben ik nog op tijd
Mooi zo .
Ik vind het maar een irritant tijdstip , vrij laat .10.15 vond ik ideaal als ik vrij heb.
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:22:50 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79997446
Ik dacht er 's morgens nogal eens te laat aan, dus met een beetje mazzel is dat nu geen probleem meer
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:16:47 #182
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79999794
Jeej!!!
Toch nog!

Leuke aflevering weer. En om maar weer te klagen
Beetje ranzig dat Nicolas dat ondergoed zo past. Beetje vies als je het niet koopt en dan zo terug hangt.
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:19:28 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79999950
Die bompadood afleveringen heb ik toen gemist. Dus ik wil die eigenlijk ook wel zien.
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:13:30 #184
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_80001749
toen die man zei "geen speedos!" zag ik Nicolas al helemaal wit wegtrekken!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_80001837
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef amaranta het volgende:
Jeej!!!
Toch nog!

Leuke aflevering weer. En om maar weer te klagen
Beetje ranzig dat Nicolas dat ondergoed zo past. Beetje vies als je het niet koopt en dan zo terug hangt.
Ik neem aan dat hij zijn eigen ondergoed er nog onderaan had toch? Dat doe je ook bij het passen van bijvoorbeeld badkleding.
Al bedenk ik me net dat het bij die doorzichtige boxer niet zo was . Dan is het inderdaad wel ranzig ja.
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:26:01 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80002159
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:16 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij zijn eigen ondergoed er nog onderaan had toch? Dat doe je ook bij het passen van bijvoorbeeld badkleding.
Al bedenk ik me net dat het bij die doorzichtige boxer niet zo was . Dan is het inderdaad wel ranzig ja.
Nee, want Keano trok aan zn broek en toen zag je zn kontspleet.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:14:08 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80017208
Zou wel 'vet' zijn als Lindsey nou gewoon dn Bruce zou vergeten, á la home alone style
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:18:37 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80017375
Debby en Nicolas lijken wel broer en zus met zo;n precies zo'n kapsel he...

(dat hoor je toch vaker, dat (getrouwde) stellen in de loop der jaren steeds meer op elkaar gaan lijken?)
pi_80017779
Die gasten op Barbedos kijken waarschijnlijk ook naar de Pfaff's: "Men nó speedo's " hahahaha
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:28:56 #190
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_80017792
Oeh JMP keek niet blij op het eind!
pi_80019050
Goh, Debby is al zeven jaar niet met verlof geweest, vandaar dat ze net in dat vliegtuig zat
Willem-Jan van Puffelen
  dinsdag 6 april 2010 @ 21:10:23 #192
125420 Starlie
pi_80019628
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:58 schreef Rauzer het volgende:
Goh, Debby is al zeven jaar niet met verlof geweest, vandaar dat ze net in dat vliegtuig zat
Ja ik zat ook al te denken van hier klopt iets niet.. maar misschien bedoeld ze 7 jaar niet op verlof geweest zonder haar familie ofzo...
  dinsdag 6 april 2010 @ 21:18:10 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80019999
quote:
Ik snap deze zin niet.
pi_80021211
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik snap deze zin niet.
Volgens bedoelt hij dat er altijd vermeld wordt dat Debby nooit vrije dagen heeft/ op vakantie gaat maar altijd maar werkt (al 7 jaar dus). Maar nu wel in het vliegtuig zat naar Barbados .
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:01:35 #195
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_80022196
quote:
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:10:14 #196
125420 Starlie
pi_80022670
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:01 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

In de nieuwste afleveringen gaan Debby Nicolas en de kids naar Mexico, Debby is er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg aan toe want ze is al 7 jaar niet vrij / op vakantie geweest! Maar in de aflevering van vanavond zit ze in het vliegtuig naar Barbados en dat is denk ik een jaar of 2 geleden... dus het is gel*l dat ze al 7 jaar niet op vakantie is geweest!
pi_80023039
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:10 schreef Starlie het volgende:

[..]

In de nieuwste afleveringen gaan Debby Nicolas en de kids naar Mexico, Debby is er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg aan toe want ze is al 7 jaar niet vrij / op vakantie geweest! Maar in de aflevering van vanavond zit ze in het vliegtuig naar Barbados en dat is denk ik een jaar of 2 geleden... dus het is gel*l dat ze al 7 jaar niet op vakantie is geweest!
Zo moeilijk is het allemaal niet
Willem-Jan van Puffelen
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:24:31 #198
125420 Starlie
pi_80023347
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:17 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het allemaal niet
Nee maar ik begreep je dan ook gelijk
Mensen die de nieuwste afleveringen nog niet gezien hebben die begrijpen het misschien niet helemaal, vandaar mijn uitleg
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:55:32 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80024823
Nu pas snap ik het ja.
  woensdag 7 april 2010 @ 12:28:23 #200
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_80038888
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Oeh JMP keek niet blij op het eind!