Maar dat hadden ze toch samen besloten dat zij ging werken en hij zou de kinderen doen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:29 schreef Saphia het volgende:
Ik heb me weer prima vermaakt met de(nieuwe) aflevering van gisteravond.
Fay en Bruce zijn de nieuwe Kenji en Shania!dat wordt leuke tv met die 2
Ieder huisje heeft zijn kruisje, in het begin vond ik Sam maar een rare met die grappen,optredens en altijd maar willen blijven uitslapen,hij wilde Kenji's poepluiers nooit verschoonen.
Debby en Nicholas zijn altijd al als water en vuur geweest maar ze matchen wel met elkaar, ik vind ze leuk samen.Ik vind dat Nicholas terecht gelijk had toen hij Debby voor het blok zette met haar werk, ze heeft twee kleine kinderen en Keano en Liam zijn beiden vanaf week 2 continu door oma Carmen en door Nicholas opgevoed. Ja hij kan bot overkomen maar Debby ook, en ze vinden dat wel prima zo te zien.![]()
dat dacht ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:57 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar dat hadden ze toch samen besloten dat zij ging werken en hij zou de kinderen doen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:57 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar dat hadden ze toch samen besloten dat zij ging werken en hij zou de kinderen doen.
Misschien een paar dagen in de week? Heb hem ook vaak genoeg met de kinderen thuis gezien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heeft hij in het begin ook de kids niet gedaan, als ze vanaf week 2 bij oma en opa zaten
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Misschien een paar dagen in de week? Heb hem ook vaak genoeg met de kinderen thuis gezien.
Ben benieuwd naar het resultaatquote:Kelly en Sam zijn tien jaar getrouwd en ze vieren dit met een romantische citytrip naar New York. Terwijl een vriend op het huis zal passen, brengt Jean-Marie hen naar de luchthaven. Ook Carmen en Debby zijn al vroeg op pad. Carmen heeft al een tijd last van overtollige huid aan haar oogleden. Na lang aarzelen gaat ze langs bij de plastisch chirurg om de mogelijkheden van een operatie te bespreken. Debby zorgt voor de morele steun. In Brasschaat staat Bruce een nieuwe uitdaging te wachten, namelijk zonder wieltjes fietsen. 's Avonds maken Carmen en Jean-Marie het mooie weer op de Nacht van de Vlaamse Televisiesterren in Hasselt. Sam en Kelly zijn ondertussen geland in New York. Nadat ze zijn ingecheckt in hun hotel, besluiten ze een taxi te nemen naar... een Belgisch café. En de eigenaar blijkt een enorme fan te zijn van Jean-Marie.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:49 schreef Mula het volgende:
Ik vind Nicolas echt verschrikkelijk onnozel. Schitterend lijf, maar onnozel.
zo klink jij ook als je ziek bentquote:Op maandag 5 april 2010 15:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lekker in die nieuwe aflevering JM die ziek is en dan die geluiden
Gaat Bompa in de afleveringen die doordeweeks uitgezonden worden al bijna dood?quote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef Rauzer het volgende:
"En dat moet je je hele leven nog blijven doen"
Dat duurde nog twee weken toen
Yes.quote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Gaat Bompa in de afleveringen die doordeweeks uitgezonden worden al bijna dood?
Jammerquote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Yes.Maar ik hoorde vanavond dat tegenwoordig koffietijd ofzo om 10u wordt uitgezonden? Even kijken of dat voor de pfaffs iets verandert.
-edit- aah ik zie het al, nu om 11:30 dus.
Donderdag komen de Pfaffs terug van vakantie en gaat hij dood. Dan komt volgende week ergens de begrafenis-aflevering en de Bompa-compilatieafleveringquote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Hah zit je erop te wachten ofzoquote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Nee, juist niet, vind Bompa juist leuk. Ik reageerde alleen op wat Rauzer zei.quote:Op maandag 5 april 2010 22:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hah zit je erop te wachten ofzo
Maar dat zijn die uitzendingen van 19:45?
Dat zeggen wij hier ook altijd van lelijke kinderen!quote:Op maandag 5 april 2010 14:58 schreef Grunsfan het volgende:
Fay en Bruce zijn echt heel schattig idd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |