Ja, dit is wel erg lui en gemakkelijk zoquote:Op maandag 29 maart 2010 20:31 schreef Rianne84 het volgende:
Wat voor apparaat had Lindsey besteld? Ik dacht dat ze daadwerkelijk zou gaan trainen
Ja dat is al oud nieuws.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Annie1980 het volgende:
Ja hallooo piepeloi, Zeg, is het hier al gemeld dat Nicolas zijn Debby ten huwelijk gaat vragen?
Hij gaat het officieel nog aan JM vragen en daarna pas aan haar. Maar ik las het net op vtm. dus inmiddels zal hij dit toch allang gedaan hebben. of zit ik hier nou echt slaapverwekkend OUD nieuws te verkondigen? hahaha...
Was dat niet gewoon een wijnglas met cola erin?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Shania met een glas rode wijn
Opvolgster van Carmen is al gevonden
Gezien de blik van Sam niet...quote:Op maandag 29 maart 2010 21:27 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een wijnglas met cola erin?
Ja, dat vroeg ik mij ook al af! En gezien de vraag van Bruce of ze bij Debby thuis ook veel speelgoedautos hebben en de plotselinge verlegenheid van Faye, had ik ook niet het idee dat Lyndsay daar vaak komt!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef Starlie het volgende:
Zat net de nieuwste aflevering te kijken en ik verbaasde me echt over de vraag van Debby aan Nicolas.. ze vraagt aan hem: " is Kelly hier eigenlijk al eens geweest"?Ze gingen een etentje geven bij hun thuis om te vertellen dat ze gaan trouwen...
Nou zei Nicolas volgens mij is ze alleen beneden geweest om haar nagels te laten doen... Ik kan daar echt niet over uit dat als je al jaren daar woont dat je zus nog nooit je huis heeft gezien...
Maar ja.. wie ben ik.. dus kom maar met het commentaar....
Tuurlijk is bijna alles fake. Ze bepalen gewoon zelf toch wat ze willen uitzenden.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Mula het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook al af! En gezien de vraag van Bruce of ze bij Debby thuis ook veel speelgoedautos hebben en de plotselinge verlegenheid van Faye, had ik ook niet het idee dat Lyndsay daar vaak komt!
Af en toe vraag ik me af of niet gewoon alles in scene is gezet!
Heb 1 keer gezien dat Kelly bij Debby in huis was. Debby was toen zwanger. Debby had schildersspullen van Nicolas gekregen, en zij hebben toen samen een schilderij gemaakt.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef Starlie het volgende:
Zat net de nieuwste aflevering te kijken en ik verbaasde me echt over de vraag van Debby aan Nicolas.. ze vraagt aan hem: " is Kelly hier eigenlijk al eens geweest"?Ze gingen een etentje geven bij hun thuis om te vertellen dat ze gaan trouwen...
Nou zei Nicolas volgens mij is ze alleen beneden geweest om haar nagels te laten doen... Ik kan daar echt niet over uit dat als je al jaren daar woont dat je zus nog nooit je huis heeft gezien...
Maar ja.. wie ben ik.. dus kom maar met het commentaar....
Ik had het meer over een reallife soap zoals The Hills waar met een script wordt gewerkt. Dat ze zelf bepalen wat er uitgezonden wordt lijkt me logisch.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Tuurlijk is bijna alles fake. Ze bepalen gewoon zelf toch wat ze willen uitzenden.
De speen doopte Kelly in de kinderchampagne, dus geen normale champagne. 'k Vond Debby maar overdreven reageren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:04 schreef Burlapeater het volgende:
Wat mij opviel aan de 'oude' afleveringen was dat Kelly en Carmen het speentje van Liam in de champagne doopte en het hem telkens in de mond stopte. Debby was daar totaal niet blij mee.
Lindsey een luie doos is, ook ik dacht dat ze lekker zou sporten, komt opeens een futuristische kist naar boven. Ja zo kan ik ook wel van die vetranden afkomen.
En die obsessieve alles op slot doen in het huis, zowel overdag als in de vroege avond.
Bompa word ook als een kleuter in de hoek gezet, mag niet eens zijn wijntje drinken.
En Jean Marie die bij het weggaan bij de sportclub niet eens die 3 kinderen een handtekening gaf.
Ook vrij bot van nee die zijn op.
Ja, volgens mij ook hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:27 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een wijnglas met cola erin?
Zie je, het kon ook niet anders. Ik had nog even snel gekeken of ik er misschien hier iets over zag, maar ja... je kunt moeilijk alle berichten doorlezen... maar uhm... foto's?? goh, sorry hoor, ik heb even onder een steen gelegen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Foto's en films van het aanzoek hebben we al lang en breed gehad
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:03 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
Zie je, het kon ook niet anders. Ik had nog even snel gekeken of ik er misschien hier iets over zag, maar ja... je kunt moeilijk alle berichten doorlezen... maar uhm... foto's?? goh, sorry hoor, ik heb even onder een steen gelegen.
Je bent me voor, daar zat ik ook aan te denken. Je ziet de zussen idd nauwelijks bij elkaar thuis. Misschien gebeurt dat wel, maar dan wordt het niet opgenomen. En Debby was altijd druk aan het werk, dus daar zal sowieso weinig familie langs zijn geweest de afgelopen jaren.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:06 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Heb 1 keer gezien dat Kelly bij Debby in huis was. Debby was toen zwanger. Debby had schildersspullen van Nicolas gekregen, en zij hebben toen samen een schilderij gemaakt.
Maar vind sowieso dat je weinig ziet dat de zussen bij elkaar thuis komen in de uitzendingen. Eigenlijk alleen maar bij JM en Carmen thuis.
Ja die reactie was echtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:38 schreef Mirjam30 het volgende:
Degenen die de afleveringen op/via VTM kijken hebben dit al gezien, maar voor alle anderen hier het filmpje waarin de familie van het huwelijk op de hoogte wordt gebracht! Vind vooral de reactie van de moeder van Nicolas erg lief!
http://www.vtm.be/de-pfaffs/rozen-met-een-boodschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |