wist dat deze opmerking zou komenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef Crientj het volgende:
Waarom hebben de 3 dochters allemaal zo'n zwart kanten sjaal om hun hoofd heen geslagen?
Sorry, maar het ziet er nogal raar uit met die zonnebrillen er dan bij.
aaah daar is iequote:Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:
tjezus wat een decadente vertoning die begrafenis. Sinds wanneer hou je je zonnenbril op je kop in de kerk? Leek wel een scene uit de godfather.
snap nog steeds niet dat mensen daar zoveel commentaar op gehad hebben en hebben...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:
tjezus wat een decadente vertoning die begrafenis. Sinds wanneer hou je je zonnenbril op je kop in de kerk? Leek wel een scene uit de godfather.
Ik heb het helaas gemist, morgen de herhaling kijken, maar die zonnebrillen is niet ouderwets katholiek. Die kanten hoofddingen misschien.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Das gewoon ouderwets zuidelijk katholiek hoor, helemaal niet heel erg raar, en wel erg passend bij hun vind ik.
Ik ookquote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb het helaas gemist, morgen de herhaling kijken, maar die zonnebrillen is niet ouderwets katholiek.
Klopt.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Die kleding van de zussen was toch de wens van Bompa?
ik dus ook precies deze gemistquote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef lily het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb zo'n beetje alle afleveringen twee keer gezien maar deze heb ik dus al twee keer gemist
"ge bent zot!!"quote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef Rauzer het volgende:
JM: "Hij was nooit nie kwaad"
Behalve als JM zich verkleedde als duivel!
GIJ ZOT!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef Rauzer het volgende:
JM: "Hij was nooit nie kwaad"
Behalve als JM zich verkleedde als duivel!
Die kanten hoofddingen heus wel, en een zonnebril opzetten als je de hele dag loopt te janken vind ik persoonlijk echt niet heel erg vreemd hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb het helaas gemist, morgen de herhaling kijken, maar die zonnebrillen is niet ouderwets katholiek. Die kanten hoofddingen misschien.
Overigens valt me dat op, als ik naar de Spaanse tabloidzenders kijk, en er daar een celeb is overleden, iedereen ook met een zonnebril rondloopt. Verberg je je betraande ogen ofzo.
Ik kan je de hand schudden... Precies hetzelfde verhaal hierquote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef lily het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb zo'n beetje alle afleveringen twee keer gezien maar deze heb ik dus al twee keer gemist
Ik vind het ook niet vreemd, helemaal niet als je bedenkt dat er weet ik veel hoeveel camera's op je gericht zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die kanten hoofddingen heus wel, en een zonnebril opzetten als je de hele dag loopt te janken vind ik persoonlijk echt niet heel erg vreemd hoor.
Ik had deze dus ook gemist de vorige keren, psies deze aflevering elke keer, nu eindelijk wel gezien dus.
Volgens mij kun je langer uitslapen, de herhalingen zijn tegenwoordig laterquote:Op donderdag 8 april 2010 22:13 schreef Mirjam30 het volgende:
Nou, en ik kan mezelf ook toevoegen aan het rijtje ik-heb-alle-afleveringen-van-de-pfaffs-al-gezien-maar-de-aflevering-met-de-begrafenis-van-bompa-nog nooit.
Zag vandaag alleen het laatste stukje, wist niet dat het al zover was? Stond ook niet in mijn tv gids, daar stond in dat ze van de laatste dagen op Barbados aan het genieten waren? Maar ik heb alleen het laatste stukje gezien, dus misschien dat daar de aflevering mee startte.
En, wat een geluk, ik ben morgen vrij! Dat wordt dus om 10.25 voor de buis zitten!
dan zit je daar een uur te vroegquote:Op donderdag 8 april 2010 22:13 schreef Mirjam30 het volgende:
Nou, en ik kan mezelf ook toevoegen aan het rijtje ik-heb-alle-afleveringen-van-de-pfaffs-al-gezien-maar-de-aflevering-met-de-begrafenis-van-bompa-nog nooit.
Zag vandaag alleen het laatste stukje, wist niet dat het al zover was? Stond ook niet in mijn tv gids, daar stond in dat ze van de laatste dagen op Barbados aan het genieten waren? Maar ik heb alleen het laatste stukje gezien, dus misschien dat daar de aflevering mee startte.
En, wat een geluk, ik ben morgen vrij! Dat wordt dus om 10.25 voor de buis zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |