abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79646872
Wordt tijd dat ik weer ga kijken....
pi_79648793
Die monoloog van Lindsey ! Deed me denken aan Kelly nadat JM dat ongeluk in Italië had gehad . Bruce was wel lief !
Willem-Jan van Puffelen
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:05:31 #28
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_79650475
TVP! Dit topic mag ik natuurlijk niet missen
pi_79651271
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:38 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om.. Het gaat erom dat het belachelijk is dat die 2 een "voorkeurs behandeling" krijgen. Waarom moet de rest wel in de file blijven staan en zij niet?
Ga huilen.
pi_79651476
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:33 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ga huilen.
Volwassen reactie weer.

Ik vind het ook belachelijk, ze zijn niet meer of minder dan de rest van de bevolking omdat ze met hun kop op tv komen.
JM kan best af en toe arrogant zijn, al wil hij vooral laten uitschijnen dat hij heel sympathiek is. Overal waar hij komt, denkt hij dat ze op hem staan te wachten.
't es tit tat 't ut es!
pi_79651533
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef Estelle_ het volgende:

[..]

Volwassen reactie weer.

Ik vind het ook belachelijk, ze zijn niet meer of minder dan de rest van de bevolking omdat ze met hun kop op tv komen.
JM kan best af en toe arrogant zijn, al wil hij vooral laten uitschijnen dat hij heel sympathiek is. Overal waar hij komt, denkt hij dat ze op hem staan te wachten.
Dit vind ik dus zo makkelijk. Je kent hem niet eens en toch weet je dit allemaal. Zoals ik hem zie in de series komt hij juist heel geintereseerd en totaal niet arrogant over.
pi_79651720
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:42 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dit vind ik dus zo makkelijk. Je kent hem niet eens en toch weet je dit allemaal. Zoals ik hem zie in de series komt hij juist heel geintereseerd en totaal niet arrogant over.
Ik vind het anders vrij arrogant dat je de politie op laat draven omdat je dochter en schoonzoon in de file staan .
pi_79651801
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:42 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ken jij hem dan wel persoonlijk om dat laatste te weten? Eerst mij verwijten en dan doe je net hetzelfde.
Dat is een mening, hoe ik hem dus zie en blijkbaar kan dat dus erg verschillen.

Maar antwoord dan niet met 'ga huilen' als iemand een andere mening heeft, dat is pas makkelijk!
't es tit tat 't ut es!
pi_79652104
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:48 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Ik vind het anders vrij arrogant dat je de politie op laat draven omdat je dochter en schoonzoon in de file staan .
Ja, hoe asociaal was dat !
Willem-Jan van Puffelen
pi_79652604
TerugVindPfaff
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_79653076
Poeh he, die Lindsey gister. Het zit er wel hoog! Ik vond het wel sneu dat ze Bruce wegduwde toen hij haar wilde troosten.

En verder staat bij mij tegenwooridg maar de halve aflevering er op, ik heb m standaard ingeprogrammeerd staan maar niet meer op de goede tijd blijkbaar
pi_79653459
De tijd zou ik voortaan maar heel ruim nemen. X Factor begint volgende week geloof ik met liveshows, dus dat gaat weer enorm uitlopen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_79654545
DWM vind 23:00 sowieso te laat, dan ligt ik al lang in mijn holletje te miepen.
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_79656866
van mij mag het wel wat later komen!!! want nu moet ik steeds heen en weer zappen tussen lost en de pfaffs!!!
pi_79660569
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:48 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Vond het eigenlijk wel lachwekkend dat de politie het ook daadwerkelijk deed toen JM het vroeg.
pi_79660659
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:21 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Vond het eigenlijk wel lachwekkend dat de politie het ook daadwerkelijk deed toen JM het vroeg.
Dat dus. Ik vond het wel grappig dat hij het vroeg, maar dat ze het nog deden was ook weer ernstig.
Wel aardig van ze!
pi_79660707
Ziekte van Debby? What did I miss?
pi_79661124
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Ziekte van Debby? What did I miss?
Ze was overspannen / had iets te veel gewerkt en zich druk gemaakt enzo. Is ze uiteindelijk voor in het ziekenhuis opgenomen.
pi_79663812
quote:

[..]

Volwassen reactie weer.

So true, en goed verwoord ook : )
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_79663889
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:21 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Dat is het ook zeker. Zeker weer mensen die onder de indruk waren van "bekende mensen"
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_79664037
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:27 schreef Grunsfan het volgende:
Poeh he, die Lindsey gister. Het zit er wel hoog! Ik vond het wel sneu dat ze Bruce wegduwde toen hij haar wilde troosten.
En verder staat bij mij tegenwooridg maar de halve aflevering er op, ik heb m standaard ingeprogrammeerd staan maar niet meer op de goede tijd blijkbaar
dat vond ik ook erg, broeske is een keer lief, krijgt ie als beloning een dauw en een boze blik van mama!
want ja, mama was veel te druk met hysterisch zijn om niks...

waarom heet dit topic niet; "ik zal u afdrogen"? dat zou een mooie geweest zijn
  zondag 28 maart 2010 @ 10:42:20 #47
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_79664101
ik vond het contrast bij de ouders van Sam ook wel opvallend..
Eenvoudige volkswijk, eenvoudige mensen en dan komt luxe-poppetje Kelly binnenstappen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_79665005
quote:
Op zondag 28 maart 2010 10:42 schreef E.T. het volgende:
ik vond het contrast bij de ouders van Sam ook wel opvallend..
Eenvoudige volkswijk, eenvoudige mensen en dan komt luxe-poppetje Kelly binnenstappen

Daar moest ik een tijdje terug al om lachen eigenlijk, toen ik voor het eerst zag waar Sam z'n ouders wonen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 28 maart 2010 @ 11:49:02 #49
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_79665188
De ouders van Sam

Lekker gewoon het bord op schoot, oude juxebox in de hoek en gewoon balletjes in de soep i.p.v. kreeft
  zondag 28 maart 2010 @ 12:10:25 #50
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_79665672
quote:

[..]

Volwassen reactie weer.

Inderdaad, "El Sympathico"

Het ergst vind ik als hij gaat speechen en daar alle cliché's bijhaalt.

En "nooit vergeten waar u vandaan komt he" en dan daarna de voorgesigneerde foto's van jezelf uitdelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')