Tuurlijk, dat er over hun geschreven wordt kunnen ze niet anders verwachten. Maar als er alleen maar grove leugens over hun geschreven wordt, zoals ze zelf zeggen, kan ik me voorstellen dat ze daar eens flink van balen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn, nee, dat zeg ik ook niet, maar Lindsey draaide helemaal door. Kelly zou d'r schouders er voor ophalen.
Al vanaf haar geboorte, nou kind wat heb je er een last van gehad als 2 jarige
Ze filmen voor heel het land zelfs dingen als de bevalling aan toe, kom op zeg...en dan beginnen over privacy.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:31 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat er over hun geschreven wordt kunnen ze niet anders verwachten. Maar als er alleen maar grove leugens over hun geschreven wordt, zoals ze zelf zeggen, kan ik me voorstellen dat ze daar eens flink van balen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:13 schreef Inca het volgende:
En Lindsy maar klagen maar wel tekenen voor nieuwe seizoen
Waarom? DIt is toch ook nog gewoon het topic voor het oudere seizoen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:34 schreef dewintermuis het volgende:
Kan iemand even een kruis door bompa trekken? :|
Precies.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom? DIt is toch ook nog gewoon het topic voor het oudere seizoen?
Ik vond Nicolas anders weer vermoeiend en weer ouderwets flauw tegen Debby.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Nicolas en Debby grapjes maakten?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:31 schreef Noek het volgende:
Je stopt ook een kwartje in Carmen en het huilt hè? Schattig vind ik dat.
Nog meer zwart geld....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:31 schreef Noek het volgende:
Je stopt ook een kwartje in Carmen en het huilt hè? Schattig vind ik dat.
Daar gaat het toch niet om.. Het gaat erom dat het belachelijk is dat die 2 een "voorkeurs behandeling" krijgen. Waarom moet de rest wel in de file blijven staan en zij niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
Alsof ze wat anders nuttigs aant doen waren.
Ga huilen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:38 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.. Het gaat erom dat het belachelijk is dat die 2 een "voorkeurs behandeling" krijgen. Waarom moet de rest wel in de file blijven staan en zij niet?
Volwassen reactie weer.quote:
Dit vind ik dus zo makkelijk. Je kent hem niet eens en toch weet je dit allemaal. Zoals ik hem zie in de series komt hij juist heel geintereseerd en totaal niet arrogant over.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Volwassen reactie weer.![]()
Ik vind het ook belachelijk, ze zijn niet meer of minder dan de rest van de bevolking omdat ze met hun kop op tv komen.![]()
JM kan best af en toe arrogant zijn, al wil hij vooral laten uitschijnen dat hij heel sympathiek is. Overal waar hij komt, denkt hij dat ze op hem staan te wachten.
Ik vind het anders vrij arrogant dat je de politie op laat draven omdat je dochter en schoonzoon in de file staanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit vind ik dus zo makkelijk. Je kent hem niet eens en toch weet je dit allemaal. Zoals ik hem zie in de series komt hij juist heel geintereseerd en totaal niet arrogant over.
Ken jij hem dan wel persoonlijk om dat laatste te weten?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit vind ik dus zo makkelijk. Je kent hem niet eens en toch weet je dit allemaal. Zoals ik hem zie in de series komt hij juist heel geintereseerd en totaal niet arrogant over.
Ja, hoe asociaal was datquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:48 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik vind het anders vrij arrogant dat je de politie op laat draven omdat je dochter en schoonzoon in de file staan.
Vond het eigenlijk wel lachwekkend dat de politie het ook daadwerkelijk deed toen JM het vroeg.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:48 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik vind het anders vrij arrogant dat je de politie op laat draven omdat je dochter en schoonzoon in de file staan.
Dat dus.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:21 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk wel lachwekkend dat de politie het ook daadwerkelijk deed toen JM het vroeg.
Ze was overspannen / had iets te veel gewerkt en zich druk gemaakt enzo.quote:
So true, en goed verwoord ook : )quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk, ze zijn niet meer of minder dan de rest van de bevolking omdat ze met hun kop op tv komen.![]()
JM kan best af en toe arrogant zijn, al wil hij vooral laten uitschijnen dat hij heel sympathiek is. Overal waar hij komt, denkt hij dat ze op hem staan te wachten.
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:21 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk wel lachwekkend dat de politie het ook daadwerkelijk deed toen JM het vroeg.
dat vond ik ook erg, broeske is een keer lief, krijgt ie als beloning een dauw en een boze blik van mama!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:27 schreef Grunsfan het volgende:
Poeh he, die Lindsey gister. Het zit er wel hoog! Ik vond het wel sneu dat ze Bruce wegduwde toen hij haar wilde troosten.
En verder staat bij mij tegenwooridg maar de halve aflevering er op, ik heb m standaard ingeprogrammeerd staan maar niet meer op de goede tijd blijkbaar
quote:Op zondag 28 maart 2010 10:42 schreef E.T. het volgende:
ik vond het contrast bij de ouders van Sam ook wel opvallend..
Eenvoudige volkswijk, eenvoudige mensen en dan komt luxe-poppetje Kelly binnenstappen
Inderdaad, "El Sympathico"quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |