En jij het editvermogen van een schelvis.quote:
Inderdaad... dat pro-DNA-gelul van Peter R. kon echt niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Shiiiit Freek had er vandaag moeten zitten, tegenover Peter.
Zal wel 1,55m en 52 kilo zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:51 schreef TNA het volgende:
Onze dichter des vaderlands is dronken na vier glazen
Who the fuck is die gek eigenlijk? Je gaat me toch niet vertellen dat de dichter des vaderlands een paycheck krijgt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:51 schreef TNA het volgende:
Onze dichter des vaderlands is dronken na vier glazen
Mooie dame.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:44 schreef pberends het volgende:
De regie van P&W is verliefd op die griet...
Ik snap niet hoe een gepromoveerd onderzoekster zo kortzichtig kan lullen. Maar dankzij haar uitstraling ben ik alweer vergeten wat ze zei.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:55 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.stap.nl/nl/organisatie/medewerkers.html
Sowieso erg veel vrouwen die bij STAP zitten.
We kunnen iig vaststellen dat met mate alcohol drinken 10 keer gezonder is dan zwaar roken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef TNA het volgende:
Welles-nietes, welles-nietesSamenvatting: hogere kans op kanker door alcohol, andere positieve effecten van wijn, paar glazen per dag ftw.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe een gepromoveerd onderzoekster zo kortzichtig kan lullen. Maar dankzij haar uitstraling ben ik alweer vergeten wat ze zei.
In de make-up wel. Ik denk in daily life wat minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |