Omdat ze Romy eruit gekickt heeft, natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:40 schreef Paul het volgende:
Waarom gaan jullie dreigmailtjes sturen naar Stacey?
Wie?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Omdat ze Romy eruit gekickt heeft, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Omdat ze Romy eruit gekickt heeft, natuurlijk.
Ik vond 'r übersexyquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef Rauzer het volgende:
Ach, Romy was toch übernetjes en übersaai
En waarom weten we dan niet meer wie ze is? Juist ja, omdat Stees haar eruit geknikkerd heeftquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef miieejj het volgende:
lieve hemel.. waarom moeilijk doen dat romy ofzo niet door is.. over een paar maanden weet je al niet meer wie ze is.. het is klote.. that's live
.. zoek d'r op ga een fansite maken met hup hup romy is top ofzo..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En waarom weten we dan niet meer wie ze is? Juist ja, omdat Stees haar eruit geknikkerd heeft
Ik denk dat ik mijn scheermesjes maar ga opzoekenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En waarom weten we dan niet meer wie ze is? Juist ja, omdat Stees haar eruit geknikkerd heeft
Hij (m/v) heeft wel een punt....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een post met een hoog kwaliteitsgehalte
romy.. ze had een hoog knuffel disney typequote:
uhumquote:
Ohja, die.....die was ik alweer vergeten....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:47 schreef miieejj het volgende:
[..]
romy.. ze had een hoog knuffel disney typeheull zoet
Dat is nu kansloos, dankzij Stees.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef miieejj het volgende:
[..]
.. zoek d'r op ga een fansite maken met hup hup romy is top ofzo..
het is jammer, maar ze moet toch een keuze maken..
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ohja, die.....die was ik alweer vergeten....
maak je toch niet druk..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Het probleem is simpel: Stacey. Ze had haar positie op het spel moeten zetten om 4 kandidaten in de liveshows te krijgen. Dat was de juiste manier geweest om met dit talent om te gaan.
En de saaiheid van Romy? Daar had Stacey beter op in moeten spelen, wederom incompetentie van haar kant.
Weet ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
maak je toch niet druk..het is maar x-factor
jaaaaa, maar dit is fok, daar hoor je gaan schreeuwen en schelden over de meest onbenullige zaken, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
maak je toch niet druk..het is maar x-factor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Rauzer op 26-03-2010 23:08:59 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
en esf ookquote:
Zo is hetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:00 schreef cafca het volgende:
[..]
jaaaaa, maar dit is fok, daar hoor je gaan schreeuwen en schelden over de meest onbenullige zaken, dat weet je toch?
Joa..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:00 schreef cafca het volgende:
[..]
jaaaaa, maar dit is fok, daar hoor je gaan schreeuwen en schelden over de meest onbenullige zaken, dat weet je toch?
absoluutquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:01 schreef Paul het volgende:
Hou het daar dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Willem-Jan van Puffelen
Als ik die Hyves bekeek leek het wel anders te zijn...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef Rauzer het volgende:
Ach, Romy was toch übernetjes en übersaai
Linkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als ik die Hyves bekeek leek het wel anders te zijn...
In ieder geval, Stacey.
Nou, dat viel nou ook wel weer mee eigenlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als ik die Hyves bekeek leek het wel anders te zijn...
wat een bullshit. De kwaliteit vind ik dit jaar serieus erg hoog, en het ligt allemaal redelijk dicht bij elkaar. Reken maar dat er erg veel aan de dames geschaafd is de afgelopen weken, en dan is het toch logisch dat je degene eruit flikkert waarvan je denkt dat die niet veel meer valt bij te schaven. Naar aanleiding van de juryvisists snap ik de keuze van Stacey wel, alleen zou ik voor Kim hebben gekozen en niet voor Sumera. (die gaat haar zenuwen never nooit in bedwang krijgen)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Het probleem is simpel: Stacey. Ze had haar positie op het spel moeten zetten om 4 kandidaten in de liveshows te krijgen. Dat was de juiste manier geweest om met dit talent om te gaan.
En de saaiheid van Romy? Daar had Stacey beter op in moeten spelen, wederom incompetentie van haar kant.
quote:
Nee ik ga niet meer, was wel altijd gezellig, maar ik zat er bijna elke week. Meestal gratis, soms betaald. Maar vind de kaarten te duur, en dan elke week benzinegeld. Nee doe maar niet meerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
Heeft er iemand al kaartjes besteld voor de liveshows?
(dat kan hier)
Juryvisit Jongens en 26+quote:Op zondag 28 maart 2010 21:12 schreef Tegan het volgende:
Watvoor uitzending is er deze vrijdag?
Liveshows beginnen volgens de site 9 april...
Omaatje ben je inderdaad aan het worden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik ga niet meer, was wel altijd gezellig, maar ik zat er bijna elke week. Meestal gratis, soms betaald. Maar vind de kaarten te duur, en dan elke week benzinegeld. Nee doe maar niet meer
Omaquote:Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Omaatje ben je inderdaad aan het worden.
de tietenbrigade, geweldig. haha. ('':quote:Op donderdag 1 april 2010 22:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Sumera, Maaike en Danielle
4granted, Bad Boys en die donkere meiden van de tietenbrigade (fierce?)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
Vandaag hebben we toch een Stacey-loze aflevering?!
D komt vandaagquote:
Hopelijk nemen die het wat serieuzer dan Gordon en Stacey.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:27 schreef chansadres het volgende:
Eric en Angela vandaag
nee rafael v/d vaart lookalikequote:
hmmquote:
hoi big bossquote:
Dquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:32 schreef Cee het volgende:
Hermes Hangschouder gaat dan echt niet door!
heyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
jezelfquote:
Nee, hij is Dpunt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hey
Idd, liever niet deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Hoewel anderen al weer spoilers hebben geplaatst elders
!
Willem-Jan van Puffelen
Gatverdammequote:Op vrijdag 2 april 2010 20:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha nee cola en bosvruchtenyoghurt
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
En nu gaan de dames in dit topic soppen...niet op die manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Ja doei.
En nu gaan de dames in dit topic soppen...Tja, ik zie het niet zo in hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet er niet doorheen hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
whisky door cola heen gooien
wel een goede trouwens! neem straks een lekker whisky'tje![]()
En nu gaan de dames in dit topic soppen...Spijtig genoeg is de rest van de mannen waardeloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nah, een tentenkamp. Toen stacaravans nog niet uitgevonden waren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:36 schreef Cee het volgende:
Ah, dus Janna werd in een wigwam aan de Maas geboren.
het is echt waarquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
God, blijven jullie die slechte grap herhalen?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
God, blijven jullie die slechte grap herhalen?
maar dat hoofdquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
De voorgevel van Sarina blijft wel wooooooow.
Dan kunnen de tranen er op vallen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
eh bedanktquote:
Je bent erquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Doen jullie samen de afwas ja?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't gewoon een toffe oprecht aardige vent met verstand van zaken.
Om te soppen heb ik mn verloofde al![]()
elke aflevering moeten er 2 mensen huilen, zij had een van de korte strootjes getrokkenquote:
quote:
Je had niet doorgetrokken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
kom net terug van de wc... waarom huilt Sarina?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:39 schreef Cee het volgende:
Wel zielig, dat arme mens is gewoon een complex aangepraat om haar nog wat interessant te laten lijken.
Da's ook saaiquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
Mja, superlogisch, toch.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:41 schreef Cee het volgende:
Ergens snap ik die beredenering is. "Kind van Irma heeft het downsyndroom en Irma stond toch mooi ook te krijsen op dat podium vorig jaar dus kan ik dat ook met mijn autistisch kind."
Huh?
wie is je verloofde?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't gewoon een toffe oprecht aardige vent met verstand van zaken.
Schopje R&P, hier is het XFAquote:
ik vind 't een beetje 'copy-en'. Niet slecht, heul niet, maar ik hoor niets nieuws.. zeg maarquote:
ahaquote:
Ze lijkt op Kuth Kapot.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind 't een beetje 'copy-en'. Niet slecht, heul niet, maar ik hoor niets nieuws.. zeg maar
even zonnebloemolie in de pan doen, heet laten worden en de nootjes er even een half minuutje in 'opbakken'quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Hij legt het wel allemaal goed uit vind ik.
Dammit, ik heb pistachenootjes gekocht, maar het zijn de verkeerde, ik heb nu die "droge" en ik wilde de "vette" die zijn veel lekkerder.
yepquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:43 schreef D. het volgende:
Dony is de knuffelgehandicapte?
Ja jammer!quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:44 schreef Bamba het volgende:
Die Sarina is echt super onzeker!! Het is bijna pijnlijk om te zien..
Dat is wel een goed idee, ware het niet dat ik alleen olijfolie heb (kan het ook wel mee zeker?), maar dan nog, moet ik opstaan en zo, geen fut voor.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even zonnebloemolie in de pan doen, heet laten worden en de nootjes er even een half minuutje in 'opbakken'
uit laten lekken op keukenpapier
Aaah! Niet zo over mijn Herman hèquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat Herman zelf niet op kan serveert hij.
sokko sokko sokko sokkoquote:
Vast wel, maar in mei ben ik weer eens pleitosquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:45 schreef Cee het volgende:
Zijn de liveshows ook op vrijdagavond?
Ik heb net een kwart ananas geslacht!quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
extra vierge heeft wel een uitgesprokener smaak... heb 't nog nooit geprobeerd, dus wie weet
en het opstaan is herkenbaar. daar stuur ik m'n vriend voor naar de keukendie mag zo ook de ananas gaan slachten
ananas is zó ontzettend lekkerquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net een kwart ananas geslacht!![]()
En meteen opgevreten, hup, weg.
haha psies!quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O ja, dan krijg je herrie in de [insert woord]
quote:
Net nog bij de rest in de tajine gedaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ananas is zó ontzettend lekkernom!
zeker! Maar zo irritant om te slachten!quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tajine, goeie, die heb ik hier dus staan al meer dan een jaar, en nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net nog bij de rest in de tajine gedaan
Druk daar in bedquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:48 schreef Cee het volgende:
GODVER JOHN EWBANK.
Ja sorry mensen maar die trap ik ook m'n bed niet uit.
En gezond! En lekker sappig en nom nom nom nommmmm.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, hoor, moet je zo'n ananasslachter kopen, paar euro in de supermarkt. Of een Afrikaans slaafje regelen die het voor je doet. Ook maar een paar euro als je slim handelt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeker! Maar zo irritant om te slachten!
Als die neger er uit is krijgt ie de baard in zijn keel?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
*cola uit mijn neus*![]()
haha ja! Er zit tóch een neger in hem
niet met de goede toolsquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeker! Maar zo irritant om te slachten!
haha ik wil het niet weten xDquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Als die neger er uit is krijgt ie de baard in zijn keel?
Vorige week 2 voor de prijs van 1 bij de AH.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
Ook maar weer eens kopen, ananas is inderdaad wel lekker. Helaas ben ik alleen, dus moet alles zelf doen
Is het al bekend of je broer gaat zingen bij X-Factor?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb net het begin gemist, ik was op kraamvisite bij mijn broer![]()
![]()
![]()
kinderenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:49 schreef Joooo-pi het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Baby met een X Factor?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:49 schreef Joooo-pi het volgende:
![]()
![]()
Ja, hij gaat niet....quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het al bekend of je broer gaat zingen bij X-Factor?
quote:
Lekker en dat apparaat lijkt me wel handig, ik zit altijd te klooien met een mes.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorige week 2 voor de prijs van 1 bij de AH.
Maar straks als het 'seizoen' er weer is extra lekkere dikke vadsige grote kopen op de markt.
Die heb ik maar dan nog wordt alles plakkerig en natquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet met de goede tools
[ afbeelding ]
HOE!?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik maar dan nog wordt alles plakkerig en nat
Ik wilde het nét zeggen!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
Wat een ontzettend domme reclame van Ziggo, met die poppen en die Dell is irritant.
dat waren mijn exacte woordenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
Wat een ontzettend domme reclame van Ziggo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |