True, ik mag hopen dat Angela daar, in tegenstelling tot Stacey, wel doorheen prikt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:23 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het zo'n laurens typje. Door omdat ze denken dat meisjes het een lekker ding vinden en verder gewoon niet goed genoeg.
Vind ik totaal niet. Hij heeft niet die looks en loopt al helemaal niet te pronken met zijn uiterlijk. Dat deed Laurens duidelijk wel. Mathijs moet het meer van zijn stem hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:23 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het zo'n laurens typje. Door omdat ze denken dat meisjes het een lekker ding vinden en verder gewoon niet goed genoeg.
Nou, dan is ie helemaal doomedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet. Hij heeft niet die looks en loopt al helemaal niet te pronken met zijn uiterlijk. Dat deed Laurens duidelijk wel. Mathijs moet het meer van zijn stem hebben.
Ik vind het niet alleen goed, hij is ook nog eens leuk.. Had eigenlijk niet verwacht dat hij door zou gaan naar de liveshows, was een leuke verassing!quote:
hij ziet het zeker niet verkeerd, er zit echt potentie in die jongenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ewbank heeft zeker een grote rol gespeeld bij de keuze voor hem, hij ziet echt iets in die jongen en ik denk ook niet dat hij dat verkeerd ziet.
Dat snap ik dus ook echt niets.. Had dat haar langgelaten, dit past echt niet bij hem.. Dat mutsje welquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:41 schreef Leigh het volgende:
Goeie stem, goede attitude, lekker koppie. Moge hij ver komen!
(Waarom ze zijn haar geknipt hebben snap ik echt niet)
Ik moet heel erg hard nadenken wie dat nou isquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind hem wel leuk. Geen potentiėle winnaar, maar kan best wat. Hij doet me een beetje denken aan Christian uit seizoen 1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |