abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79485307

Geen topic van Mathijs. Eigenlijk zegt dat ook wel weer wat over hem. Hij valt niet zo heel erg op. Zingen kan hij zeker wel, hij komt verder ook leuk/tof/sympathiek over. Gaat hij de liveshows halen, of wordt de juryvisit zijn laatste kunstje?
That's all folks!
pi_79485595
Ik vind het zo'n laurens typje. Door omdat ze denken dat meisjes het een lekker ding vinden en verder gewoon niet goed genoeg.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:24:32 #3
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_79485646
Ik vind zijn stem maar niets...
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_79485774
Ik heb hem nou nog nooit opgemerkt
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_79485841
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:23 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het zo'n laurens typje. Door omdat ze denken dat meisjes het een lekker ding vinden en verder gewoon niet goed genoeg.
True, ik mag hopen dat Angela daar, in tegenstelling tot Stacey, wel doorheen prikt.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_79485941
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:23 schreef Ripley het volgende:
Vind ik totaal niet. Hij heeft niet die looks en loopt al helemaal niet te pronken met zijn uiterlijk. Dat deed Laurens duidelijk wel. Mathijs moet het meer van zijn stem hebben.
That's all folks!
pi_79486063
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Vind ik totaal niet. Hij heeft niet die looks en loopt al helemaal niet te pronken met zijn uiterlijk. Dat deed Laurens duidelijk wel. Mathijs moet het meer van zijn stem hebben.
Nou, dan is ie helemaal doomed
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79491502
hij slist nogal... verder wel een leuke spontane knul, maar ben niet echt fan..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_79510447
Eerst dacht ik JA! Maar toch maar niet
pi_79529491
Hij slist idd.. beetje irritant, want als het je eenmaal opvalt blijf je er al helemaal op letten.
Ik vind het wel een leuke dude, hij heeft wel wat mysterieus over zich heen hangen.
pi_79531879
Ja klopt. Maar of dat nou gunstig is, dat mysterieuze, ik denk van niet.
That's all folks!
pi_79572787
Hij wekt bij mij niet de indruk dat hij het echt grįįg wilt. Hij is heel laidback. Persoonlijk houd ik daar wel van maar in een competitie waar de concurrentie moordend is, is dat misschien niet zo'n goede houding. Vind ik...
pi_79622743
Ik vind 'm goed
And so the lion fell in love with the lamb
pi_79887200
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:14 schreef Bamba het volgende:
Ik vind 'm goed
Ik vind het niet alleen goed, hij is ook nog eens leuk.. Had eigenlijk niet verwacht dat hij door zou gaan naar de liveshows, was een leuke verassing!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_79887360
Ewbank heeft zeker een grote rol gespeeld bij de keuze voor hem, hij ziet echt iets in die jongen en ik denk ook niet dat hij dat verkeerd ziet.
That's all folks!
pi_79889103
Vinnem ook leuk!
pi_79889723
Toffe gast met een toffe sound, mag ver komen. Angela en John hebben de goede keuzes gemaakt.
pi_79890042
Toffe kerel, slis is niet irritant
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 3 april 2010 @ 01:04:45 #19
95752 crew  Chell
Kluns
pi_79891456
Hij is echt zoooo cute!!

Superleuke jongen! Ik hoop dat ie ver komt
pi_79895779
Goeie stem, goede attitude, lekker koppie. Moge hij ver komen!
(Waarom ze zijn haar geknipt hebben snap ik echt niet)
Liej
pi_79897670
Ik vind hem wel leuk . Geen potentiėle winnaar, maar kan best wat. Hij doet me een beetje denken aan Christian uit seizoen 1.
pi_79905552
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ewbank heeft zeker een grote rol gespeeld bij de keuze voor hem, hij ziet echt iets in die jongen en ik denk ook niet dat hij dat verkeerd ziet.
hij ziet het zeker niet verkeerd, er zit echt potentie in die jongen
Lekkere stem en goede performance
Juin uit Eigen Tuin!
pi_80030599
Hij heeft wel wat,leuke man.
Kan lekker zingen.
pi_80032008
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 10:41 schreef Leigh het volgende:
Goeie stem, goede attitude, lekker koppie. Moge hij ver komen!
(Waarom ze zijn haar geknipt hebben snap ik echt niet)
Dat snap ik dus ook echt niets.. Had dat haar langgelaten, dit past echt niet bij hem.. Dat mutsje wel
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_80032368
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind hem wel leuk . Geen potentiėle winnaar, maar kan best wat. Hij doet me een beetje denken aan Christian uit seizoen 1.
Ik moet heel erg hard nadenken wie dat nou is

Effe googlen...

Hmzzz die gast Die vond ik echt slecht

Matthijs is beter, maar hou sowieso niet van mannen/jongentjes met lang haar!
Lekkere korte koppies is veel mannelijker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')