quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:52 schreef IkWilbert het volgende:
ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen
Daar gaan we achterkomen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
De vraag is of ze samen wel klinken.. voor hetzelfde geld klinken hun stemmen samen niet bijzonder. Denk niet dat dit groepje het gaat redden.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
De heren samen op de Hitkrantposter hou ik wel voor mogelijk.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:18 schreef Woelli het volgende:
Mocht Gordon de groepen krijgen, dan belanden zij in de finale.
Ik vind ze ook leuk, jij niet dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien omdat Gordon het leuke jongetjes vindt?
Miloquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef krootje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk, jij niet dan?
Ik heb ze nog niet horen zingen samen, dus ik kan nog niks zeggenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef krootje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk, jij niet dan?
Bennie had toch nee gezegdquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Pfe. het volgende:
Beetje jammer voor Bernie. Die zat ook in 1 van die 2 groepen die niet door waren, maar hem vroegen ze niet voor 't groepje.
Die paste er ook totaal niet bij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Pfe. het volgende:
Beetje jammer voor Bernie. Die zat ook in 1 van die 2 groepen die niet door waren, maar hem vroegen ze niet voor 't groepje.
Die is sowieso niet erg aanwezig...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef UltraR het volgende:
Klonk inderdaad helemaal niet onaardig.
Ze stonden er ook echt overtuigend als een boyband. Alleen die gozer met de muts heb ik vrijwel niets zien toevoegen. Maar we zullen ook niet het hele optreden hebben gezien.
Nee, die gozer met die muts zorgde voor die coole lage sound volgens mij.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
Die is sowieso niet erg aanwezig...
Op zich hadden ze ook zonder hem gekund...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |