Ik oook!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:39 schreef bloodymary het volgende:
Ik dacht eerst dat het iemand in zo'n pak was weer, net als Wendy als Lucretia.
Inderdaad. Daar mogen een hooooooooooop mensen een voorbeeld aan nemen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Goed nederlands sprak hij btw voor iemand die nog maar zo kort in nederland woont
Hij heeft hier natuurlijk eerst illegaal gezetenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Goed nederlands sprak hij btw voor iemand die nog maar zo kort in nederland woont
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
tenzij Stacey de 26 plussers moet begeleiden, want zij is nogal uiterlijkgericht (best vreemd gezien haar net zo onaantrekkelijke kop). Bij de andere juryleden gaat hij het wel redden.
Dat waarschijnlijk niet. Puur omdat zijn uiterlijk niet "standaard" genoeg is. Maar ik weet wel zeker dat hij zó een platencontract krijgt.quote:
Hij is gewoon enorm dikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk niet. Puur omdat zijn uiterlijk niet "standaard" genoeg is. Maar ik weet wel zeker dat hij zó een platencontract krijgt.
Ik denk eigenlijk dat juist zijn niet-standaard uiterlijk, gecombineerd met zijn leuke karakter en goede stem, hem tot een publiekslieveling maakt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk niet. Puur omdat zijn uiterlijk niet "standaard" genoeg is. Maar ik weet wel zeker dat hij zó een platencontract krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |