Ik oook!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:39 schreef bloodymary het volgende:
Ik dacht eerst dat het iemand in zo'n pak was weer, net als Wendy als Lucretia.
Inderdaad. Daar mogen een hooooooooooop mensen een voorbeeld aan nemen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Goed nederlands sprak hij btw voor iemand die nog maar zo kort in nederland woont
Hij heeft hier natuurlijk eerst illegaal gezetenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Goed nederlands sprak hij btw voor iemand die nog maar zo kort in nederland woont
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
tenzij Stacey de 26 plussers moet begeleiden, want zij is nogal uiterlijkgericht (best vreemd gezien haar net zo onaantrekkelijke kop). Bij de andere juryleden gaat hij het wel redden.
Dat waarschijnlijk niet. Puur omdat zijn uiterlijk niet "standaard" genoeg is. Maar ik weet wel zeker dat hij zó een platencontract krijgt.quote:
Hij is gewoon enorm dikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk niet. Puur omdat zijn uiterlijk niet "standaard" genoeg is. Maar ik weet wel zeker dat hij zó een platencontract krijgt.
Ik denk eigenlijk dat juist zijn niet-standaard uiterlijk, gecombineerd met zijn leuke karakter en goede stem, hem tot een publiekslieveling maakt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk niet. Puur omdat zijn uiterlijk niet "standaard" genoeg is. Maar ik weet wel zeker dat hij zó een platencontract krijgt.
Dat wordt geniaal juist denk ikquote:Op zondag 7 maart 2010 11:15 schreef Symphonic het volgende:
Zijn optreden van vrijdag was in ieder geval weer erg goed
Ik voorzie wel een groot probleem als er een Nederlandstalige ronde in de liveshows komt.
En zo is het maar netquote:Op vrijdag 19 maart 2010 zei Eric van Tijn het volgende:
Ik heb lekker Dony!
Ik hoop dat ie daarmee stopt. Zijn uiterlijk heeft een hoog knuffelbeer gehalte. Als hij slank zou zijn, dan gaat dat ten koste van zijn charme en image.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:40 schreef Aarti het volgende:
Ik vind hem erg mooi zingen, en volgens mij is ie nogal aan het afvallen!
Ja inderdaad! Hij heeft gewoon een ontzettend positieve uitstraling zoals hij nu is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie daarmee stopt. Zijn uiterlijk heeft een hoog knuffelbeer gehalte. Als hij slank zou zijn, dan gaat dat ten koste van zijn charme en image.
SBS: "HEEEEEL NEDERLAND IS NU AL IN DE BAN VAN DONY!EINZ!!!!!1!!!!!:D!!!1!!1!!1!!!!!!!!!"quote:Op zondag 21 maart 2010 13:48 schreef Noek het volgende:
Afschuwelijk. Nederland houdt nu al van hem. Bah!
Inderdaad. Op zich een aardige kerel maar zo aandoenlijk vind ik het nou ook weer niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:48 schreef Noek het volgende:
Afschuwelijk. Nederland houdt nu al van hem. Bah!
Pas als je met FOK! naar de show bent geweest, dan weet je pas wat sfeer is!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:02 schreef rubje het volgende:
echt je kunt je betrokkenheid ook overdrijven door met een bord voor de tv te gaan wapperen
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
SBS: "HEEEEEL NEDERLAND IS NU AL IN DE BAN VAN DONY!EINZ!!!!!1!!!!!:D!!!1!!1!!1!!!!!!!!!"
Ik hoop dat hij zelf wat meer verstand heeft. Ongezond vet dit man.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie daarmee stopt. Zijn uiterlijk heeft een hoog knuffelbeer gehalte. Als hij slank zou zijn, dan gaat dat ten koste van zijn charme en image.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |