Beetje rustig aan jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:55 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Was dit nou de grote verrassing waar ze het van tevoren over hadden? De Nederlandse Paul Potts/Susan Boyle?
In het xfactor gedeelte??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:01 schreef Palladium999.5 het volgende:
Waarom dacht ik dat dit over voetbal ging?
Ja dit was hem, hij gaat x factor winnenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:58 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
nou, ik mag toch zeker wel een vraag stellen hier![]()
Nou, eerder hij dan Donyquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:55 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Was dit nou de grote verrassing waar ze het van tevoren over hadden? De Nederlandse Paul Potts/Susan Boyle?
Net Paulquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef Adelante het volgende:
Die gast met zijn meervoudige persoonlijkheden
Zo ben ik Dion het kind en zo (doet poging tot stoer kijken baard in de keel) ben ik veel volwassener![]()
En op de stip had ie een piepstemmetje en sprak hij vragend.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef Adelante het volgende:
Die gast met zijn meervoudige persoonlijkheden
Zo ben ik Dion het kind en zo (doet poging tot stoer kijken baard in de keel) ben ik veel volwassener![]()
Ik hoorde het ook niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 13:53 schreef Fir3fly het volgende:
Vond het niet heel bijzonder, ik hoor de neger niet.
Nee dat was Angela, waarop Gordon zegt "nou dan had ie wel wat hoger gezongen"quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:54 schreef Leigh het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook niet.
Waar had Gordon het over(hij zei dat toch?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |