Beetje rustig aan jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:55 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Was dit nou de grote verrassing waar ze het van tevoren over hadden? De Nederlandse Paul Potts/Susan Boyle?
In het xfactor gedeelte??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:01 schreef Palladium999.5 het volgende:
Waarom dacht ik dat dit over voetbal ging?
Ja dit was hem, hij gaat x factor winnenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:58 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
nou, ik mag toch zeker wel een vraag stellen hier![]()
Nou, eerder hij dan Donyquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:55 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Was dit nou de grote verrassing waar ze het van tevoren over hadden? De Nederlandse Paul Potts/Susan Boyle?
Net Paulquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef Adelante het volgende:
Die gast met zijn meervoudige persoonlijkheden
Zo ben ik Dion het kind en zo (doet poging tot stoer kijken baard in de keel) ben ik veel volwassener![]()
En op de stip had ie een piepstemmetje en sprak hij vragend.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef Adelante het volgende:
Zo ben ik Dion het kind en zo (doet poging tot stoer kijken baard in de keel) ben ik veel volwassener![]()
Ik hoorde het ook niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 13:53 schreef Fir3fly het volgende:
Vond het niet heel bijzonder, ik hoor de neger niet.
Nee dat was Angela, waarop Gordon zegt "nou dan had ie wel wat hoger gezongen"quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:54 schreef Leigh het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook niet.
Waar had Gordon het over(hij zei dat toch?)
dat vond ik zo'n sneu stukjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef Adelante het volgende:
ach dat ventje is 15. Ik vond het wel lief dat hij zijn zusje een kusje gaf nadat hij doorging. En die styling vond ik ook wel een beetje overdreven. Maar ja dat is X-factor. Toen ze hem lieten zien dacht ik die kan niet zingen maar hij was top.quote:
Ik heb ook niks gezegd over z'n zangkwaliteiten...quote:Op zondag 7 februari 2010 00:03 schreef jakees het volgende:
[..]
ach dat ventje is 15. Ik vond het wel lief dat hij zijn zusje een kusje gaf nadat hij doorging. En die styling vond ik ook wel een beetje overdreven. Maar ja dat is X-factor. Toen ze hem lieten zien dacht ik die kan niet zingen maar hij was top.
Joh, 't kind is 12 of zoquote:Op zondag 7 februari 2010 16:04 schreef tho_Omas het volgende:
Cute hoor, acné. Ik kreeg er een phpmystyle gevoel bij, met zijn "volwassen" zijn.
Ja, als hij hetero is val ik van mijn stoel denk ik.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
Hele goede zangstem, maar kwa persoon wel een beetje overdreven volwassen
overigens ging mn gaydar wel af
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, als hij hetero is val ik van mijn stoel denk ik.
Zal ik hem zoeken in Zeist en een filmpje makenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan kun je ook een handtekening vragen!!!
Wat een jochie is het, maar dat is logisch nog. De chorusline was lang niet zo goed als zijn auditie, toch goed dat ze hem erbij houden.
Jahaa! Doen! Over zn stardom, het aantal handtekeningen dat hij al heeft moeten uitdelen, zijn styling, zijn weg naar volwassenheid...quote:Op zondag 28 februari 2010 10:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Zal ik hem zoeken in Zeist en een filmpje maken
Ik weet niet of ik jou er op los wil laten.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Zal ik hem zoeken in Zeist en een filmpje maken
Hij zal wel zeggen van: bel maar met het management van RTLquote:Op zondag 28 februari 2010 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou er op los wil laten.
Nee, idd, dan krijg je echt zo'n misselijkmakend fanboy filmpje...quote:Op zondag 28 februari 2010 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou er op los wil laten.
Juist, ik dacht het en jij zegt het, AMEN!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef Adelante het volgende:
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:01 schreef marky het volgende:
Best nog wel kinderlijk maar dat zingen gaat hem erg goed af. Vond hem van het rio toch duidelijk het beste.
Goed gezien, denk ik, in zoverre dat je merkt dat er "iets" met hem is.quote:
maar zingen dat ie kanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het een vreselijk eng ventje. He invented gayness, en hij ziet er niet uit. Krijg een beetje een Jordy van Loon-gevoel bij hem.
Dat vind ik nou een vreselijk enge reactie.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het een vreselijk eng ventje. He invented gayness, en hij ziet er niet uit. Krijg een beetje een Jordy van Loon-gevoel bij hem.
Dat mag je vinden..quote:Op zondag 7 maart 2010 11:13 schreef XMarlies het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een vreselijk enge reactie.
Inderdaad, en wie kan er nou zo een briljante grap vertellen over het toppunt van precisie?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hij is 15 dus van mij mag hij zich als een debiel gedragen. T is niet alsof de gemiddelde 15-jarige zo grappig of interessant is![]()
Verder ben ik fan van hem omdat zijn stem er gewoon uitspringt. De enige die met z'n stem echt door wist te dringen. Ik ben dan gewoon even met stomheid geslagen als ik hem hoor zingen
Nou, als dat zou is kan hij het blijkbaar nog ver schoppen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:54 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind het een irritant ventje. Hij kan misschien wel zingen maar hij heeft net zoveel X-factor als die malloot van uit de allereerste Idols imho.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |