Beetje rustig aan jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:55 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Was dit nou de grote verrassing waar ze het van tevoren over hadden? De Nederlandse Paul Potts/Susan Boyle?
In het xfactor gedeelte??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:01 schreef Palladium999.5 het volgende:
Waarom dacht ik dat dit over voetbal ging?
Ja dit was hem, hij gaat x factor winnenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:58 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
nou, ik mag toch zeker wel een vraag stellen hier![]()
Nou, eerder hij dan Donyquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:55 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Was dit nou de grote verrassing waar ze het van tevoren over hadden? De Nederlandse Paul Potts/Susan Boyle?
Net Paulquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef Adelante het volgende:
Die gast met zijn meervoudige persoonlijkheden
Zo ben ik Dion het kind en zo (doet poging tot stoer kijken baard in de keel) ben ik veel volwassener![]()
En op de stip had ie een piepstemmetje en sprak hij vragend.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef Adelante het volgende:
Zo ben ik Dion het kind en zo (doet poging tot stoer kijken baard in de keel) ben ik veel volwassener![]()
Ik hoorde het ook niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 13:53 schreef Fir3fly het volgende:
Vond het niet heel bijzonder, ik hoor de neger niet.
Nee dat was Angela, waarop Gordon zegt "nou dan had ie wel wat hoger gezongen"quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:54 schreef Leigh het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook niet.
Waar had Gordon het over(hij zei dat toch?)
dat vond ik zo'n sneu stukjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef Adelante het volgende:
ach dat ventje is 15. Ik vond het wel lief dat hij zijn zusje een kusje gaf nadat hij doorging. En die styling vond ik ook wel een beetje overdreven. Maar ja dat is X-factor. Toen ze hem lieten zien dacht ik die kan niet zingen maar hij was top.quote:
Ik heb ook niks gezegd over z'n zangkwaliteiten...quote:Op zondag 7 februari 2010 00:03 schreef jakees het volgende:
[..]
ach dat ventje is 15. Ik vond het wel lief dat hij zijn zusje een kusje gaf nadat hij doorging. En die styling vond ik ook wel een beetje overdreven. Maar ja dat is X-factor. Toen ze hem lieten zien dacht ik die kan niet zingen maar hij was top.
Joh, 't kind is 12 of zoquote:Op zondag 7 februari 2010 16:04 schreef tho_Omas het volgende:
Cute hoor, acné. Ik kreeg er een phpmystyle gevoel bij, met zijn "volwassen" zijn.
Ja, als hij hetero is val ik van mijn stoel denk ik.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
Hele goede zangstem, maar kwa persoon wel een beetje overdreven volwassen
overigens ging mn gaydar wel af
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, als hij hetero is val ik van mijn stoel denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |