Beetje rustig aan jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:55 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Was dit nou de grote verrassing waar ze het van tevoren over hadden? De Nederlandse Paul Potts/Susan Boyle?
In het xfactor gedeelte??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:01 schreef Palladium999.5 het volgende:
Waarom dacht ik dat dit over voetbal ging?
Ja dit was hem, hij gaat x factor winnenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:58 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
nou, ik mag toch zeker wel een vraag stellen hier![]()
Nou, eerder hij dan Donyquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:55 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Was dit nou de grote verrassing waar ze het van tevoren over hadden? De Nederlandse Paul Potts/Susan Boyle?
Net Paulquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef Adelante het volgende:
Die gast met zijn meervoudige persoonlijkheden
Zo ben ik Dion het kind en zo (doet poging tot stoer kijken baard in de keel) ben ik veel volwassener![]()
En op de stip had ie een piepstemmetje en sprak hij vragend.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef Adelante het volgende:
Zo ben ik Dion het kind en zo (doet poging tot stoer kijken baard in de keel) ben ik veel volwassener![]()
Ik hoorde het ook niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 13:53 schreef Fir3fly het volgende:
Vond het niet heel bijzonder, ik hoor de neger niet.
Nee dat was Angela, waarop Gordon zegt "nou dan had ie wel wat hoger gezongen"quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:54 schreef Leigh het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook niet.
Waar had Gordon het over(hij zei dat toch?)
dat vond ik zo'n sneu stukjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef Adelante het volgende:
ach dat ventje is 15. Ik vond het wel lief dat hij zijn zusje een kusje gaf nadat hij doorging. En die styling vond ik ook wel een beetje overdreven. Maar ja dat is X-factor. Toen ze hem lieten zien dacht ik die kan niet zingen maar hij was top.quote:
Ik heb ook niks gezegd over z'n zangkwaliteiten...quote:Op zondag 7 februari 2010 00:03 schreef jakees het volgende:
[..]
ach dat ventje is 15. Ik vond het wel lief dat hij zijn zusje een kusje gaf nadat hij doorging. En die styling vond ik ook wel een beetje overdreven. Maar ja dat is X-factor. Toen ze hem lieten zien dacht ik die kan niet zingen maar hij was top.
Joh, 't kind is 12 of zoquote:Op zondag 7 februari 2010 16:04 schreef tho_Omas het volgende:
Cute hoor, acné. Ik kreeg er een phpmystyle gevoel bij, met zijn "volwassen" zijn.
Ja, als hij hetero is val ik van mijn stoel denk ik.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
Hele goede zangstem, maar kwa persoon wel een beetje overdreven volwassen
overigens ging mn gaydar wel af
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, als hij hetero is val ik van mijn stoel denk ik.
Zal ik hem zoeken in Zeist en een filmpje makenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan kun je ook een handtekening vragen!!!
Wat een jochie is het, maar dat is logisch nog. De chorusline was lang niet zo goed als zijn auditie, toch goed dat ze hem erbij houden.
Jahaa! Doen! Over zn stardom, het aantal handtekeningen dat hij al heeft moeten uitdelen, zijn styling, zijn weg naar volwassenheid...quote:Op zondag 28 februari 2010 10:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Zal ik hem zoeken in Zeist en een filmpje maken
Ik weet niet of ik jou er op los wil laten.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Zal ik hem zoeken in Zeist en een filmpje maken
Hij zal wel zeggen van: bel maar met het management van RTLquote:Op zondag 28 februari 2010 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou er op los wil laten.
Nee, idd, dan krijg je echt zo'n misselijkmakend fanboy filmpje...quote:Op zondag 28 februari 2010 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou er op los wil laten.
Juist, ik dacht het en jij zegt het, AMEN!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef Adelante het volgende:
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:01 schreef marky het volgende:
Best nog wel kinderlijk maar dat zingen gaat hem erg goed af. Vond hem van het rio toch duidelijk het beste.
Goed gezien, denk ik, in zoverre dat je merkt dat er "iets" met hem is.quote:
maar zingen dat ie kanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het een vreselijk eng ventje. He invented gayness, en hij ziet er niet uit. Krijg een beetje een Jordy van Loon-gevoel bij hem.
Dat vind ik nou een vreselijk enge reactie.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het een vreselijk eng ventje. He invented gayness, en hij ziet er niet uit. Krijg een beetje een Jordy van Loon-gevoel bij hem.
Dat mag je vinden..quote:Op zondag 7 maart 2010 11:13 schreef XMarlies het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een vreselijk enge reactie.
Inderdaad, en wie kan er nou zo een briljante grap vertellen over het toppunt van precisie?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hij is 15 dus van mij mag hij zich als een debiel gedragen. T is niet alsof de gemiddelde 15-jarige zo grappig of interessant is![]()
Verder ben ik fan van hem omdat zijn stem er gewoon uitspringt. De enige die met z'n stem echt door wist te dringen. Ik ben dan gewoon even met stomheid geslagen als ik hem hoor zingen
Nou, als dat zou is kan hij het blijkbaar nog ver schoppen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:54 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind het een irritant ventje. Hij kan misschien wel zingen maar hij heeft net zoveel X-factor als die malloot van uit de allereerste Idols imho.
Dat krijgt ie vast halverwege de finaleuitzending midden in een live nummerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:51 schreef Ripley het volgende:
Echt een mooie stemEn verder zo irritant het aandoenlijk is. Alles is fout aan hem en dat maakt het juist wel weer lief. Ben wel benieuwd of ie al de baard in de keel gehad heeft
Dat hij 15 is en dat hij zich zo mag gedragen daar ben ik het mee eens.. Alleen voor mijn sprong hij er niet echt uit qua stemgeluid. Ik zeg niet dat het slecht is maar ik loop er niet warm van.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hij is 15 dus van mij mag hij zich als een debiel gedragen. T is niet alsof de gemiddelde 15-jarige zo grappig of interessant is![]()
Verder ben ik fan van hem omdat zijn stem er gewoon uitspringt. De enige die met z'n stem echt door wist te dringen. Ik ben dan gewoon even met stomheid geslagen als ik hem hoor zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef XMarlies het volgende:
Springt er niet echt uit??? Ik heb zowaar nog een sterker wow-gevoel als ik hoor wat er voor een geluid uit dat menneke komt dan wanneer Dony zijn mond open doet.
Allleen is zijn categorie niet aan bod gekomen. Volgende week komt ie dus zeker aan bodquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:49 schreef Paul het volgende:
VANAVOND IS HET WEER !1!!111!1!!!!!! 111!1!
Jammer jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Allleen is zijn categorie niet aan bod gekomen. Volgende week komt ie dus zeker aan bod
Hij is waarschijnlijk ook helemaal niet getraind. En timing valt te leren!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:46 schreef Knipoogje het volgende:
Het jammere aan Dion is dat hij niet zoveel gevoel voor ritme heeft. Zijn timing is vaak slecht. Net iets te snel invallen, iets te lang doorgaan, nooit een rifje. Zo zonde, want hij kan echt goed zingen...
Sarcasme is duidelijk niet aan jou besteedquote:
ik vind hem ergens eigenlijk ook nog grappig.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:57 schreef -moi- het volgende:
[..]
"ik ben zo blij he. Wat gaan we nu doen'![]()
![]()
Eensch!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:09 schreef Marlalala het volgende:
Ahhh ik vind het wel een leuk joch!
Erik zei dat hij onzeker over komt, nou dat vind ik dus echt niet hè...Hij weet wat hij wil en hij gaat er voor![]()
Ik vind hem best goed maar denk dat het X-Factoravontuur iets te vroeg begonnen is voor hem.
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:57 schreef -moi- het volgende:
[..]
![]()
hoe ver is ie toen gekomen? Of was dit de editie met Wesley enzo?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:57 schreef -moi- het volgende:
[..]
![]()
Kun je nog niet direct een conclusie aan verbinden, hij heeft dat wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 05:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Sarcasme is duidelijk niet aan jou besteed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry man, je hebt wss net de pech dat je dit topic aanklikte voordat ik er een spoiler van gemaakt hadquote:
Nja het is op zich wel zo dat de ene tiener verder kan zijn qua ontwikkeling dan de ander. Dus daarmee ook een stuk "volwassener" over kan komen.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef UltraR het volgende:
Volgens mij laten ze Dion, en in ieder geval Cheyenne, door omdat RTL zelf de minimum leeftijd op 15 heeft gezet. En deze twee zijn erg goed, dus kan je nooit het argument 'te jong' gebruiken.
Ik denk dat dat erachter zit (hoewel ik Dion op zich wel bij de beste 5 jongens vind horen hoor.)
Yep, dat denk ik ook!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja het is op zich wel zo dat de ene tiener verder kan zijn qua ontwikkeling dan de ander. Dus daarmee ook een stuk "volwassener" over kan komen.
Ja well, er is niet voor niets een spoilertopic.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:13 schreef Peekies het volgende:
[..]
Sorry man, je hebt wss net de pech dat je dit topic aanklikte voordat ik er een spoiler van gemaakt had
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:16 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haal de huifkar maar vast uit de schuur
Wow, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:12 schreef Sugarpie het volgende:
Ik vind dion echt zo'n schatjee.
En ik ken iemand die hem kent. Niet dat dat iets zegt hahaha.
Jahoor,quote:
Haha ik vind hem ook erg grappig!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:22 schreef Ripley het volgende:
Zo, terecht door en nu moet Dion even flink geholpen worden en getraind worden in een aantal dingen. Zijn uitspraak is echt abominabel en hij beheerst zijn stem nog niet goed. Maar desondanks heeft hij een mooie stem en ik vind zijn onhandigheid wel schattig
Dat is wel een wereld van verschil. Die Joe was gewoon zichzelf, en had veel meer uitstraling. Misschien Dion ook wel over een jaar of 3, wie weet. Het blijft de x-factor, dus het totaalplaatje telt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:16 schreef marky het volgende:
Dion maakt wel kans op de winst. Uiteindelijk heeft in GB ook Joe Mcelderry gewonnen. Joe is wel ouder en een betere zanger maar die groeide tijdens de show echt uit tot simpel de beste. Als Dion een flinke groei door kan maken dan zou hij zo maar de dark horse van dit jaar kunnen zijn.
Zijn timing is juist super en zijn stembeheersing ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:21 schreef pizzaluigi het volgende:
Dion, tja, hij heeft opzich een prima stem en aangezien die zo totaal niet bij hem past vallen zijn mindere kwaliteiten wellicht iets minder op. Hij heeft hele slechte timing, zijn stembeheersing is nog niet zo best, dat soort dingen.
Daarnaast wil ik altijd met dingen gaan gooien als ik hem zie.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:39 schreef kluskampioene het volgende:
OMFG.. Dion is toch die kleine knul. De enige kanidaat met natuurlijk talent imho....Nou ik kijk dus geen xfactor meer dit jaar
Ja tuurlijk! Jij hebt toch niet voor niks gehoord in Zeist dat iemand op zn school zei dat hij door was naar de liveshowsquote:
Dat bedoelde ik dus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
Dion heeft een leuk trucje: hij kan zingen.
punt.
geen gevoel, geen ervaring, niets. En ik denk dat als hij wat ouder is, hij meer kans heeft om de teksten ook echt over te brengen in plaats van ze alleen mooi te zingen
Dan klinkt hij gewoon het zelfde.. Alles wat hij zingt is op de zelfde manier, en dat vind ik persoonlijk erg saai worden.. Dat gevoel heb ik ook bij Donny, hoe goed het ook klinkt, alles klinkt hetzelfde..quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:42 schreef BartUlft het volgende:
Ik was stiekem wel benieuwd naar Dion in de liveshows, z'n stem is gewoon prima!
Maar het niveau bij de jongens ligt hoog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:46 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Dony onwijs goed!Ik heb niet gezegd dat ik hem slecht vind.. Ik zeg alleen dat alles wat hij zingt hetzelfde klinkt.. En ik dat saai vind.. En dat ik dat zowel bij hem heb als bij Dion..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Het zou wel kunnen. Ik hoop het ook. Eigenlijk moeten we de weken tellen, van volgende week tot aan de finale en dan tellen hoeveel afleveringen dat zijn... Als je echt wilt weten of hij een wildcard heeft gewonnen...quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:20 schreef BartUlft het volgende:
Ik volg niet iedere talentenjacht, maar er worden wel eens wilcards weggegeven. Dattie op het nippertje toch nog naar de liveshows mag als 13e kandidaat...?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:33 schreef Guanabana het volgende:
Wat ben ik blij dat hij eruit is, bloedirritant joch.
Jaaaa! Ik zat echt te duimen achter mn laptop toen ik net zat te kijken....quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:33 schreef Guanabana het volgende:
Wat ben ik blij dat hij eruit is, bloedirritant joch.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:02 schreef Chell het volgende:
[..]
Jaaaa! Ik zat echt te duimen achter mn laptop toen ik net zat te kijken....
Echt zó blij dat ie weg is!
Wat moet jij in mijn topicquote:Op zaterdag 3 april 2010 03:50 schreef Silvieja het volgende:
Jammer van Dion. Zo slecht was hij niet. Hij was een soort van schattig op zijn eigen manier. Deed me denken aan buurman en buurman van vorig jaar. Ook zo onbeholpen.
Daar was ik ook erg blij om toen die er uit lagen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 03:50 schreef Silvieja het volgende:
Jammer van Dion. Zo slecht was hij niet. Hij was een soort van schattig op zijn eigen manier. Deed me denken aan buurman en buurman van vorig jaar. Ook zo onbeholpen.
als ze hem dan toch zo jong vinden nog... Waarom laten ze hem dan zover komen? Of wilden ze zien hoe ie zichzelf zou ontwikkelen ofzo?quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het onterecht dat Dion er uit is. Hij zingt bizar goed en de manier waarop hij er staat onder het zingen is heel bijzonder voor zijn leeftijd. Hij lijkt geen enkele gene of reservering te hebben als hij aan het zingen is. Ja het is wat standaard "mooi" zingen en er zit weinig variatie in, maar dat lijkt me wel aan te leren. Hij intrigeert wel en volgens mij gaat hij best leuk in zn lijf/hoofd groeien, dus ik had hem eigenlijk graag door zien gaan naar de liveshows.
Ik denk omdat zijn leeftijd en onervarenheid tot voor de liveshows nog geen goede reden waren om hem eruit te sturen. Eerst moesten de 'slechtere' kandidaten naar huis. Dnek dat hij gisteren zijn 'max' wel heeft bereikt, wat betreft de jury dan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als ze hem dan toch zo jong vinden nog... Waarom laten ze hem dan zover komen? Of wilden ze zien hoe ie zichzelf zou ontwikkelen ofzo?
ja ok.. maar er zijn wel lui weggestuurd met: "je kunt fantaaaaastisch goed zingen maar kom over een paar jaar maar weer es terug"quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik denk omdat zijn leeftijd en onervarenheid tot voor de liveshows nog geen goede reden waren om hem eruit te sturen. Eerst moesten de 'slechtere' kandidaten naar huis. Dnek dat hij gisteren zijn 'max' wel heeft bereikt, wat betreft de jury dan.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Dion eruit! Ik had me al helemaal voorgenomen voor m te gaan smsen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben echt blij dat hij eruit is. Zijn zang vond ik gister ook niet mooi. Hij klinkt te jong en hij is gewoon te jong. Even zichzelf ontdekken, uit de kast komen, zich ontwikkelen. Kom dan maar weer eens terug. Bij XFA 7 ofzo.
jij gaat volgend jaar x factor winnenquote:
Dat had hij vannacht in zijn dromen al gedaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij gaat volgend jaar x factor winnen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat had hij vannacht in zijn dromen al gedaan
beter had ik het niet kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:44 schreef Chell het volgende:
Hij kan absoluut heel erg goed zingen, maar hij heeft (nu nog) geen x-factor en is gewoon irritant qua gedrag. Ik denk echt dat als ie een paar jaar ouder is dat ie een stuk verder kan komen
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:11 schreef Peekies het volgende:
well they're wroooong!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Yepquote:Op zondag 4 april 2010 19:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
liet irene hem wel uitpraten/zingen?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
well they're wroooong!!!!Dat zeiden ze vorig jaar over Harry ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dion komt dus terug om een keer op te treden![]()
En zat Carlo niet naar hem te knipogen?quote:Op zondag 4 april 2010 19:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
liet irene hem wel uitpraten/zingen?
Als ik het prototype irritante FOK!ker moest beschrijven dan zou ik bij Dion uit Zeist uit komen.quote:Op zondag 4 april 2010 15:51 schreef Franneh het volgende:
Ik wilde hem eigenlijk nog wel zien.. alleen maar omdat hij zo raar/irritant is.
Helemaal mee eens,hij heeft echt een erger- faktor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 06:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb de herhaling nog zitten kijken, maar echt volledig terecht dat hij eruit is.
Vervelende nichterige attitude, zit ik echt niet op te wachten bij de liveshows
Zo zijn wij allemaal in Zeist, heel irritantquote:Op dinsdag 6 april 2010 05:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik het prototype irritante FOK!ker moest beschrijven dan zou ik bij Dion uit Zeist uit komen.
Post ie hier eigenlijk? Onder Paul hè?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En zat Carlo niet naar hem te knipogen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |