Wat moet jij in mijn topicquote:Op zaterdag 3 april 2010 03:50 schreef Silvieja het volgende:
Jammer van Dion. Zo slecht was hij niet. Hij was een soort van schattig op zijn eigen manier. Deed me denken aan buurman en buurman van vorig jaar. Ook zo onbeholpen.
Daar was ik ook erg blij om toen die er uit lagen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 03:50 schreef Silvieja het volgende:
Jammer van Dion. Zo slecht was hij niet. Hij was een soort van schattig op zijn eigen manier. Deed me denken aan buurman en buurman van vorig jaar. Ook zo onbeholpen.
als ze hem dan toch zo jong vinden nog... Waarom laten ze hem dan zover komen? Of wilden ze zien hoe ie zichzelf zou ontwikkelen ofzo?quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het onterecht dat Dion er uit is. Hij zingt bizar goed en de manier waarop hij er staat onder het zingen is heel bijzonder voor zijn leeftijd. Hij lijkt geen enkele gene of reservering te hebben als hij aan het zingen is. Ja het is wat standaard "mooi" zingen en er zit weinig variatie in, maar dat lijkt me wel aan te leren. Hij intrigeert wel en volgens mij gaat hij best leuk in zn lijf/hoofd groeien, dus ik had hem eigenlijk graag door zien gaan naar de liveshows.
Ik denk omdat zijn leeftijd en onervarenheid tot voor de liveshows nog geen goede reden waren om hem eruit te sturen. Eerst moesten de 'slechtere' kandidaten naar huis. Dnek dat hij gisteren zijn 'max' wel heeft bereikt, wat betreft de jury dan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als ze hem dan toch zo jong vinden nog... Waarom laten ze hem dan zover komen? Of wilden ze zien hoe ie zichzelf zou ontwikkelen ofzo?
ja ok.. maar er zijn wel lui weggestuurd met: "je kunt fantaaaaastisch goed zingen maar kom over een paar jaar maar weer es terug"quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik denk omdat zijn leeftijd en onervarenheid tot voor de liveshows nog geen goede reden waren om hem eruit te sturen. Eerst moesten de 'slechtere' kandidaten naar huis. Dnek dat hij gisteren zijn 'max' wel heeft bereikt, wat betreft de jury dan.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Dion eruit! Ik had me al helemaal voorgenomen voor m te gaan smsen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben echt blij dat hij eruit is. Zijn zang vond ik gister ook niet mooi. Hij klinkt te jong en hij is gewoon te jong. Even zichzelf ontdekken, uit de kast komen, zich ontwikkelen. Kom dan maar weer eens terug. Bij XFA 7 ofzo.
jij gaat volgend jaar x factor winnenquote:
Dat had hij vannacht in zijn dromen al gedaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij gaat volgend jaar x factor winnen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat had hij vannacht in zijn dromen al gedaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |