Omdat ze Romy eruit gekickt heeft, natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:40 schreef Paul het volgende:
Waarom gaan jullie dreigmailtjes sturen naar Stacey?
Wie?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Omdat ze Romy eruit gekickt heeft, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Omdat ze Romy eruit gekickt heeft, natuurlijk.
Ik vond 'r übersexyquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef Rauzer het volgende:
Ach, Romy was toch übernetjes en übersaai
En waarom weten we dan niet meer wie ze is? Juist ja, omdat Stees haar eruit geknikkerd heeftquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef miieejj het volgende:
lieve hemel.. waarom moeilijk doen dat romy ofzo niet door is.. over een paar maanden weet je al niet meer wie ze is.. het is klote.. that's live
.. zoek d'r op ga een fansite maken met hup hup romy is top ofzo..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En waarom weten we dan niet meer wie ze is? Juist ja, omdat Stees haar eruit geknikkerd heeft
Ik denk dat ik mijn scheermesjes maar ga opzoekenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En waarom weten we dan niet meer wie ze is? Juist ja, omdat Stees haar eruit geknikkerd heeft
Hij (m/v) heeft wel een punt....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een post met een hoog kwaliteitsgehalte
romy.. ze had een hoog knuffel disney typequote:
uhumquote:
Ohja, die.....die was ik alweer vergeten....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:47 schreef miieejj het volgende:
[..]
romy.. ze had een hoog knuffel disney typeheull zoet
Dat is nu kansloos, dankzij Stees.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef miieejj het volgende:
[..]
.. zoek d'r op ga een fansite maken met hup hup romy is top ofzo..
het is jammer, maar ze moet toch een keuze maken..
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ohja, die.....die was ik alweer vergeten....
maak je toch niet druk..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Het probleem is simpel: Stacey. Ze had haar positie op het spel moeten zetten om 4 kandidaten in de liveshows te krijgen. Dat was de juiste manier geweest om met dit talent om te gaan.
En de saaiheid van Romy? Daar had Stacey beter op in moeten spelen, wederom incompetentie van haar kant.
Weet ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
maak je toch niet druk..het is maar x-factor
jaaaaa, maar dit is fok, daar hoor je gaan schreeuwen en schelden over de meest onbenullige zaken, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
maak je toch niet druk..het is maar x-factor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Rauzer op 26-03-2010 23:08:59 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
en esf ookquote:
Zo is hetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:00 schreef cafca het volgende:
[..]
jaaaaa, maar dit is fok, daar hoor je gaan schreeuwen en schelden over de meest onbenullige zaken, dat weet je toch?
Joa..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:00 schreef cafca het volgende:
[..]
jaaaaa, maar dit is fok, daar hoor je gaan schreeuwen en schelden over de meest onbenullige zaken, dat weet je toch?
absoluutquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:01 schreef Paul het volgende:
Hou het daar dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Willem-Jan van Puffelen
Als ik die Hyves bekeek leek het wel anders te zijn...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef Rauzer het volgende:
Ach, Romy was toch übernetjes en übersaai
Linkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als ik die Hyves bekeek leek het wel anders te zijn...
In ieder geval, Stacey.
Nou, dat viel nou ook wel weer mee eigenlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als ik die Hyves bekeek leek het wel anders te zijn...
wat een bullshit. De kwaliteit vind ik dit jaar serieus erg hoog, en het ligt allemaal redelijk dicht bij elkaar. Reken maar dat er erg veel aan de dames geschaafd is de afgelopen weken, en dan is het toch logisch dat je degene eruit flikkert waarvan je denkt dat die niet veel meer valt bij te schaven. Naar aanleiding van de juryvisists snap ik de keuze van Stacey wel, alleen zou ik voor Kim hebben gekozen en niet voor Sumera. (die gaat haar zenuwen never nooit in bedwang krijgen)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Het probleem is simpel: Stacey. Ze had haar positie op het spel moeten zetten om 4 kandidaten in de liveshows te krijgen. Dat was de juiste manier geweest om met dit talent om te gaan.
En de saaiheid van Romy? Daar had Stacey beter op in moeten spelen, wederom incompetentie van haar kant.
quote:
Nee ik ga niet meer, was wel altijd gezellig, maar ik zat er bijna elke week. Meestal gratis, soms betaald. Maar vind de kaarten te duur, en dan elke week benzinegeld. Nee doe maar niet meerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
Heeft er iemand al kaartjes besteld voor de liveshows?
(dat kan hier)
Juryvisit Jongens en 26+quote:Op zondag 28 maart 2010 21:12 schreef Tegan het volgende:
Watvoor uitzending is er deze vrijdag?
Liveshows beginnen volgens de site 9 april...
Omaatje ben je inderdaad aan het worden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik ga niet meer, was wel altijd gezellig, maar ik zat er bijna elke week. Meestal gratis, soms betaald. Maar vind de kaarten te duur, en dan elke week benzinegeld. Nee doe maar niet meer
Omaquote:Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Omaatje ben je inderdaad aan het worden.
de tietenbrigade, geweldig. haha. ('':quote:Op donderdag 1 april 2010 22:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Sumera, Maaike en Danielle
4granted, Bad Boys en die donkere meiden van de tietenbrigade (fierce?)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
Vandaag hebben we toch een Stacey-loze aflevering?!
D komt vandaagquote:
Hopelijk nemen die het wat serieuzer dan Gordon en Stacey.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:27 schreef chansadres het volgende:
Eric en Angela vandaag
nee rafael v/d vaart lookalikequote:
hmmquote:
hoi big bossquote:
Dquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:32 schreef Cee het volgende:
Hermes Hangschouder gaat dan echt niet door!
heyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |