Hoi Romy/Miskend Talent, :goodbye:
Ik ben met stomheid geslagen. :sealed:
Verbijsterend dat iemand die pretendeert verstand van muziek te hebben en o.a. werkzaam is als talentscout/platenbaas zo'n dramatisch domme beslissing kan nemen. 8-o
(Dit overtreft nog de "geniale" ingeving van de TROS om ene Sieneke met een nummer van :wheelchair: Vader Abraham voor het Eurovisie Oostblokfestival in te zenden. :whistle: )
Erg vreemd dat iemand die de ambitie heeft dit programma te winnen (afgaande op Stacey's eigen uitspraken) de eerste de beste gelegenheid aangrijpt om haar eigen glazen in te gooien door een potentiële winnares en ster in de dop naar huis te sturen. :-? :shrug:
Kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat ze zich daarbij heeft laten beïnvloeden door het verrassend ondeskundige advies van :cowboy: Giel Beelen (en consorten), die niet scheen te beseffen dat jij vocaal van alle markten thuis bent :clap: en een rockchick ook gevoelig uit de hoek dient te kunnen komen.
Als ik ergens verstand van heb:math: (...) is het de in Nederland helaas bijzonder ondergewaardeerde muziekstroming 'melodieuze rock' en daar is en blijft jouw stem bij uitstek geschikt voor.
Nog los van het feit dat zelfs een blinde:doiknowyou: kan zien dat jij overloopt van de X-, de Y- én de Z-Factor.:crazy:
De opnames waren gezien de winterse omstandigheden gedurende de juryvisits al een tijdje geleden, dus ik hoop dat je inmiddels een beetje over deze tegenslag heen bent.(u)
Zelf verkeer ik nog in de beginfase van de rouwverwerking :blackeye: , zwevend tussen woede (heb even een kwartiertje lang een indrukwekkende rij scheldwoorden:wtf: de revue doen passeren en mijn schamele appartement in recordtijd niet geheel volgens de regels van Feng Shui verbouwd :-dp ) en Ongeloof.
Ik vrees dat de acceptatiefase nog lange tijd op zich zal laten wachten. :-(
Hoe dan ook, ik zal je ongetwijfeld desondanks luisterrijke (kleine woordspeling ;-) ) zangcarrière op de voet blijven volgen en elke CD(s?) die je uitbrengt met gezwinde spoed aan mijn collectie toevoegen.:headphones:
Ik wens je alle succes verder. (k)
Tr:newcoffee: y/Eddo
(diepbedroefde Romy-fan :'-( en ex-X-Factor-kijker)
PS:
Heb je nog navraag gedaan i.v.m. het materiaal van RomySharon waar ik recent naar informeerde?
Ook het nummer 'What If' zou ik dolgraag als mp3 willen hebben. Mocht dat te ritselen zijn, dan hou ik mij aanbevolen. (a)
Willem-Jan van Puffelen