Ja, ken jij hem ook?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:22 schreef Rauzer het volgende:
Had ik kunnen weten natuurlijk, hij komt uit Hoogeveen
Buiten dat dit zijn 800e talentenjacht is heb ik hem wel eens gezien ja en hij zat bij m'n broer in de klasquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
OOOW
ik las: ik BEN boy eduard
Ook bij mijn broerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Buiten dat dit zijn 800e talentenjacht is heb ik hem wel eens gezien ja en hij zat bij m'n broer in de klas
En omdat je dus dacht "Hee wat een baggertopic" ging je lekker meedoen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
OOOW
ik las: ik BEN boy eduard
Je bent mijn zus,quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:27 schreef Rauzer het volgende:
OMG HARA EN IK HEBBEN DEZELFDE BROER!
nou ja, ik zag harajakkes als TS dus ik dacht. HA.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En omdat je dus dacht "Hee wat een baggertopic" ging je lekker meedoen?
Oh ja, bij X Factor heet hij alleen Boyquote:
Woon jij in Hoogeveen dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, bij X Factor heet hij alleen Boy.
Ja, jij en ik waren ooit beste vriendinnen.quote:
Zo ken ik hem.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:01 schreef Xrtzsck het volgende:
Zijn zijn voornamen nou "Boy Eduard"?
Juist.. Nu ben ik nieuwsgierig... PM me je naam s..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, jij en ik waren ooit beste vriendinnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |