Ja, ken jij hem ook?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:22 schreef Rauzer het volgende:
Had ik kunnen weten natuurlijk, hij komt uit Hoogeveen
Buiten dat dit zijn 800e talentenjacht is heb ik hem wel eens gezien ja en hij zat bij m'n broer in de klasquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
OOOW
ik las: ik BEN boy eduard
Ook bij mijn broerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Buiten dat dit zijn 800e talentenjacht is heb ik hem wel eens gezien ja en hij zat bij m'n broer in de klas
En omdat je dus dacht "Hee wat een baggertopic" ging je lekker meedoen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
OOOW
ik las: ik BEN boy eduard
Je bent mijn zus,quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:27 schreef Rauzer het volgende:
OMG HARA EN IK HEBBEN DEZELFDE BROER!
nou ja, ik zag harajakkes als TS dus ik dacht. HA.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En omdat je dus dacht "Hee wat een baggertopic" ging je lekker meedoen?
Oh ja, bij X Factor heet hij alleen Boyquote:
Woon jij in Hoogeveen dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, bij X Factor heet hij alleen Boy.
Ja, jij en ik waren ooit beste vriendinnen.quote:
Zo ken ik hem.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:01 schreef Xrtzsck het volgende:
Zijn zijn voornamen nou "Boy Eduard"?
Juist.. Nu ben ik nieuwsgierig... PM me je naam s..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, jij en ik waren ooit beste vriendinnen..
Jeetje, het zit hier vol met Hoogevenersquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:46 schreef L-E-A het volgende:
Ik zag 'm eergisteren nog bij de supermarkt...
Ik kreeg ook echt jeuk van dat elkaar in de armen vallen steedsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:52 schreef Fir3fly het volgende:
Uhm, tja. Best leuk ingestudeerd maar meer is het ook niet.
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kreeg ook echt jeuk van dat elkaar in de armen vallen steeds
Het kan erger; wat dacht je van de Paris-hilton meisjes die wachten op een Amerikaanse man?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 14:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje enthousiasme is prima, maar je hoeft niet te ver gaan.
Whehehhe. Maar je hebt vast gelijk hoor, hij doet mee aan al die shows en komt nooit heel ver.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:40 schreef Noek het volgende:
Ik dacht dat ik hem kende uit een ander programma maar dat is dus waarschijnijk de Whip Inn ofzo.
Oh gelukkig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whehehhe. Maar je hebt vast gelijk hoor, hij doet mee aan al die shows en komt nooit heel ver.
Als ze gewoon normaal zouden doen zouden best ok zijn denk ik. Winnen ga ik het niet eens over hebbenMaar dan zouden ze er best even in blijven denk ik.
lekkere spelfout ook: officieelequote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:39 schreef Harajuku. het volgende:
http://boyeduardvanlangen.tripod.com/
Wheheheh
Lekker visitekaartjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:39 schreef Harajuku. het volgende:
http://boyeduardvanlangen.tripod.com/
Wheheheh
En in de banner met tremaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
lekkere spelfout ook: officieele
is dat dezelfde? ik dacht dat dat een andere wasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:59 schreef Woelli het volgende:
Boy deed toen ook mee met Popstars: The Rivals. Hij kwam toen bij de laatste 15 en viel net voor de liveshow af. Ik moest toen al niks van hem weten![]()
Al moet ik wel zeggen dat hij zeker talent heeft.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:11 schreef _brandon het volgende:
erg die jongens ze kunnen zo in dat ene fototopic van ho's slutjes ofzo
Gefeliciteerd dan maar, krijgen we dan ook een mooie uitleg van jou???quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:41 schreef Noek het volgende:
Ik snap het wel. Jullie mogen me nu feliciteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |