quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, dat was echt van lange duur ook
Dankje, snuitjequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:25 schreef Neelix het volgende:
nog gefeli naatje_1 en ST met de UKELELE eindelijk
zomers kleurtjequote:
soms maar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
Whihihiiiiiiiiiiiii
[ afbeelding ]
sorry..soms ben ik net een meisje..![]()
ik heb een beetje een baaldag vandaagquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is het hier een beetje gezellig?![]()
En nogmaals feli naatje!
Hey Marijkequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nogmaals feli naatje!
jamaar jamaar..quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:46 schreef Neelix het volgende:
soms maar?
je bent dan niet echt een meisje meisje, maar ik vind je toch wel echt een mooi meisje hoor
zie!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jamaar jamaar..
ik heb roze schoentjes aan vandaag![]()
*boxquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jamaar jamaar..
ik heb roze schoentjes aan vandaag![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
ik heb een beetje een baaldag vandaag
Motortje lieffie!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hey MarijkeLang geleden
Hoe gaat het dan?
hey jijquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nogmaals feli naatje!
Marijke..in ukelele sc..dat vraagt om nog meer taart en wilde damesch heerschappen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nogmaals feli naatje!
Tis altijd gezellig hierquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nogmaals feli naatje!
Ja loop stage nu. Ben nu aan mijn 6de van 20 weken bezig. Het echte werk moet nog steeds een beetje op gang komen, wat ik wel jammer vind. Nu vooral bezig met onderzoek voor te bereiden en meer van dat soort dingen. Nu soms het gevoel dat ik niet echt vooruit kan maar denk dat daar snel verandering in komt. Buiten dat gaat het prima met mijquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wattan?
[..]
Motortje lieffie!Hoe is het met jou? En loop je nu nog stage of is dat inmiddels al afgelopen?
Hier alles okee
Kijk, mooi ding toch?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
hey jij![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben even druk met 't zoeken van een nieuwe fiets. Heb net een hele mooie gevonden voor ¤ 80,-, in Zaandam, dus lekker dichtbij. Straks even bellen.
Kusje op je geen zinquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Kweenie, heb ff helemaal geen zin vandaag.
Doe die 2e eens achter een spoiler.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke..in ukelele sc..dat vraagt om nog meer taart en wilde damesch heerschappen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi snoetepetoetje!![]()
![]()
Hai kersje!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
hey jij![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben even druk met 't zoeken van een nieuwe fiets. Heb net een hele mooie gevonden voor ¤ 80,-, in Zaandam, dus lekker dichtbij. Straks even bellen.
Hihihi, de Ukelele SCquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke..in ukelele sc..dat vraagt om nog meer taart en wilde damesch heerschappen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi snoetepetoetje!![]()
![]()
Bluhquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Kweenie, heb ff helemaal geen zin vandaag.
quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja loop stage nu. Ben nu aan mijn 6de van 20 weken bezig. Het echte werk moet nog steeds een beetje op gang komen, wat ik wel jammer vind. Nu vooral bezig met onderzoek voor te bereiden en meer van dat soort dingen. Nu soms het gevoel dat ik niet echt vooruit kan maar denk dat daar snel verandering in komt. Buiten dat gaat het prima met mij
Door al het gezeur om deze SC had ik geen zin hier te postenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:54 schreef eNGine10 het volgende:
Marijke, waar ben je trouwens al die tijd gebleven? Niet meer op Fok! gezeten of?
Zeker een mooi ding, lekker degelijk ook volgens mij. Hoe oud is ie en hoeveel versnellingen heeft ie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Kijk, mooi ding toch?![]()
[ afbeelding ]
Zo had ik hem ook genoemd, maar ja...dat was in 2 seconden weer verpestquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hihihi, de Ukelele SCI like it
En thanks voor de heerschappen, zijn ze in de blote konte btw
Kusje op je zin dan!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef Neelix het volgende:
[..]
nee mijn geen zin is stom, moet je het niet aanmoedigen...
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo had ik hem ook genoemd, maar ja...dat was in 2 seconden weer verpest![]()
In de b..in de blote kont? Nee...hoezo?
Nee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Doe die 2e eens achter een spoiler.![]()
Oke dat kan. Leuk dat je weer terug bentquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Door al het gezeur om deze SC had ik geen zin hier te postenMaar door de nieuwe mensen en leuke andere mensen wil ik wel weer terug
![]()
Hihihi, dankjequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke dat kan. Leuk dat je weer terug bent![]()
En wat is UKELELE SC ofzoiets?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Door al het gezeur om deze SC had ik geen zin hier te postenMaar door de nieuwe mensen en leuke andere mensen wil ik wel weer terug
![]()
Oeh, die's leuk, dank je.quote:
Normaalgesproken ben ik leuk hoor..quote:[..]Ik twijfelde een beetje door al het gezeur om deze SC heen
Maar ik hoorde dat er allemaal leuke nieuwe mensen waren, dus dan wil ik het wel weer proberen
![]()
Ben je niet blij dat ze er weer is?quote:
Er staat niet bij hoe oud 'ie is, maar hij heeft 7 versnellingen, is lekker hoog, en hij ziet er heel netjes uit dus...quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeker een mooi ding, lekker degelijk ook volgens mij. Hoe oud is ie en hoeveel versnellingen heeft ie?
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Oeh, dat zou inderdaad nog toffer zijn!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Er staat niet bij hoe oud 'ie is, maar hij heeft 7 versnellingen, is lekker hoog, en hij ziet er heel netjes uit dus...
Maar ik wacht toch nog even met reageren denk ik. Ik had net mijn mams aan de lijn (die zit nu 4 weken thuis trouwens, is net geopereerd), en die zei dat een bovenbuurvrouw van haar ook nog een heel mooie herenfiets heeft staan waar niets mee gedaan wordt, dus ze gaat even informeren of ze die voor een redelijk bedrag wil verkopen. Dat zou alleen maar goed uitkomen, fiets (hopelijk) voor een vriendenprijsje met de verkoper op 10 minuutjes afstand van hier.
Ja, want Bert avaquote:
En hoe gaat het bij jou daar in Zwolle?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat zou inderdaad nog toffer zijn!
Ik geloof dat ik blijer ben dat zij er weer is dan dat zij is dat ik er nog ben.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je niet blij dat ze er weer is?
Hoe was het op school stoepjequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:10 schreef Stoeprand het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd naatje.
Je bent een toffe gozah.
Dat zal vast wel meevallen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blijer ben dat zij er weer is dan dat zij is dat ik er nog ben.
Zo komt die zin van haar iig wel over
quote:
Dat is ook al niet leukquote:
Slimquote:
Nee voor een glaasje drinken en een koekje enz natuurlijkquote:
Son, I am disappoint.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:14 schreef Stoeprand het volgende:
Niet om te fappen.
Nee, om even gitaar te spelen en tot rust te komen en alles even te vergeten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook al niet leuk![]()
[..]
Slim
[..]
Nee voor een glaasje drinken en een koekje enz natuurlijk
Dat heb ik metquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:18 schreef Trollface. het volgende:
Die groene Mentos-rolletjes zijn zo lekker, ik kan er niet vanaf blijven![]()
oooh, ZO!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blijer ben dat zij er weer is dan dat zij is dat ik er nog ben.
Hier alles okeequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
En hoe gaat het bij jou daar in Zwolle?
Zo was de zin niet bedoeld, in ieder geval niet naar jouquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ook jaquote:
Paul?quote:
quote:
Wie?quote:
Zo kwam ie wel overquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okee
[..]
Zo was de zin niet bedoeld, in ieder geval niet naar jouMaar jij weet best dat ik bepaalde zaken niet zo leuk meer vond
Die kauwgom is geilig lekker jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Say Wut!? Is dat kauwgom? Ik moet hebben!!!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Say Wut!? Is dat kauwgom? Ik moet hebben!!!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Die ook jaen pepermunt
![]()
en Hamka's
![]()
![]()
Krop het nou niet op.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo kwam ie wel overEn het lijkt mij verstandig om het er niet meer over te hebben in verband met lieve vrede enz
Nee, daaromquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo kwam ie wel overEn het lijkt mij verstandig om het er niet meer over te hebben in verband met lieve vrede enz
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Die kauwgom is geilig lekker ja
WATERMELOENquote:
En dat ookquote:
Weet ik niet. Ik kocht ze een keer bij een benzinestation.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
WATERMELOEN![]()
![]()
![]()
Die moet ik hebben, verkopen ze die gewoon bij de appie enzo?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
En dat ookgelukkig heb ik een snelle spijsvertering zodat ik niet snel dik word
Hoi Fagmar, vertel ons eens wat over je verslaving.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi, ik ben Fagmar, en ik word morgen 13.
George moet een nieuwe motor, dus ff wachten tot ik die heb gevonden en dan ook iemand die die erin kan takelen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, daaromEn ik hoorde van Suikertaartje dat het nu wel weer gezellig was, dus durfde ik het weer aan
![]()
Maar hoe is het met George afgelopen?Is ie nog opereerbaar?
Heb je hem al gezocht op haifs? Zoveel fagmars zijn er vast nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi, ik ben Fagmar, en ik word morgen 13.
Het was een zij, en jij hebt haar gevondenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George moet een nieuwe motor, dus ff wachten tot ik die heb gevonden en dan ook iemand die die erin kan takelen.
[..]
Heb je hem al gezocht op haifs? Zoveel fagmars zijn er vast niet
Ik ben goed hequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het was een zij, en jij hebt haar gevonden
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
Naamtopic
ik ben verslaafd aan piemelsquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoi Fagmar, vertel ons eens wat over je verslaving.
Accepteren is de eerste stap van de genezing!quote:
Hoe kan ik genezen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:41 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Accepteren is de eerste stap van de genezing!
Jij was eerder, jij gaat voor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, ik heb er een nichtje bijAl weet ik niet of ik blij moet zijn met de datum
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
en ik ben de oudste van de familliequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij was eerder, jij gaat voor.
Hoe kun je een zoetekauw genezen? Precies, door hem zo'n shitload aan snoep te geven dat 'ie misselijk wordt.quote:
Dubbel feliquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
Oftewel, ik moet heel veel piemels tegelijk nemen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoe kun je een zoetekauw genezen? Precies, door hem zo'n shitload aan snoep te geven dat 'ie misselijk wordt.
En je bent nog zo;n broekie.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ik ben de oudste van de famillieEn verjaardagen worden pas bij jaar 3 echt interessant, en dan heb ik net mijn 19e verjaardag achter de rug, dus zal ik het niet meer echt vieren
nou moe...ik vond de eerste erg belangrijk hoor, en de tweede wordt vast geweldig, want hij snapt al veel meerquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ik ben de oudste van de famillieEn verjaardagen worden pas bij jaar 3 echt interessant, en dan heb ik net mijn 19e verjaardag achter de rug, dus zal ik het niet meer echt vieren
Pff heb je weer honing aan je reet?quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oftewel, ik moet heel veel piemels tegelijk nemen?
Niemand.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:50 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Pff heb je weer honing aan je reet?
En hoeveel hebben jou nu weer gevolgd ?
Graag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Erwin, mag max een week bij je logeren? Wij worden even helemaal gek van dr
quote:
Open er een topic open, zou ik zeggen.quote:
Je mag ook wel een weekje op Meyrah passen, maar niet tegelijk met Max.quote:
Hoezo? Jíj hebt hier de verslavingquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Open er een topic open, zou ik zeggen.
Gatver.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:53 schreef Gotrick het volgende:
Oh ik ga een of ander vaag witlof prakkie eten zometeen hoor ik net
Ik durf niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoezo? Jíj hebt hier de verslaving
Wie is Meyrah?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag ook wel een weekje op Meyrah passen, maar niet tegelijk met Max.
Ach je bent nog op tijdquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kom er net achter dat een vriend van me jarig is.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:53 schreef Gotrick het volgende:
Oh ik ga een of ander vaag witlof prakkie eten zometeen hoor ik net
Het is nu lekker weer en dus weet ze van ellende niet wat ze moet doen. Rent door de tuin, uiteraard met bal in dr bek, rent naar binnen, kijkt dan rond met een blik van "wtf doe ik binnen?" en rent dan weer als een debiel naar buitenquote:
Die kus voor mij?quote:
MAG IK HAAR LENEN?!1//1!?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nu lekker weer en dus weet ze van ellende niet wat ze moet doen. Rent door de tuin, uiteraard met bal in dr bek, rent naar binnen, kijkt dan rond met een blik van "wtf doe ik binnen?" en rent dan weer als een debiel naar buiten
De labrador van Ix. Lief beest, de koekjes staan in de kast met paarse handgreepquote:
Kom je haar dan ophalen?quote:
Mijn hond.quote:
Best.quote:
Ze gaat alleen het water in om een tennisbal te reddenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Best.
Kan ze zwemmen? Dan kan ze misschien wat fietsen, prullenbakken en winkelwagentjes uit de sloot hiervoor vissen.
Wat ik daar aan heb weet ik niet.
Dat onthoud je ook gewoon hequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De labrador van Ix. Lief beest, de koekjes staan in de kast met paarse handgreep
typischquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nu lekker weer en dus weet ze van ellende niet wat ze moet doen. Rent door de tuin, uiteraard met bal in dr bek, rent naar binnen, kijkt dan rond met een blik van "wtf doe ik binnen?" en rent dan weer als een debiel naar buiten
Als ie net geboren is, is dat dan verjaardag nummer 1 of nummer 0quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou moe...ik vond de eerste erg belangrijk hoor, en de tweede wordt vast geweldig, want hij snapt al veel meer![]()
maar jij gaat het straks toch voornamelijk vieren met vrienden in de kroeg, niet dan?
Nee. Ik heb net gegeten. Ik wil wel wat voor je fabriceren hoor.quote:
Oeh. Ik hou van labradors.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De labrador van Ix. Lief beest, de koekjes staan in de kast met paarse handgreep
Je ouders keken best raar toen ik gewoon naar de kast liepquote:
Voorlopig doet George het nog nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
typisch![]()
![]()
Wanneer kom je 'r brengen?![]()
Kun je gelijk mijn kamer komen bekijken.
Wat kan je voor mij fabriceren?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik heb net gegeten. Ik wil wel wat voor je fabriceren hoor.
De trein wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorlopig doet George het nog niet
Ligt eraan hoeveel werkende kookpitten je hebtquote:
Ik ookquote:
Dat is helemaal waar, maar Max laat altijd angstpoepjes in de trein.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
De trein wel.![]()
alhoewel... dat is nog altijd maar de vraag...
M;n moeder later ook, 'nou die voelt zich wel vrij he?'quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je ouders keken best raar toen ik gewoon naar de kast liep![]()
[..]
Voorlopig doet George het nog niet
sorryquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n moeder later ook, 'nou die voelt zich wel vrij he?'
Ik kan een eitje voor je bakken?quote:
Leger des heils keuken telt niet mee Stoepquote:
Ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef 8108139dpths het volgende:
Special delivery voor Fagmar:
[ afbeelding ]
Maakt mij niks uit hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sorry![]()
Ik zal het nooit meer doen
Alles is beter dan die witlof derriequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan een eitje voor je bakken?
En ik kan rijst met ragout voor je maken
of pasteitjes
Oh ik kan trouwens ook schnitzels voor je bakkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:04 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Alles is beter dan die witlof derrie
3x raden wat ik nu net naar binnenwerkquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh ik kan trouwens ook schnitzels voor je bakken
Schnitzels?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh ik kan trouwens ook schnitzels voor je bakken
Witlofderrie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef Gotrick het volgende:
[..]
3x raden wat ik nu net naar binnenwerk![]()
(maar vlees is altijd goed, dus ja bitte!).
/agreequote:
Ik heb m'n kwakje gedumpt in de witlof.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef Gotrick het volgende:
ben even wat witlof aan het halen.. en ontleden..
Want, waaromquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef Gotrick het volgende:
R.I.P.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef Gotrick het volgende:
Je moet je piemels dan toch echt hier gaan zoeken DW...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
UDOWU SC
Doe dat dan in mijn felicitatietopicquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:11 schreef Rainb0ws het volgende:
Ik kom naatje_1 hier nog even feliciteren!![]()
![]()
![]()
LINK?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe dat dan in mijn felicitatietopicEn dankje wel
Dankje, dat zal de smaak goed doen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb m'n kwakje gedumpt in de witlof.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:14 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dankje, dat zal de smaak goed doen.
Ik heb hier een glazen bol staan.quote:
Als een soort tandenfee die 's nachts langskomt, alleen komt hij langs om m'n zaad te stelen en op te smikkelen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij proeft het elke dag en al dat smaakt hetzelfde
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als een soort tandenfee die 's nachts langskomt, alleen komt hij langs om m'n zaad te stelen en op te smikkelen?
Ja maar nu blijft mijn leuter automatisch omhoog staan tegen mijn buik vanwege het omhoog spuitenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij proeft het elke dag en al dat smaakt hetzelfde
Heyquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:19 schreef Gotrick het volgende:
Valt nog best te eten dat witlof... misschien dankzij jou Stoep
Jij hebt later ook een schnitzella in je vriezer?quote:
watquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt later ook een schnitzella in je vriezer?
Hallo meneer die zijn haar gekortwiekt heeft.quote:
Een la in je vriezer, waar alleen schnitzels in liggen. Net zoals de meeste mensen een patatuurla hebben, maar dan voor schnitzels.quote:
Ah.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een la in je vriezer, waar alleen schnitzels in liggen. Net zoals de meeste mensen een patatuurla hebben, maar dan voor schnitzels.
Hé schat, dat voelt heel anders aan moet ik zeggen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hallo meneer die zijn haar gekortwiekt heeft.
Bah.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ah.
Nee, ik denk het niet. Ik denk dat ik daar de afgesneden clitorissen van achtjarige meisjes ga bewaren.
WAAROM IN GODSNAAM?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hé schat, dat voelt heel anders aan moet ik zeggen.
Is fijner bij het motorrijden, en warm in de nek. En van dat verzorgen werd ik een beetje gek.quote:
NEEEE....Pics?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Is fijner bij het motorrijden, en warm in de nek. En van dat verzorgen werd ik een beetje gek.
Oh, wauw! Wat voor eentje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:37 schreef 8108139dpths het volgende:![]()
Mijn broertje heeft een nieuwe fiets voor me geregeld.![]()
Straks even die kant op.
Houd je niet van de wind in je haar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Is fijner bij het motorrijden, en warm in de nek. En van dat verzorgen werd ik een beetje gek.
Ik wist niet dat jij een broertje hadquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:37 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
Mijn broertje heeft een nieuwe fiets voor me geregeld.![]()
Straks even die kant op.
Hoiquote:
Heb ik jou niet op msn?quote:
Dat vraag ik me ook de hele tijd al af...wat ik ga eten...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:42 schreef Suusielove het volgende:
Wat gaan jullie eten of hebben jullie gegegeten?
Nee. En dat klopt, ik hoef geen moeite te doen, aantrekkelijk ben ik toch al.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Houd je niet van de wind in je haar?
En mooi zijn is nu eenmaal niet makkelijk.
Eerst foto;s.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee. En dat klopt, ik hoef geen moeite te doen, aantrekkelijk ben ik toch al.![]()
Spaghetti!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook de hele tijd al af...wat ik ga eten...
Geen idee, een sportieve herenfiets naar het schijnt. Ik ben benieuwd.quote:
En een zus ook nog ergens zelfs... (maar die spreek ik niet meer).quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een broertje had
Er stond vanavond bami op het menu, maar die was niet te vreten...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:42 schreef Suusielove het volgende:
Wat gaan jullie eten of hebben jullie gegegeten?
Doe eens lief voor je mamaquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Geen idee, een sportieve herenfiets naar het schijnt. Ik ben benieuwd.![]()
[..]
En een zus ook nog ergens zelfs... (maar die spreek ik niet meer).![]()
[..]
Er stond vanavond bami op het menu, maar die was niet te vreten...
Ja..dat kan, maar da's zo droog zonder saus...quote:
Oeh oeh oeh! Tof. Wanneer ga je?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:46 schreef 8108139dpths het volgende:
Wat heb je in huis? anders kon je hier wel eten maar ik moet zo weg!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..dat kan, maar da's zo droog zonder saus...
Mijn broertje komt me over 3 kwartier ophalen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh! Tof. Wanneer ga je?
Je moet zo weg omdat je mij even eten komt brengen he?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wat heb je in huis? anders kon je hier wel eten maar ik moet zo weg!
Je broertje. Goh. Heeft die ook een baard?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mijn broertje komt me over 3 kwartier ophalen.
hmmm, aardappelkroketjes!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je moet zo weg omdat je mij even eten komt brengen he?![]()
Ik heb ehm...ehm...kip..en aardappelkroketjes..rode kool..een paprika...ui, knoflook, en gehakt.
En pasta en rijst.
Maar dan is het koud als ik daar ben. Ik wil wel een keer voor je koken!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je moet zo weg omdat je mij even eten komt brengen he?![]()
Ik heb ehm...ehm...kip..en aardappelkroketjes..rode kool..een paprika...ui, knoflook, en gehakt.
En pasta en rijst.
Nee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je broertje. Goh. Heeft die ook een baard?
kokende mannenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maar dan is het koud als ik daar ben. Ik wil wel een keer voor je koken!![]()
Ik zeg rijst + kip + paprika/ui/knoflooksaus.
Omdat ie dat niet kan, of omdat hij dat niet wil?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik zie hem ook nog niet zo snel een baard laten groeien.![]()
Dat past helemaal niet bij hem...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ie dat niet kan, of omdat hij dat niet wil?
Ben je online nu? je staat nog wel in m'n lijst namelijk! En wat moet ik dan koken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kokende mannen![]()
oeh...of patat halen![]()
hee..ik ben je kwijt op msn!
Heu.quote:
Ach, er kan er ook maar eentje zo goed mee wegkomen hequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat past helemaal niet bij hem...
Blijkbaar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, er kan er ook maar eentje zo goed mee wegkomen he
Heuquote:
Ik ben wel online ja, maar msn is de laatste tijd enorm aan het kutten..quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ben je online nu? je staat nog wel in m'n lijst namelijk! En wat moet ik dan koken?
Waarom spreek je je zus niet meer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[..]
En een zus ook nog ergens zelfs... (maar die spreek ik niet meer).![]()
quote:
Door gebeurtenissen in het verleden, ga ik verder niet over uitweiden...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom spreek je je zus niet meer?
wel opgenomen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:00 schreef Trollface. het volgende:
De Fabeltjeskrant is alweer afgelopen
Was sowieso al van plan die te kijken. Patrick Dempseyquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
DW zin om vanavond Enchanted te kijken? Met McDreamy
Hmm. Goed dat je geen contact meer met ;r hebt of vind je ;t jammer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Door gebeurtenissen in het verleden, ga ik verder niet over uitweiden...![]()
quote:
Zie je pm!quote:
Ik heb hem gewoon gekekenquote:
Het is nu misschien maar beter zo...quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmm. Goed dat je geen contact meer met ;r hebt of vind je ;t jammer?
Fijne avond lieverd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
Lieffies, ik ga weer even, mijn hoofd doet van bonkbonkbonk![]()
![]()
Doei doeiquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Doei suikerquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
altijd goed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Doei doei![]()
En ik ben er weer... witlof overleeft.. nu even wegspoelen met wat bier![]()
Oke.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het is nu misschien maar beter zo...
Wel echt bier hequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Doei doei![]()
En ik ben er weer... witlof overleeft.. nu even wegspoelen met wat bier![]()
Nee hoor, ik vind cola gewoon lekkerder.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:19 schreef Gotrick het volgende:
Ohja, even vergeten dat Fok! vol zit met bier experts![]()
Hertog Janquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:21 schreef Gotrick het volgende:
Vertel me aub niet dat jullie Bavaria of Jupiler drinkers zijn... laat het dan tenminste Grolsch of Hertog Jan zijn
quote:
Bavariaquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:21 schreef Gotrick het volgende:
Vertel me aub niet dat jullie Bavaria of Jupiler drinkers zijn... laat het dan tenminste Grolsch of Hertog Jan zijn
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo lief meer.
Jij bent daar te jong voor.quote:
Ga dan Hertog drinkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:22 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan me lief is.
quote:
Nee, een babyblauwe.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:24 schreef Gotrick het volgende:
[..]
en je draagt een roze sjaal zeker?
Misschien, maar ik vind het ook heul niet lekker.quote:
Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Misschien, maar ik vind het ook heul niet lekker.
Ja.quote:
Daar hoort rode wijn bijquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:25 schreef Stoeprand het volgende:
Voor een open haardOp een berenvel
In Aspen
In de winter
Oké, dan drinken we rode wijn. En ik wil wel naakt zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Daar hoort rode wijn bijEn dan moeten we naekt zijn
Nietes.quote:
Moet je niet weer honing in je anus stoppen zoals vanmiddag...quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, dan drinken we rode wijn. En ik wil wel naakt zijn.
Date.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, dan drinken we rode wijn. En ik wil wel naakt zijn.
Jawel. Bier.quote:
Zien we dan wel.quote:
Nee.quote:
Ach, over een jaartje of wat vertel je stoere verhalen tegen je vrienden in de kroeg tijdens het nuttigen van een biertje, over je tijd op Fok! en hoe je toen geen bier luste...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |