M;n moeder later ook, 'nou die voelt zich wel vrij he?'quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je ouders keken best raar toen ik gewoon naar de kast liep![]()
[..]
Voorlopig doet George het nog niet
sorryquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n moeder later ook, 'nou die voelt zich wel vrij he?'
Ik kan een eitje voor je bakken?quote:
Leger des heils keuken telt niet mee Stoepquote:
Ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef 8108139dpths het volgende:
Special delivery voor Fagmar:
[ afbeelding ]
Maakt mij niks uit hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sorry![]()
Ik zal het nooit meer doen
Alles is beter dan die witlof derriequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan een eitje voor je bakken?
En ik kan rijst met ragout voor je maken
of pasteitjes
Oh ik kan trouwens ook schnitzels voor je bakkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:04 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Alles is beter dan die witlof derrie
3x raden wat ik nu net naar binnenwerkquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh ik kan trouwens ook schnitzels voor je bakken
Schnitzels?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh ik kan trouwens ook schnitzels voor je bakken
Witlofderrie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef Gotrick het volgende:
[..]
3x raden wat ik nu net naar binnenwerk![]()
(maar vlees is altijd goed, dus ja bitte!).
/agreequote:
Ik heb m'n kwakje gedumpt in de witlof.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef Gotrick het volgende:
ben even wat witlof aan het halen.. en ontleden..
Want, waaromquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef Gotrick het volgende:
R.I.P.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef Gotrick het volgende:
Je moet je piemels dan toch echt hier gaan zoeken DW...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
UDOWU SC
Doe dat dan in mijn felicitatietopicquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:11 schreef Rainb0ws het volgende:
Ik kom naatje_1 hier nog even feliciteren!![]()
![]()
![]()
LINK?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe dat dan in mijn felicitatietopicEn dankje wel
Dankje, dat zal de smaak goed doen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb m'n kwakje gedumpt in de witlof.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:14 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dankje, dat zal de smaak goed doen.
Ik heb hier een glazen bol staan.quote:
Als een soort tandenfee die 's nachts langskomt, alleen komt hij langs om m'n zaad te stelen en op te smikkelen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij proeft het elke dag en al dat smaakt hetzelfde
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als een soort tandenfee die 's nachts langskomt, alleen komt hij langs om m'n zaad te stelen en op te smikkelen?
Ja maar nu blijft mijn leuter automatisch omhoog staan tegen mijn buik vanwege het omhoog spuitenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij proeft het elke dag en al dat smaakt hetzelfde
Heyquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:19 schreef Gotrick het volgende:
Valt nog best te eten dat witlof... misschien dankzij jou Stoep
Jij hebt later ook een schnitzella in je vriezer?quote:
watquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt later ook een schnitzella in je vriezer?
Hallo meneer die zijn haar gekortwiekt heeft.quote:
Een la in je vriezer, waar alleen schnitzels in liggen. Net zoals de meeste mensen een patatuurla hebben, maar dan voor schnitzels.quote:
Ah.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een la in je vriezer, waar alleen schnitzels in liggen. Net zoals de meeste mensen een patatuurla hebben, maar dan voor schnitzels.
Hé schat, dat voelt heel anders aan moet ik zeggen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hallo meneer die zijn haar gekortwiekt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |