M;n moeder later ook, 'nou die voelt zich wel vrij he?'quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je ouders keken best raar toen ik gewoon naar de kast liep![]()
[..]
Voorlopig doet George het nog niet
sorryquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n moeder later ook, 'nou die voelt zich wel vrij he?'
Ik kan een eitje voor je bakken?quote:
Leger des heils keuken telt niet mee Stoepquote:
Ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef 8108139dpths het volgende:
Special delivery voor Fagmar:
[ afbeelding ]
Maakt mij niks uit hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sorry![]()
Ik zal het nooit meer doen
Alles is beter dan die witlof derriequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan een eitje voor je bakken?
En ik kan rijst met ragout voor je maken
of pasteitjes
Oh ik kan trouwens ook schnitzels voor je bakkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:04 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Alles is beter dan die witlof derrie
3x raden wat ik nu net naar binnenwerkquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh ik kan trouwens ook schnitzels voor je bakken
Schnitzels?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh ik kan trouwens ook schnitzels voor je bakken
Witlofderrie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef Gotrick het volgende:
[..]
3x raden wat ik nu net naar binnenwerk![]()
(maar vlees is altijd goed, dus ja bitte!).
/agreequote:
Ik heb m'n kwakje gedumpt in de witlof.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef Gotrick het volgende:
ben even wat witlof aan het halen.. en ontleden..
Want, waaromquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef Gotrick het volgende:
R.I.P.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef Gotrick het volgende:
Je moet je piemels dan toch echt hier gaan zoeken DW...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
UDOWU SC
Doe dat dan in mijn felicitatietopicquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:11 schreef Rainb0ws het volgende:
Ik kom naatje_1 hier nog even feliciteren!![]()
![]()
![]()
LINK?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe dat dan in mijn felicitatietopicEn dankje wel
Dankje, dat zal de smaak goed doen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb m'n kwakje gedumpt in de witlof.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:14 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dankje, dat zal de smaak goed doen.
Ik heb hier een glazen bol staan.quote:
Als een soort tandenfee die 's nachts langskomt, alleen komt hij langs om m'n zaad te stelen en op te smikkelen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij proeft het elke dag en al dat smaakt hetzelfde
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als een soort tandenfee die 's nachts langskomt, alleen komt hij langs om m'n zaad te stelen en op te smikkelen?
Ja maar nu blijft mijn leuter automatisch omhoog staan tegen mijn buik vanwege het omhoog spuitenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij proeft het elke dag en al dat smaakt hetzelfde
Heyquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:19 schreef Gotrick het volgende:
Valt nog best te eten dat witlof... misschien dankzij jou Stoep
Jij hebt later ook een schnitzella in je vriezer?quote:
watquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt later ook een schnitzella in je vriezer?
Hallo meneer die zijn haar gekortwiekt heeft.quote:
Een la in je vriezer, waar alleen schnitzels in liggen. Net zoals de meeste mensen een patatuurla hebben, maar dan voor schnitzels.quote:
Ah.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een la in je vriezer, waar alleen schnitzels in liggen. Net zoals de meeste mensen een patatuurla hebben, maar dan voor schnitzels.
Hé schat, dat voelt heel anders aan moet ik zeggen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hallo meneer die zijn haar gekortwiekt heeft.
Bah.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ah.
Nee, ik denk het niet. Ik denk dat ik daar de afgesneden clitorissen van achtjarige meisjes ga bewaren.
WAAROM IN GODSNAAM?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hé schat, dat voelt heel anders aan moet ik zeggen.
Is fijner bij het motorrijden, en warm in de nek. En van dat verzorgen werd ik een beetje gek.quote:
NEEEE....Pics?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Is fijner bij het motorrijden, en warm in de nek. En van dat verzorgen werd ik een beetje gek.
Oh, wauw! Wat voor eentje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:37 schreef 8108139dpths het volgende:![]()
Mijn broertje heeft een nieuwe fiets voor me geregeld.![]()
Straks even die kant op.
Houd je niet van de wind in je haar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Is fijner bij het motorrijden, en warm in de nek. En van dat verzorgen werd ik een beetje gek.
Ik wist niet dat jij een broertje hadquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:37 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
Mijn broertje heeft een nieuwe fiets voor me geregeld.![]()
Straks even die kant op.
Hoiquote:
Heb ik jou niet op msn?quote:
Dat vraag ik me ook de hele tijd al af...wat ik ga eten...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:42 schreef Suusielove het volgende:
Wat gaan jullie eten of hebben jullie gegegeten?
Nee. En dat klopt, ik hoef geen moeite te doen, aantrekkelijk ben ik toch al.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Houd je niet van de wind in je haar?
En mooi zijn is nu eenmaal niet makkelijk.
Eerst foto;s.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee. En dat klopt, ik hoef geen moeite te doen, aantrekkelijk ben ik toch al.![]()
Spaghetti!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook de hele tijd al af...wat ik ga eten...
Geen idee, een sportieve herenfiets naar het schijnt. Ik ben benieuwd.quote:
En een zus ook nog ergens zelfs... (maar die spreek ik niet meer).quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een broertje had
Er stond vanavond bami op het menu, maar die was niet te vreten...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:42 schreef Suusielove het volgende:
Wat gaan jullie eten of hebben jullie gegegeten?
Doe eens lief voor je mamaquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Geen idee, een sportieve herenfiets naar het schijnt. Ik ben benieuwd.![]()
[..]
En een zus ook nog ergens zelfs... (maar die spreek ik niet meer).![]()
[..]
Er stond vanavond bami op het menu, maar die was niet te vreten...
Ja..dat kan, maar da's zo droog zonder saus...quote:
Oeh oeh oeh! Tof. Wanneer ga je?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:46 schreef 8108139dpths het volgende:
Wat heb je in huis? anders kon je hier wel eten maar ik moet zo weg!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..dat kan, maar da's zo droog zonder saus...
Mijn broertje komt me over 3 kwartier ophalen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh! Tof. Wanneer ga je?
Je moet zo weg omdat je mij even eten komt brengen he?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wat heb je in huis? anders kon je hier wel eten maar ik moet zo weg!
Je broertje. Goh. Heeft die ook een baard?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mijn broertje komt me over 3 kwartier ophalen.
hmmm, aardappelkroketjes!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je moet zo weg omdat je mij even eten komt brengen he?![]()
Ik heb ehm...ehm...kip..en aardappelkroketjes..rode kool..een paprika...ui, knoflook, en gehakt.
En pasta en rijst.
Maar dan is het koud als ik daar ben. Ik wil wel een keer voor je koken!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je moet zo weg omdat je mij even eten komt brengen he?![]()
Ik heb ehm...ehm...kip..en aardappelkroketjes..rode kool..een paprika...ui, knoflook, en gehakt.
En pasta en rijst.
Nee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je broertje. Goh. Heeft die ook een baard?
kokende mannenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maar dan is het koud als ik daar ben. Ik wil wel een keer voor je koken!![]()
Ik zeg rijst + kip + paprika/ui/knoflooksaus.
Omdat ie dat niet kan, of omdat hij dat niet wil?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik zie hem ook nog niet zo snel een baard laten groeien.![]()
Dat past helemaal niet bij hem...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ie dat niet kan, of omdat hij dat niet wil?
Ben je online nu? je staat nog wel in m'n lijst namelijk! En wat moet ik dan koken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kokende mannen![]()
oeh...of patat halen![]()
hee..ik ben je kwijt op msn!
Heu.quote:
Ach, er kan er ook maar eentje zo goed mee wegkomen hequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat past helemaal niet bij hem...
Blijkbaar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, er kan er ook maar eentje zo goed mee wegkomen he
Heuquote:
Ik ben wel online ja, maar msn is de laatste tijd enorm aan het kutten..quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ben je online nu? je staat nog wel in m'n lijst namelijk! En wat moet ik dan koken?
Waarom spreek je je zus niet meer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[..]
En een zus ook nog ergens zelfs... (maar die spreek ik niet meer).![]()
quote:
Door gebeurtenissen in het verleden, ga ik verder niet over uitweiden...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom spreek je je zus niet meer?
wel opgenomen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:00 schreef Trollface. het volgende:
De Fabeltjeskrant is alweer afgelopen
Was sowieso al van plan die te kijken. Patrick Dempseyquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
DW zin om vanavond Enchanted te kijken? Met McDreamy
Hmm. Goed dat je geen contact meer met ;r hebt of vind je ;t jammer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Door gebeurtenissen in het verleden, ga ik verder niet over uitweiden...![]()
quote:
Zie je pm!quote:
Ik heb hem gewoon gekekenquote:
Het is nu misschien maar beter zo...quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmm. Goed dat je geen contact meer met ;r hebt of vind je ;t jammer?
Fijne avond lieverd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
Lieffies, ik ga weer even, mijn hoofd doet van bonkbonkbonk![]()
![]()
Doei doeiquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Doei suikerquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
altijd goed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Doei doei![]()
En ik ben er weer... witlof overleeft.. nu even wegspoelen met wat bier![]()
Oke.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het is nu misschien maar beter zo...
Wel echt bier hequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Doei doei![]()
En ik ben er weer... witlof overleeft.. nu even wegspoelen met wat bier![]()
Nee hoor, ik vind cola gewoon lekkerder.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:19 schreef Gotrick het volgende:
Ohja, even vergeten dat Fok! vol zit met bier experts![]()
Hertog Janquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:21 schreef Gotrick het volgende:
Vertel me aub niet dat jullie Bavaria of Jupiler drinkers zijn... laat het dan tenminste Grolsch of Hertog Jan zijn
quote:
Bavariaquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:21 schreef Gotrick het volgende:
Vertel me aub niet dat jullie Bavaria of Jupiler drinkers zijn... laat het dan tenminste Grolsch of Hertog Jan zijn
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo lief meer.
Jij bent daar te jong voor.quote:
Ga dan Hertog drinkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:22 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan me lief is.
quote:
Nee, een babyblauwe.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:24 schreef Gotrick het volgende:
[..]
en je draagt een roze sjaal zeker?
Misschien, maar ik vind het ook heul niet lekker.quote:
Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Misschien, maar ik vind het ook heul niet lekker.
Ja.quote:
Daar hoort rode wijn bijquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:25 schreef Stoeprand het volgende:
Voor een open haardOp een berenvel
In Aspen
In de winter
Oké, dan drinken we rode wijn. En ik wil wel naakt zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Daar hoort rode wijn bijEn dan moeten we naekt zijn
Nietes.quote:
Moet je niet weer honing in je anus stoppen zoals vanmiddag...quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, dan drinken we rode wijn. En ik wil wel naakt zijn.
Date.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, dan drinken we rode wijn. En ik wil wel naakt zijn.
Jawel. Bier.quote:
Zien we dan wel.quote:
Nee.quote:
Ach, over een jaartje of wat vertel je stoere verhalen tegen je vrienden in de kroeg tijdens het nuttigen van een biertje, over je tijd op Fok! en hoe je toen geen bier luste...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |