Door gebeurtenissen in het verleden, ga ik verder niet over uitweiden...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom spreek je je zus niet meer?
wel opgenomen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:00 schreef Trollface. het volgende:
De Fabeltjeskrant is alweer afgelopen
Was sowieso al van plan die te kijken. Patrick Dempseyquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
DW zin om vanavond Enchanted te kijken? Met McDreamy
Hmm. Goed dat je geen contact meer met ;r hebt of vind je ;t jammer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Door gebeurtenissen in het verleden, ga ik verder niet over uitweiden...![]()
quote:
Zie je pm!quote:
Ik heb hem gewoon gekekenquote:
Het is nu misschien maar beter zo...quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmm. Goed dat je geen contact meer met ;r hebt of vind je ;t jammer?
Fijne avond lieverd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
Lieffies, ik ga weer even, mijn hoofd doet van bonkbonkbonk![]()
![]()
Doei doeiquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Doei suikerquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
altijd goed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Doei doei![]()
En ik ben er weer... witlof overleeft.. nu even wegspoelen met wat bier![]()
Oke.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het is nu misschien maar beter zo...
Wel echt bier hequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Doei doei![]()
En ik ben er weer... witlof overleeft.. nu even wegspoelen met wat bier![]()
Nee hoor, ik vind cola gewoon lekkerder.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:19 schreef Gotrick het volgende:
Ohja, even vergeten dat Fok! vol zit met bier experts![]()
Hertog Janquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:21 schreef Gotrick het volgende:
Vertel me aub niet dat jullie Bavaria of Jupiler drinkers zijn... laat het dan tenminste Grolsch of Hertog Jan zijn
quote:
Bavariaquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:21 schreef Gotrick het volgende:
Vertel me aub niet dat jullie Bavaria of Jupiler drinkers zijn... laat het dan tenminste Grolsch of Hertog Jan zijn
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo lief meer.
Jij bent daar te jong voor.quote:
Ga dan Hertog drinkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:22 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan me lief is.
quote:
Nee, een babyblauwe.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:24 schreef Gotrick het volgende:
[..]
en je draagt een roze sjaal zeker?
Misschien, maar ik vind het ook heul niet lekker.quote:
Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Misschien, maar ik vind het ook heul niet lekker.
Ja.quote:
Daar hoort rode wijn bijquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:25 schreef Stoeprand het volgende:
Voor een open haardOp een berenvel
In Aspen
In de winter
Oké, dan drinken we rode wijn. En ik wil wel naakt zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Daar hoort rode wijn bijEn dan moeten we naekt zijn
Nietes.quote:
Moet je niet weer honing in je anus stoppen zoals vanmiddag...quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, dan drinken we rode wijn. En ik wil wel naakt zijn.
Date.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, dan drinken we rode wijn. En ik wil wel naakt zijn.
Jawel. Bier.quote:
Zien we dan wel.quote:
Nee.quote:
Ach, over een jaartje of wat vertel je stoere verhalen tegen je vrienden in de kroeg tijdens het nuttigen van een biertje, over je tijd op Fok! en hoe je toen geen bier luste...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |