Doe dat dan in mijn felicitatietopicquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:11 schreef Rainb0ws het volgende:
Ik kom naatje_1 hier nog even feliciteren!![]()
![]()
![]()
LINK?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe dat dan in mijn felicitatietopicEn dankje wel
Dankje, dat zal de smaak goed doen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb m'n kwakje gedumpt in de witlof.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:14 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dankje, dat zal de smaak goed doen.
Ik heb hier een glazen bol staan.quote:
Als een soort tandenfee die 's nachts langskomt, alleen komt hij langs om m'n zaad te stelen en op te smikkelen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij proeft het elke dag en al dat smaakt hetzelfde
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als een soort tandenfee die 's nachts langskomt, alleen komt hij langs om m'n zaad te stelen en op te smikkelen?
Ja maar nu blijft mijn leuter automatisch omhoog staan tegen mijn buik vanwege het omhoog spuitenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij proeft het elke dag en al dat smaakt hetzelfde
Heyquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:19 schreef Gotrick het volgende:
Valt nog best te eten dat witlof... misschien dankzij jou Stoep
Jij hebt later ook een schnitzella in je vriezer?quote:
watquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt later ook een schnitzella in je vriezer?
Hallo meneer die zijn haar gekortwiekt heeft.quote:
Een la in je vriezer, waar alleen schnitzels in liggen. Net zoals de meeste mensen een patatuurla hebben, maar dan voor schnitzels.quote:
Ah.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een la in je vriezer, waar alleen schnitzels in liggen. Net zoals de meeste mensen een patatuurla hebben, maar dan voor schnitzels.
Hé schat, dat voelt heel anders aan moet ik zeggen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hallo meneer die zijn haar gekortwiekt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |