Bah.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ah.
Nee, ik denk het niet. Ik denk dat ik daar de afgesneden clitorissen van achtjarige meisjes ga bewaren.
WAAROM IN GODSNAAM?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hé schat, dat voelt heel anders aan moet ik zeggen.
Is fijner bij het motorrijden, en warm in de nek. En van dat verzorgen werd ik een beetje gek.quote:
NEEEE....Pics?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Is fijner bij het motorrijden, en warm in de nek. En van dat verzorgen werd ik een beetje gek.
Oh, wauw! Wat voor eentje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:37 schreef 8108139dpths het volgende:![]()
Mijn broertje heeft een nieuwe fiets voor me geregeld.![]()
Straks even die kant op.
Houd je niet van de wind in je haar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Is fijner bij het motorrijden, en warm in de nek. En van dat verzorgen werd ik een beetje gek.
Ik wist niet dat jij een broertje hadquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:37 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
Mijn broertje heeft een nieuwe fiets voor me geregeld.![]()
Straks even die kant op.
Hoiquote:
Heb ik jou niet op msn?quote:
Dat vraag ik me ook de hele tijd al af...wat ik ga eten...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:42 schreef Suusielove het volgende:
Wat gaan jullie eten of hebben jullie gegegeten?
Nee. En dat klopt, ik hoef geen moeite te doen, aantrekkelijk ben ik toch al.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Houd je niet van de wind in je haar?
En mooi zijn is nu eenmaal niet makkelijk.
Eerst foto;s.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee. En dat klopt, ik hoef geen moeite te doen, aantrekkelijk ben ik toch al.![]()
Spaghetti!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook de hele tijd al af...wat ik ga eten...
Geen idee, een sportieve herenfiets naar het schijnt. Ik ben benieuwd.quote:
En een zus ook nog ergens zelfs... (maar die spreek ik niet meer).quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een broertje had
Er stond vanavond bami op het menu, maar die was niet te vreten...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:42 schreef Suusielove het volgende:
Wat gaan jullie eten of hebben jullie gegegeten?
Doe eens lief voor je mamaquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Geen idee, een sportieve herenfiets naar het schijnt. Ik ben benieuwd.![]()
[..]
En een zus ook nog ergens zelfs... (maar die spreek ik niet meer).![]()
[..]
Er stond vanavond bami op het menu, maar die was niet te vreten...
Ja..dat kan, maar da's zo droog zonder saus...quote:
Oeh oeh oeh! Tof. Wanneer ga je?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:46 schreef 8108139dpths het volgende:
Geen idee, een sportieve herenfiets naar het schijnt. Ik ben benieuwd.![]()
Wat heb je in huis? anders kon je hier wel eten maar ik moet zo weg!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..dat kan, maar da's zo droog zonder saus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |