quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, dat was echt van lange duur ook
Dankje, snuitjequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:25 schreef Neelix het volgende:
nog gefeli naatje_1 en ST met de UKELELE eindelijk
zomers kleurtjequote:
soms maar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
Whihihiiiiiiiiiiiii
[ afbeelding ]
sorry..soms ben ik net een meisje..![]()
ik heb een beetje een baaldag vandaagquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is het hier een beetje gezellig?![]()
En nogmaals feli naatje!
Hey Marijkequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nogmaals feli naatje!
jamaar jamaar..quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:46 schreef Neelix het volgende:
soms maar?
je bent dan niet echt een meisje meisje, maar ik vind je toch wel echt een mooi meisje hoor
zie!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jamaar jamaar..
ik heb roze schoentjes aan vandaag![]()
*boxquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jamaar jamaar..
ik heb roze schoentjes aan vandaag![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
ik heb een beetje een baaldag vandaag
Motortje lieffie!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hey MarijkeLang geleden
Hoe gaat het dan?
hey jijquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nogmaals feli naatje!
Marijke..in ukelele sc..dat vraagt om nog meer taart en wilde damesch heerschappen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nogmaals feli naatje!
Tis altijd gezellig hierquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nogmaals feli naatje!
Ja loop stage nu. Ben nu aan mijn 6de van 20 weken bezig. Het echte werk moet nog steeds een beetje op gang komen, wat ik wel jammer vind. Nu vooral bezig met onderzoek voor te bereiden en meer van dat soort dingen. Nu soms het gevoel dat ik niet echt vooruit kan maar denk dat daar snel verandering in komt. Buiten dat gaat het prima met mijquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wattan?
[..]
Motortje lieffie!Hoe is het met jou? En loop je nu nog stage of is dat inmiddels al afgelopen?
Hier alles okee
Kijk, mooi ding toch?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
hey jij![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben even druk met 't zoeken van een nieuwe fiets. Heb net een hele mooie gevonden voor ¤ 80,-, in Zaandam, dus lekker dichtbij. Straks even bellen.
Kusje op je geen zinquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Kweenie, heb ff helemaal geen zin vandaag.
Doe die 2e eens achter een spoiler.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke..in ukelele sc..dat vraagt om nog meer taart en wilde damesch heerschappen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi snoetepetoetje!![]()
![]()
Hai kersje!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
hey jij![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben even druk met 't zoeken van een nieuwe fiets. Heb net een hele mooie gevonden voor ¤ 80,-, in Zaandam, dus lekker dichtbij. Straks even bellen.
Hihihi, de Ukelele SCquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke..in ukelele sc..dat vraagt om nog meer taart en wilde damesch heerschappen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi snoetepetoetje!![]()
![]()
Bluhquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Kweenie, heb ff helemaal geen zin vandaag.
quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja loop stage nu. Ben nu aan mijn 6de van 20 weken bezig. Het echte werk moet nog steeds een beetje op gang komen, wat ik wel jammer vind. Nu vooral bezig met onderzoek voor te bereiden en meer van dat soort dingen. Nu soms het gevoel dat ik niet echt vooruit kan maar denk dat daar snel verandering in komt. Buiten dat gaat het prima met mij
Door al het gezeur om deze SC had ik geen zin hier te postenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:54 schreef eNGine10 het volgende:
Marijke, waar ben je trouwens al die tijd gebleven? Niet meer op Fok! gezeten of?
Zeker een mooi ding, lekker degelijk ook volgens mij. Hoe oud is ie en hoeveel versnellingen heeft ie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Kijk, mooi ding toch?![]()
[ afbeelding ]
Zo had ik hem ook genoemd, maar ja...dat was in 2 seconden weer verpestquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hihihi, de Ukelele SCI like it
En thanks voor de heerschappen, zijn ze in de blote konte btw
Kusje op je zin dan!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef Neelix het volgende:
[..]
nee mijn geen zin is stom, moet je het niet aanmoedigen...
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo had ik hem ook genoemd, maar ja...dat was in 2 seconden weer verpest![]()
In de b..in de blote kont? Nee...hoezo?
Nee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Doe die 2e eens achter een spoiler.![]()
Oke dat kan. Leuk dat je weer terug bentquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Door al het gezeur om deze SC had ik geen zin hier te postenMaar door de nieuwe mensen en leuke andere mensen wil ik wel weer terug
![]()
Hihihi, dankjequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke dat kan. Leuk dat je weer terug bent![]()
En wat is UKELELE SC ofzoiets?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Door al het gezeur om deze SC had ik geen zin hier te postenMaar door de nieuwe mensen en leuke andere mensen wil ik wel weer terug
![]()
Oeh, die's leuk, dank je.quote:
Normaalgesproken ben ik leuk hoor..quote:[..]Ik twijfelde een beetje door al het gezeur om deze SC heen
Maar ik hoorde dat er allemaal leuke nieuwe mensen waren, dus dan wil ik het wel weer proberen
![]()
Ben je niet blij dat ze er weer is?quote:
Er staat niet bij hoe oud 'ie is, maar hij heeft 7 versnellingen, is lekker hoog, en hij ziet er heel netjes uit dus...quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeker een mooi ding, lekker degelijk ook volgens mij. Hoe oud is ie en hoeveel versnellingen heeft ie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |