Ach je bent nog op tijdquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kom er net achter dat een vriend van me jarig is.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:53 schreef Gotrick het volgende:
Oh ik ga een of ander vaag witlof prakkie eten zometeen hoor ik net
Het is nu lekker weer en dus weet ze van ellende niet wat ze moet doen. Rent door de tuin, uiteraard met bal in dr bek, rent naar binnen, kijkt dan rond met een blik van "wtf doe ik binnen?" en rent dan weer als een debiel naar buitenquote:
Die kus voor mij?quote:
MAG IK HAAR LENEN?!1//1!?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nu lekker weer en dus weet ze van ellende niet wat ze moet doen. Rent door de tuin, uiteraard met bal in dr bek, rent naar binnen, kijkt dan rond met een blik van "wtf doe ik binnen?" en rent dan weer als een debiel naar buiten
De labrador van Ix. Lief beest, de koekjes staan in de kast met paarse handgreepquote:
Kom je haar dan ophalen?quote:
Mijn hond.quote:
Best.quote:
Ze gaat alleen het water in om een tennisbal te reddenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Best.
Kan ze zwemmen? Dan kan ze misschien wat fietsen, prullenbakken en winkelwagentjes uit de sloot hiervoor vissen.
Wat ik daar aan heb weet ik niet.
Dat onthoud je ook gewoon hequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De labrador van Ix. Lief beest, de koekjes staan in de kast met paarse handgreep
typischquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nu lekker weer en dus weet ze van ellende niet wat ze moet doen. Rent door de tuin, uiteraard met bal in dr bek, rent naar binnen, kijkt dan rond met een blik van "wtf doe ik binnen?" en rent dan weer als een debiel naar buiten
Als ie net geboren is, is dat dan verjaardag nummer 1 of nummer 0quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou moe...ik vond de eerste erg belangrijk hoor, en de tweede wordt vast geweldig, want hij snapt al veel meer![]()
maar jij gaat het straks toch voornamelijk vieren met vrienden in de kroeg, niet dan?
Nee. Ik heb net gegeten. Ik wil wel wat voor je fabriceren hoor.quote:
Oeh. Ik hou van labradors.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De labrador van Ix. Lief beest, de koekjes staan in de kast met paarse handgreep
Je ouders keken best raar toen ik gewoon naar de kast liepquote:
Voorlopig doet George het nog nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
typisch![]()
![]()
Wanneer kom je 'r brengen?![]()
Kun je gelijk mijn kamer komen bekijken.
Wat kan je voor mij fabriceren?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik heb net gegeten. Ik wil wel wat voor je fabriceren hoor.
De trein wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorlopig doet George het nog niet
Ligt eraan hoeveel werkende kookpitten je hebtquote:
Ik ookquote:
Dat is helemaal waar, maar Max laat altijd angstpoepjes in de trein.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
De trein wel.![]()
alhoewel... dat is nog altijd maar de vraag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |