Paul?quote:
quote:
Wie?quote:
Zo kwam ie wel overquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okee
[..]
Zo was de zin niet bedoeld, in ieder geval niet naar jouMaar jij weet best dat ik bepaalde zaken niet zo leuk meer vond
Die kauwgom is geilig lekker jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Say Wut!? Is dat kauwgom? Ik moet hebben!!!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Say Wut!? Is dat kauwgom? Ik moet hebben!!!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Die ook jaen pepermunt
![]()
en Hamka's
![]()
![]()
Krop het nou niet op.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo kwam ie wel overEn het lijkt mij verstandig om het er niet meer over te hebben in verband met lieve vrede enz
Nee, daaromquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo kwam ie wel overEn het lijkt mij verstandig om het er niet meer over te hebben in verband met lieve vrede enz
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Die kauwgom is geilig lekker ja
WATERMELOENquote:
En dat ookquote:
Weet ik niet. Ik kocht ze een keer bij een benzinestation.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
WATERMELOEN![]()
![]()
![]()
Die moet ik hebben, verkopen ze die gewoon bij de appie enzo?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
En dat ookgelukkig heb ik een snelle spijsvertering zodat ik niet snel dik word
Hoi Fagmar, vertel ons eens wat over je verslaving.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi, ik ben Fagmar, en ik word morgen 13.
George moet een nieuwe motor, dus ff wachten tot ik die heb gevonden en dan ook iemand die die erin kan takelen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, daaromEn ik hoorde van Suikertaartje dat het nu wel weer gezellig was, dus durfde ik het weer aan
![]()
Maar hoe is het met George afgelopen?Is ie nog opereerbaar?
Heb je hem al gezocht op haifs? Zoveel fagmars zijn er vast nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi, ik ben Fagmar, en ik word morgen 13.
Het was een zij, en jij hebt haar gevondenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George moet een nieuwe motor, dus ff wachten tot ik die heb gevonden en dan ook iemand die die erin kan takelen.
[..]
Heb je hem al gezocht op haifs? Zoveel fagmars zijn er vast niet
Ik ben goed hequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het was een zij, en jij hebt haar gevonden
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
Naamtopic
ik ben verslaafd aan piemelsquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoi Fagmar, vertel ons eens wat over je verslaving.
Accepteren is de eerste stap van de genezing!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |