Gelukkig maar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Door al het gezeur om deze SC had ik geen zin hier te postenMaar door de nieuwe mensen en leuke andere mensen wil ik wel weer terug
![]()
Oeh, dat zou inderdaad nog toffer zijn!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Er staat niet bij hoe oud 'ie is, maar hij heeft 7 versnellingen, is lekker hoog, en hij ziet er heel netjes uit dus...
Maar ik wacht toch nog even met reageren denk ik. Ik had net mijn mams aan de lijn (die zit nu 4 weken thuis trouwens, is net geopereerd), en die zei dat een bovenbuurvrouw van haar ook nog een heel mooie herenfiets heeft staan waar niets mee gedaan wordt, dus ze gaat even informeren of ze die voor een redelijk bedrag wil verkopen. Dat zou alleen maar goed uitkomen, fiets (hopelijk) voor een vriendenprijsje met de verkoper op 10 minuutjes afstand van hier.
Ja, want Bert avaquote:
En hoe gaat het bij jou daar in Zwolle?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat zou inderdaad nog toffer zijn!
Ik geloof dat ik blijer ben dat zij er weer is dan dat zij is dat ik er nog ben.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je niet blij dat ze er weer is?
Hoe was het op school stoepjequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:10 schreef Stoeprand het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd naatje.
Je bent een toffe gozah.
Dat zal vast wel meevallen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blijer ben dat zij er weer is dan dat zij is dat ik er nog ben.
Zo komt die zin van haar iig wel over
quote:
Dat is ook al niet leukquote:
Slimquote:
Nee voor een glaasje drinken en een koekje enz natuurlijkquote:
Son, I am disappoint.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:14 schreef Stoeprand het volgende:
Niet om te fappen.
Nee, om even gitaar te spelen en tot rust te komen en alles even te vergeten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook al niet leuk![]()
[..]
Slim
[..]
Nee voor een glaasje drinken en een koekje enz natuurlijk
Dat heb ik metquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:18 schreef Trollface. het volgende:
Die groene Mentos-rolletjes zijn zo lekker, ik kan er niet vanaf blijven![]()
oooh, ZO!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blijer ben dat zij er weer is dan dat zij is dat ik er nog ben.
Hier alles okeequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
En hoe gaat het bij jou daar in Zwolle?
Zo was de zin niet bedoeld, in ieder geval niet naar jouquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ook jaquote:
Paul?quote:
quote:
Wie?quote:
Zo kwam ie wel overquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okee
[..]
Zo was de zin niet bedoeld, in ieder geval niet naar jouMaar jij weet best dat ik bepaalde zaken niet zo leuk meer vond
Die kauwgom is geilig lekker jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Say Wut!? Is dat kauwgom? Ik moet hebben!!!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Say Wut!? Is dat kauwgom? Ik moet hebben!!!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Die ook jaen pepermunt
![]()
en Hamka's
![]()
![]()
Krop het nou niet op.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo kwam ie wel overEn het lijkt mij verstandig om het er niet meer over te hebben in verband met lieve vrede enz
Nee, daaromquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo kwam ie wel overEn het lijkt mij verstandig om het er niet meer over te hebben in verband met lieve vrede enz
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Die kauwgom is geilig lekker ja
WATERMELOENquote:
En dat ookquote:
Weet ik niet. Ik kocht ze een keer bij een benzinestation.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
WATERMELOEN![]()
![]()
![]()
Die moet ik hebben, verkopen ze die gewoon bij de appie enzo?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
En dat ookgelukkig heb ik een snelle spijsvertering zodat ik niet snel dik word
Hoi Fagmar, vertel ons eens wat over je verslaving.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi, ik ben Fagmar, en ik word morgen 13.
George moet een nieuwe motor, dus ff wachten tot ik die heb gevonden en dan ook iemand die die erin kan takelen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, daaromEn ik hoorde van Suikertaartje dat het nu wel weer gezellig was, dus durfde ik het weer aan
![]()
Maar hoe is het met George afgelopen?Is ie nog opereerbaar?
Heb je hem al gezocht op haifs? Zoveel fagmars zijn er vast nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi, ik ben Fagmar, en ik word morgen 13.
Het was een zij, en jij hebt haar gevondenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George moet een nieuwe motor, dus ff wachten tot ik die heb gevonden en dan ook iemand die die erin kan takelen.
[..]
Heb je hem al gezocht op haifs? Zoveel fagmars zijn er vast niet
Ik ben goed hequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het was een zij, en jij hebt haar gevonden
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
Naamtopic
ik ben verslaafd aan piemelsquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoi Fagmar, vertel ons eens wat over je verslaving.
Accepteren is de eerste stap van de genezing!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |