quote:
Dat is ook al niet leukquote:
Slimquote:
Nee voor een glaasje drinken en een koekje enz natuurlijkquote:
Son, I am disappoint.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:14 schreef Stoeprand het volgende:
Niet om te fappen.
Nee, om even gitaar te spelen en tot rust te komen en alles even te vergeten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook al niet leuk![]()
[..]
Slim
[..]
Nee voor een glaasje drinken en een koekje enz natuurlijk
Dat heb ik metquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:18 schreef Trollface. het volgende:
Die groene Mentos-rolletjes zijn zo lekker, ik kan er niet vanaf blijven![]()
oooh, ZO!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blijer ben dat zij er weer is dan dat zij is dat ik er nog ben.
Zo komt die zin van haar iig wel over
Hier alles okeequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
En hoe gaat het bij jou daar in Zwolle?
Zo was de zin niet bedoeld, in ieder geval niet naar jouquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blijer ben dat zij er weer is dan dat zij is dat ik er nog ben.
Zo komt die zin van haar iig wel over
Die ook jaquote:
Paul?quote:
quote:
Wie?quote:
Zo kwam ie wel overquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okee
[..]
Zo was de zin niet bedoeld, in ieder geval niet naar jouMaar jij weet best dat ik bepaalde zaken niet zo leuk meer vond
Die kauwgom is geilig lekker jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Say Wut!? Is dat kauwgom? Ik moet hebben!!!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Say Wut!? Is dat kauwgom? Ik moet hebben!!!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Die ook jaen pepermunt
![]()
en Hamka's
![]()
![]()
Krop het nou niet op.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo kwam ie wel overEn het lijkt mij verstandig om het er niet meer over te hebben in verband met lieve vrede enz
Nee, daaromquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo kwam ie wel overEn het lijkt mij verstandig om het er niet meer over te hebben in verband met lieve vrede enz
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Die kauwgom is geilig lekker ja
WATERMELOENquote:
En dat ookquote:
Weet ik niet. Ik kocht ze een keer bij een benzinestation.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
WATERMELOEN![]()
![]()
![]()
Die moet ik hebben, verkopen ze die gewoon bij de appie enzo?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
En dat ookgelukkig heb ik een snelle spijsvertering zodat ik niet snel dik word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |