quote:
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:09 schreef Cat_Tank het volgende:
(En dan bedoel ik wel kleding die je anderen veel ziet dragen. Dus niet van die extreme shit, gewoon alledaags)
De productiekosten van neppe ugs zijn ¤ 1,50 en die van echte uggs zijn ¤ 9quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Cat_Tank het volgende:
[ afbeelding ]
Uggs zijn tot daar aan toe, ook al blijft het lelijk. Van die neppe zijn alleen echt fucking lelijk, en na één dag zie je al dat die zolen weg slijten.
Dus? Je ziet het verschil zeker wel, ik heb al genoeg neppe uggs voorbij zien komen waar mensen scheef op lopen, en dat ziet er ECHT niet uit, echt heel armoedig.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De productiekosten van neppe ugs zijn ¤ 1,50 en die van echte uggs zijn ¤ 9
In Amerika is dat pas erg, daar zie je dat heel veel, maar ook met maatje 44quote:Op maandag 22 maart 2010 22:23 schreef Cat_Tank het volgende:
[ afbeelding ]
Een legging aandoen, en er dan vervolgens niks over aandoen
Meer dat die uggs gewoon 190 euro te duur zijn..quote:Op maandag 22 maart 2010 22:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dus? Je ziet het verschil zeker wel, ik heb al genoeg neppe uggs voorbij zien komen waar mensen scheef op lopen, en dat ziet er ECHT niet uit, echt heel armoedig.
NL:quote:Op maandag 22 maart 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De productiekosten van neppe ugs zijn ¤ 1,50 en die van echte uggs zijn ¤ 9
Nouja, in Nederland zijn ze wel idioot duur ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meer dat die uggs gewoon 190 euro te duur zijn..
"Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten"quote:
Verdommequote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
"Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:26 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
nerdbrillen en hip gekleurde haarbandjes
Wilde er net mee beginnen ja. Zie ook http://www.birkoph.com/Wolf_tshirt.htm en de bijbehorende recensies.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Wilde er net mee beginnen ja. Zie ook http://www.birkoph.com/Wolf_tshirt.htm en de bijbehorende recensies.
Zie filmpje in eerdere postquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Wilde er net mee beginnen ja. Zie ook http://www.birkoph.com/Wolf_tshirt.htm en de bijbehorende recensies.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Joran-Joran het volgende:
[ afbeelding ]
Human Nature van de ANWBEn voor het vrouwtje hebben ze er een in matchende kleuren. Leuk voor de fietstochtjes op zondag!
bah.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Joran-Joran het volgende:
[ afbeelding ]
Human Nature van de ANWBEn voor het vrouwtje hebben ze er een in matchende kleuren. Leuk voor de fietstochtjes op zondag!
Als je mooi billen heb als dame zie ik het probleem niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
In Amerika is dat pas erg, daar zie je dat heel veel, maar ook met maatje 44
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:01 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Als je mooi billen heb als dame zie ik het probleem niet.
gek,vroeger waren ze in amerika juist preuts en hier niet,nu is het andersom
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
"Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten"
sowieso, modequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:49 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Harembroek.![]()
[ afbeelding ]
Glim harembroek, het kan idd altijd erger.![]()
[ afbeelding ]
Jumpsuit, komt naar je toe dit voorjaar.![]()
Yeah, dat is een hele goede.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:54 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind witte leggings echt heel erg lelijk. De meeste mensen die ik erin zie lopen zijn ook zo ordi als de tering.
Vind dat wel wat hebben bij meisjes eigenlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:54 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind witte leggings echt heel erg lelijk. De meeste mensen die ik erin zie lopen zijn ook zo ordi als de tering.
Ja en zo denken andere mensen over jouw garden collection, onbegrijpelijk dat twintigers in oma-pastel tinten en wijde jurken lopenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 05:39 schreef female81 het volgende:
Nee ik wil GEEN quasi-punk cq. 'rockchick'-onzin
Ga uit m'n ogen met die ellende. Voorgoed.
(Gelukkig zie ik in de modebladen de laatste tijd weer iets meer zachtere lijnen en wat meer relaxed ogende looks, zoals die Garden Collection van H&M.
Toppunt vind ik nog wel de harem-spijkerbroekquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:49 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Harembroek.![]()
[ afbeelding ]
Glim harembroek, het kan idd altijd erger.![]()
Lekker origineel, Beau, Jack en Matthijs komen bij dezelfde kleermakerquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:01 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Als je mooi billen heb als dame zie ik het probleem niet.
gek,vroeger waren ze in amerika juist preuts en hier niet,nu is het andersom
Ok, het kan idd nog erger.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toppunt vind ik nog wel de harem-spijkerbroek![]()
[ afbeelding ]
Onzin, genoeg meisjes/vrouwen die wel leggings en strakke broeken dragen.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:03 schreef GasTurbine het volgende:
Ik vind het grappig dat meisjes een enorme afkeer hebben tegen leggings en andere strakke broeken. Ik zie echt niet wat er mis mee is, maarja. Afgunst zit in de genen van de vrouw denk ik dan maar.
Ik neem aan dat je zo'n reistasje gekocht hebt voor op reis. Dan kun je dat tasje toch gewoon nog steeds gebruiken. Erg handig voor paspoort en geld.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:21 schreef GasTurbine het volgende:
Overigens heb ik die ook en is het één van de minst lelijke.
Ik had hem gekocht voor de hype, maar de sociale lagere klasses hebben hem ook ontdekt dus zit ik met een sociale killer.
In dit topic bedoel ik.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Onzin, genoeg meisjes/vrouwen die wel leggings en strakke broeken dragen.
Zou je ook kunnen zeggen van skinny jeans maar dat went ook wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het een gemis denk je?Merendeel heeft het figuur er niet voor, dus liever dat het wat minder gedragen wordt
2 verschillende (kleuren) schoen aan...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:18 schreef -Trinity- het volgende:
Skinny jeans bij mannen
[ afbeelding ]
Vind het meestal gewoon niet mooi omdat het ze nog ieler maakt dan ze zijn.
De eerste keer dat ik die bril zag vond ik 'm helemaal het einde. Maar in context: in de japanse/koreanse anime/manga/whatever-achtige artsy fartsy videoclip van Kanye West of voor op het podium vind ik het heel gaaf, niet voor het dagelijkse leven en op de pukkelige neuzen van onvolgroeide puberjongetjes en hitsige pubermeisjes. Big difference.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Harembroek, NU te koop bij Zeeman, ik kon helaas geen plaatje vinden van het billboard.
[ afbeelding ]
En die brillen zijn echt sneu.
Niks hoor , ik Le coq wel mooiquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef MaLo het volgende:
Laat ik nu net vrijdag heel fijne Le Coq Sportif schoenen gekocht hebben.
Ik had simpele sneakers nodig. Wat vind iedereen er mis mee?
Ze stralen concentratiekampgevoelens uit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef MaLo het volgende:
Laat ik nu net vrijdag heel fijne Le Coq Sportif schoenen gekocht hebben.
Ik had simpele sneakers nodig. Wat vind iedereen er mis mee?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ze stralen concentratiekampgevoelens uit.
hangt van het hoofd af, geen ei-hoofden zoals deze dame idd. Maar bij meisjes met echt dik, vol haar vind ik het eigenlijk wel gaaf: zo lekker hippie-achtig, doet lekker zomers aan. Ik heb er het haar niet voor dus nee bedankt. Maar soms misstaat het niet. Vaak echter jammer genoeg wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Van die indianentouwtjes. What's up with that? Ik vind het er belachelijk uitzien.
Sommige dames kunnen dat prima hebben icm leuke outfit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Van die indianentouwtjes. What's up with that? Ik vind het er belachelijk uitzien.
Eens: 3 -11quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
1 uggs
2 leggings
3 naamkettingen
4 mensen in een pak die niet weten hoe ze zich moeten gedragen in een pak
5 roze shirt's bij mannen ...
6 verkeerde maat kleding
7 onderbroek zichtbaar WTF are u thinking???????????????![]()
8 erger nog vrouwen die NIET vrouwelijk kunnen lopen/bewegen (Ja HollandschGe vrouwen!)
9 Mannen die vrouwelijk lopen/bewegen![]()
![]()
10 sportschoenen onder casueel![]()
11 nette schoenen onder camping smoking![]()
ja ik heb die combinatie gezien
![]()
![]()
Ik vind het nooit mooi eigenlijk. Smaken verschillen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:02 schreef Marouska het volgende:
[..]
hangt van het hoofd af, geen ei-hoofden zoals deze dame idd. Maar bij meisjes met echt dik, vol haar vind ik het eigenlijk wel gaaf: zo lekker hippie-achtig, doet lekker zomers aan. Ik heb er het haar niet voor dus nee bedankt. Maar soms misstaat het niet. Vaak echter jammer genoeg wel.
Leuke dingen bij het juiste hoofd. Mensen die van nature al die relaxte, hippie-achtige uitstraling hebben. Het Sienna Miller-type.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Hahha goed gesproken!quote:Op donderdag 1 april 2010 05:28 schreef female81 het volgende:
[..]
Leuke dingen bij het juiste hoofd. Mensen die van nature al die relaxte, hippie-achtige uitstraling hebben. Het Sienna Miller-type.
Bij mensen die dat níet hebben, heeft het iets geforceerds, ja. Ik heb er Leontine Borsato mee gezien, en bij haar typische, gelikte PC Hooftstraat-kopje wilde ik hem er zó vanaf trekken.
Eensquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
1 uggs
2 leggings
3 naamkettingen
4 mensen in een pak die niet weten hoe ze zich moeten gedragen in een pak
5 roze shirt's bij mannen ...
6 verkeerde maat kleding
7 onderbroek zichtbaar WTF are u thinking???????????????![]()
8 erger nog vrouwen die NIET vrouwelijk kunnen lopen/bewegen (Ja HollandschGe vrouwen!)
9 Mannen die vrouwelijk lopen/bewegen![]()
![]()
10 sportschoenen onder casueel![]()
11 nette schoenen onder camping smoking![]()
ja ik heb die combinatie gezien
![]()
![]()
Geestig dit.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Cat_Tank het volgende:
[ afbeelding ]
Uggs zijn tot daar aan toe, ook al blijft het lelijk. Van die neppe zijn alleen echt fucking lelijk, en na één dag zie je al dat die zolen weg slijten.
Ik moet aan Harry Potter denken.quote:
Zolang je ze normaal draagt is er niets mis mee, fijne dingenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:12 schreef ge-hakt-bal het volgende:
Björn Borg onderbroeken.
Joh, ik ga er niet eens een foto van zoeken.
![]()
![]()
quote:
Omg.. trauma's komen naar boven...quote:
Waarom staan mannen vaak met pinguinvoeten..?quote:
Ik denk dat de meesten wel zo'n leraar hebben gehad.quote:Op maandag 5 april 2010 02:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg.. trauma's komen naar boven...
Mijn docent engels biologie had zulke dingen en droeg ze zelfs in de herfst.
Misscihien iets wat ze uit hun diensttijd hebben overgehouden?quote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef Deentjepeentje het volgende:
[..]
Waarom staan mannen vaak met pinguinvoeten..?
ziet er best gek uit!
Zou je denken?quote:Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten wel zo'n leraar hebben gehad.
quote:Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten wel zo'n leraar hebben gehad.
Had ik je net een fleece vest gekocht die matched aan de mijne voor je verjaardagquote:Op maandag 5 april 2010 19:58 schreef Marouska het volgende:
ANWB kleding. Omdat jij en je echtgenoot/echtgenote ook al dezelfde fiets hebben.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Had ik je net een fleece vest gekocht die matched aan de mijne voor je verjaardag
Ohhh dat vind ik inderdaad ook zo verschrikkelijk. Net een michelinmannetje ben je dan.quote:Op maandag 5 april 2010 19:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo'n glimmende matrasjas:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een keer vrouw gezien waar die tot d'r enkels kwamquote:Op maandag 5 april 2010 21:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Die matrasjassen zijn helemaal erg in de slaapzakvariant. Van die vrouwen in slaapzakjassen tot halvewege hun kut. Met bontkraag
Eens, afschuwelijkquote:Op maandag 5 april 2010 21:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Die matrasjassen zijn helemaal erg in de slaapzakvariant. Van die vrouwen in slaapzakjassen tot halvewege hun kut. Met bontkraag
quote:Op maandag 5 april 2010 21:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wheheh meisje die ik ken heeft ook zo'n jas.. Staat dr ook gewoon niet.quote:
...wil je dan dikker lijken of zo? Echt, ik snap het niet. Echt relatief veel warmer zijn die el cheapo jassen namelijk doorgaans ook niet, dus dat kan de reden niet zijn.quote:
Hahaha!quote:Op maandag 5 april 2010 19:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]Van die houthakkersshirts.
omg.. Dat had ik niet eens gezienquote:
Goed vermomd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
omg.. Dat had ik niet eens gezien
Eerlijk gezegd was ik júist opzoek naar houthakkersshirts voor mannen en vond toen dezequote:
Ja maar.. Hoe dan?quote:
Ik vind dit model shirt bij een man anders ook machtig lelijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:08 schreef stef040 het volgende:
Een mannenmodel t-shirt bij een vrouw, zoiets:
[ afbeelding ]
Dat is toch gewoon een normaal model? "SECURITY" erop is niks natuurlijk, maar wat is er in godsnaam mis met een gewoon T-shirt?quote:Op woensdag 7 april 2010 00:31 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik vind dit model shirt bij een man anders ook machtig lelijk.
Ik vind dit niet het 'gewone' T-shirt, dus er is veel mis: de pasvorm klopt van geen kant; het is een cheapass shirt dat boven (visueel) breder is dan om de middel; de te hoge, verstikkende (bijna turtle-)nek; de stof; bovengenoemde flapperende korte mouwen. Maar boven alles het feit dat het altijd dertien maten te groot moet worden gedragen (zoals ook op deze pop), waardoor een volwassen vent proportioneel op een kleuter gaat lijken.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:45 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een normaal model? "SECURITY" erop is niks natuurlijk, maar wat is er in godsnaam mis met een gewoon T-shirt?
Ja dat is allemaal wel waar, nu je het zegt... Als ik zo'n ding in de winkel zou passen was dat me wel opgevallen.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:13 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik vind dit niet het 'gewone' T-shirt, dus er is veel mis: de pasvorm klopt van geen kant; het is een cheapass shirt dat boven (visueel) breder is dan om de middel; de te hoge, verstikkende (bijna turtle-)nek; de stof; bovengenoemde flapperende korte mouwen. Maar boven alles het feit dat het altijd dertien maten te groot moet worden gedragen (zoals ook op deze pop), waardoor een volwassen vent proportioneel op een kleuter gaat lijken.
Het hoeft geen guido-look-strakheid te zijn, maar een béétje bij je maat blijven en een beetje een mooi halsje moet niet zo lastig zijn, toch? (Dat stukje tussen nek en sleutelbeenderen vind ik, vooral bij mannen, vaak juist heel sexy!) Ik vind een T-shirt iets waar men, omdat vooral mannen het toch bijna dagelijks aan hebben, veel meer aandacht aan moet besteden.
verschrikkelijk ja, ik zie ze nogal vaak op de sportschool tegenwoordigquote:
Of -50 kilo wegen. Van die takjes die zich persé in een skinny willen wurmen, met van die knokige knietjes.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:51 schreef Ad_rem het volgende:
Je moet ehm kunnen hebben idd. Zelfde idee met skinny jeans en +80kg wegen.
Mij staat zo'n hoofdbandje wel, ik heb zoals jij ook zegt van mezelf een soort hippie-lookquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:49 schreef female81 het volgende:
Die grijze laars gaat nog. Die twee gedrochten die ernaast staan, daarentegen...
En dat meisje heeft gewoon een te jeugdig koppie voor dat hoofdbandje. Zoals ik al eerder zei: Éigenlijk vind het een hele leuke trend, maar of het ook slaagt is zéér afhankelijk van het hoofd waar het bandje omheen zit. Vrouwen met van nature iets jaren 60/70-achtigs in hun uitstraling, maar wel gecombineerd met 'volwassen' gelaatstrekken, dat zijn de enigen waarbij het leuk staat.
Het staat gewoon lelijk, en bovendien heeft zo'n bandje helemaal geen functie!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:51 schreef Ad_rem het volgende:
Je moet ehm kunnen hebben idd. Zelfde idee met skinny jeans en +80kg wegen.
Naar binnen slaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:07 schreef Waterpok het volgende:
als ik de broek van mijn vriend aantrek (2.02) dan moet ik ze wel oprollen
Missed something?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:12 schreef Waterpok het volgende:
mweh..ik hou t maar bij mijn eigen broeken
straks wordt t nog mode dat de boyfriend de girlfriendjeans aantrekt
Dit vind ik eigenlijk nog wel leuk, beetje speels.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:09 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Naar binnen slaan![]()
Dit vind ik vreselijk...
[ afbeelding ]
Alsof ze zo gaat pootje baden... op haar hakken.
Speels if you are pirate ja!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:36 schreef Marouska het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk nog wel leuk, beetje speels.
Ik wou vroeger altijd zeerover (zeeroofster?/zeerovster?) worden!quote:
Ik vind de boyfriend jeans niet eens zo lelijk eigenlijk, maar iid je moet er wel het figuur voor hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
Met het tweede plaatje is niks mis....
[ afbeelding ]
Je moet er ook wel het figuur voor hebben.
Opgerold zijn ze walgelijk.
Ik vind het wel aandoenlijk, de totale pretentieloosheid van zo'n stelquote:Op maandag 5 april 2010 20:44 schreef Marouska het volgende:
Aww. Gaan we fijn samen naar de Ardennen fietsen, op onze Gazelle's, eentje in de mannetjesversie en eentje in de vrouwtjes. Met onze zelfgemaakte bruinbroodjes kaas met boterhamworst en een thermoskannetje filterkoffie.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ik echt afgrijselijk vind: RayBan wayfarers. Staan bij niemand echt goed.
Billy Joelquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.. ZIjn genoeg mensen die ze kunnen hebben
Eens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:15 schreef Syytön het volgende:
Dit vind ik echt verschrikkelijk:
[ afbeelding ]
En leren jasjes met bontkraag. Bontkragen worden ook steeds groter, waren het eerst nog wat bescheiden toefjes bont, tegenwoordig lijkt het meer alsof er een enorme vos om de nek hangt.
[ afbeelding ]
All Stars zijn gewoon oke. Zit lekker, ziet er leuk uit. Afgesleten is geen probleem.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:45 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een normaal model? "SECURITY" erop is niks natuurlijk, maar wat is er in godsnaam mis met een gewoon T-shirt?
Even mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
Ontzettend lelijk (vooral de hoge), vormeloos en verschrikkelijk fantasieloos. Daar komt nog bij dat mensen erop menen te moeten lopen tot ze van hun voeten af slijten![]()
ieniemienie muffintopjes zjin geilquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:20 schreef Niss het volgende:
[ afbeelding ]
Die is dan wel een beetje té, maar soms vind ik het niet eens lelijk.. Sorry..![]()
Dat is niet echt een argument als je het over kleding hebt. Een Chaneltas heeft namelijk ook geen extra functie ten opzichte van een plastic tas: het dient allebei hetzelfde doel en doet dat prima. Het gaat juist om 't uiterlijk. En zelfs als het wel een functie heeft vinden veel mensen het niet mooi, denk aan de Crocs (lichtgewicht, anti-bacterieel vind ik wel functies, toch lelijk) en haarbanden die mannelijke voetballers inhebben (houdt haar uit gezicht, toch lelijk).quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:56 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het staat gewoon lelijk, en bovendien heeft zo'n bandje helemaal geen functie!
Dan nog steeds zou je 't niet mooi vinden denk ik.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:57 schreef Waterpok het volgende:
tvp!
enne
BOYFRIEND jeans
koop dan je broek gewoon 3 maten groter ofzo
Dat dus.quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:36 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat is niet echt een argument als je het over kleding hebt. Een Chaneltas heeft namelijk ook geen extra functie ten opzichte van een plastic tas: het dient allebei hetzelfde doel en doet dat prima. Het gaat juist om 't uiterlijk. En zelfs als het wel een functie heeft vinden veel mensen het niet mooi, denk aan de Crocs (lichtgewicht, anti-bacterieel vind ik wel functies, toch lelijk) en haarbanden die mannelijke voetballers inhebben (houdt haar uit gezicht, toch lelijk).
[..]
Dan nog steeds zou je 't niet mooi vinden denk ik.
OT:
[ afbeelding ]
Fluwelen huispak is bedoeld voor binnenshuis, niet buitenshuis. Het ziet er bij sommige mensen niet sportief uit maar eerder slonzig, afhankelijk van hoe afgedragen het is en welke schoenen eronder zitten.
Wat is hier eigenlijk nou precies mis mee? Behalve dan dat het in een bepaalde groep mensen een meeloop-artikel is?quote:
Deze vind ik inderdaad niet mooi, maar dit hieronder vind ik echt een plaatje. Sieraden kunnen een outfit maken of breken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Grote oorbellen (vooral ringen!) vind ik per definitie niet mooi. Zeker niet met opgestoken haar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die hele dikke ringen vind ik niet mooi. Wordt vaak gecombineerd met een soort rommelige knot.
Die zijn wel mooi jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Deze vind ik inderdaad niet mooi, maar dit hieronder vind ik echt een plaatje. Sieraden kunnen een outfit maken of breken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo herken je Nederlandse jongens wanneer je in het buitenland bent.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:04 schreef Gray het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbalshirts wanneer je niet voetbalt. Ik snap het niet...
quote:Op donderdag 8 april 2010 01:45 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Even mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
Ontzettend lelijk (vooral de hoge), vormeloos en verschrikkelijk fantasieloos. Daar komt nog bij dat mensen erop menen te moeten lopen tot ze van hun voeten af slijten
[ afbeelding ]
Van die hip bedoelde gaybrillen met zo'n dikke zwarte rand
[ afbeelding ]
Van die zilveren/gouden hoelahoeps worden doorgaans ook door 'bepaalde' types gedragen. Helemaal leuk als ze in combi gaan met de welbekende naam-ketting.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Grote oorbellen (vooral ringen!) vind ik per definitie niet mooi. Zeker niet met opgestoken haar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die hele dikke ringen vind ik niet mooi. Wordt vaak gecombineerd met een soort rommelige knot.
Aaah jaaaah, mensen die zich in één themakleur gaan kleden! Hoe fucked up is dat?! En NEE, "het is toch allemaal groen?" maakt nog niet dat olijfgroen en grasgroen met elkaar matchen...quote:+ oude vrouwen met paarse leggingen die ze speels hebben gecombineerd met paarse truitjes, sjaals, oorbellen en make-up
Die legging onder rokje is een kind. En daar vind ik het toch net ff iets anders bij.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:26 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
Broeken met wijde pijpen én broeken in die kleur bij mensen met heupen. Op een gegeven moment kan je zo'n rechte lijn trekken van heup naar uiteinde van broekspijp. Plaatje is er geen voorbeeld van maar die zijn natuurlijk niet te vinden. Toen ik voor het eerst een skinnyjeans zag moest ik echt kotsen, maar nu ben ik erachter dat die wijdepijpendingen echt NIETS voor je figuur doen. Het allerergste is nog als ze gaan rafelen aan de onderkant of zelfs scheuren. Dat vond ik vroeger stoer![]()
[ afbeelding ]
rokjes met zo'n legging eronder en al helemaal slobberleggingen![]()
+ oude vrouwen met paarse leggingen die ze speels hebben gecombineerd met paarse truitjes, sjaals, oorbellen en make-up
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:20 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tokkie kledingquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:08 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Van die cheap-ass witte laarzen kan echt niet!
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:20 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen met dikke heupen?quote:
Jaaa duhquote:Op zondag 11 april 2010 02:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen met dikke heupen?
Offeh?
Dat is natuurlijk niet echt 'kleding' in de functionele, dagelijkse zin van het woord. Vind 't dus niet echt tellen: zo voor een shoot vind ik het namelijk wel heel gaaf, en bij de hierboven genoemde (showkleding van) Beyonce.quote:Op zondag 11 april 2010 14:02 schreef female81 het volgende:
Doutzen Kroes op de rechter foto in iets... tja, hoe noem je zo'n broek? Is dit hip (en heb ik iets gemist), of gaat het dat nog worden? In ieder geval zeg ik: alle exemplaren die er op de wereld van dit type broek circuleren per direct ritueel verbranden.
[ afbeelding ]
Doutzen in die linker outfitquote:Op zondag 11 april 2010 14:02 schreef female81 het volgende:
Doutzen Kroes op de rechter foto in iets... tja, hoe noem je zo'n broek? Is dit hip (en heb ik iets gemist), of gaat het dat nog worden? In ieder geval zeg ik: alle exemplaren die er op de wereld van dit type broek circuleren per direct ritueel verbranden.
[ afbeelding ]
Nah, wat lelijkquote:Op zondag 11 april 2010 14:02 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat haar heupen niet in een normale broek passenquote:
Dat vind ik wel een beetje jammer, de nadruk die Beyonce altijd op d'r heupen lijkt te willen leggen. Of ze draagt inderdaad geen broek, óf ze moet zo nodig iets glimmends aan. Beetje stom. En overbodig.quote:Op zondag 11 april 2010 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat haar heupen niet in een normale broek passen
Echt weer zo'n vrouwelijke opmerking vol afgunst.quote:Op zondag 11 april 2010 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat haar heupen niet in een normale broek passen
Zulke broeken zijn juist mooi! Ok, de kleur is mwoah, maar ik vind het juist het mooiste model broek wat er bestaat bij vrijwel iedere vrouw.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:26 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
Broeken met wijde pijpen én broeken in die kleur bij mensen met heupen. Op een gegeven moment kan je zo'n rechte lijn trekken van heup naar uiteinde van broekspijp. Plaatje is er geen voorbeeld van maar die zijn natuurlijk niet te vinden. Toen ik voor het eerst een skinnyjeans zag moest ik echt kotsen, maar nu ben ik erachter dat die wijdepijpendingen echt NIETS voor je figuur doen. Het allerergste is nog als ze gaan rafelen aan de onderkant of zelfs scheuren. Dat vond ik vroeger stoer![]()
Vergeet de spijkerrokjes niet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:26 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rokjes met zo'n legging eronder en al helemaal slobberleggingen![]()
+ oude vrouwen met paarse leggingen die ze speels hebben gecombineerd met paarse truitjes, sjaals, oorbellen en make-up
ik vind wijd uilopende pijpen echt niemand goed doen, hoor. Je lijkt er naar mijn mening kleiner, dikker en propperiger door. En ik vind het om de een of andere reden onverzorgd staan, misschien idd door die associatie met afgeraffelde pijpen en te lange broeken die deels over de grond slepen in al hun wijd uitklokkende glorie. Of omdat ik het 'kinderlijk' vind staan (kan niet verklaren waarom, misschien vanwege het propperige silhouet dat je ervan krijgt...).quote:Op zondag 11 april 2010 22:57 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zulke broeken zijn juist mooi! Ok, de kleur is mwoah, maar ik vind het juist het mooiste model broek wat er bestaat bij vrijwel iedere vrouw.
Ja, ik ben jaloers op heupen van twee meter breed.quote:Op zondag 11 april 2010 22:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Echt weer zo'n vrouwelijke opmerking vol afgunst.
Grappig dat wanneer vrouwen opmerkingen maken over de lichaamsbouw of kledingstijl van andere vrouwen het 'afgunst' of 'jaloezie' genoemd wordt, terwijl er meer dan wekelijks klaagbaaktopics gemaakt worden door mannelijke fokkers die andere mannen met een bepaalde kledingstijl ("divided nichten", "sjaaltjes") afzeiken.quote:Op maandag 12 april 2010 10:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ben jaloers op heupen van twee meter breed.
Echt he... "Nee dat vind je niet lelijk. je bent gewoon jaloers"-dictatuur de gekste.quote:Op maandag 12 april 2010 10:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Grappig dat wanneer vrouwen opmerkingen maken over de lichaamsbouw of kledingstijl van andere vrouwen het 'afgunst' of 'jaloezie' genoemd wordt, terwijl er meer dan wekelijks klaagbaaktopics gemaakt worden door mannelijke fokkers die andere mannen met een bepaalde kledingstijl ("divided nichten", "sjaaltjes") afzeiken.
Vind ze niet mooi en bij mannen al helemaal niet! Een man in mijn sportschool (ja, sportschool dus niet buiten bij het hardlopen, waar die dingen voor zijn bedoeldquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:20 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof mij, als je daarop gaat hardlopen heb je binnen een uur een blessurequote:Op zondag 20 november 2011 14:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vind ze niet mooi en bij mannen al helemaal niet! Een man in mijn sportschool (ja, sportschool dus niet buiten bij het hardlopen, waar die dingen voor zijn bedoeld) draagt ze ook (de bovenste). Nee, vind het er niet uitzien. Zou als man ook sneller voor het 2e model gaan.
Serieus? Ik dacht juist dat dat de ultieme hardloopschoenen warenquote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geloof mij, als je daarop gaat hardlopen heb je binnen een uur een blessureDie dingen zijn voor in Frankrijk ofzo als je gaat wandelen op/rond een rivier, zodat je toch nog bescherming aan je voeten hebt, die dingen zijn bedoelt als tweede huid
Ik vind die wel schattig. Ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n schoenenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:20 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor Afrikaantjes dus.quote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef Maraca het volgende:
Ik blijf erbij dat dit hardloopschoenen zijnOok wel bekend als "barefoot running shoes"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |