Niks hoor , ik Le coq wel mooiquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef MaLo het volgende:
Laat ik nu net vrijdag heel fijne Le Coq Sportif schoenen gekocht hebben.
Ik had simpele sneakers nodig. Wat vind iedereen er mis mee?
Ze stralen concentratiekampgevoelens uit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef MaLo het volgende:
Laat ik nu net vrijdag heel fijne Le Coq Sportif schoenen gekocht hebben.
Ik had simpele sneakers nodig. Wat vind iedereen er mis mee?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ze stralen concentratiekampgevoelens uit.
hangt van het hoofd af, geen ei-hoofden zoals deze dame idd. Maar bij meisjes met echt dik, vol haar vind ik het eigenlijk wel gaaf: zo lekker hippie-achtig, doet lekker zomers aan. Ik heb er het haar niet voor dus nee bedankt. Maar soms misstaat het niet. Vaak echter jammer genoeg wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Van die indianentouwtjes. What's up with that? Ik vind het er belachelijk uitzien.
Sommige dames kunnen dat prima hebben icm leuke outfit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Van die indianentouwtjes. What's up with that? Ik vind het er belachelijk uitzien.
Eens: 3 -11quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
1 uggs
2 leggings
3 naamkettingen
4 mensen in een pak die niet weten hoe ze zich moeten gedragen in een pak
5 roze shirt's bij mannen ...
6 verkeerde maat kleding
7 onderbroek zichtbaar WTF are u thinking???????????????![]()
8 erger nog vrouwen die NIET vrouwelijk kunnen lopen/bewegen (Ja HollandschGe vrouwen!)
9 Mannen die vrouwelijk lopen/bewegen![]()
![]()
10 sportschoenen onder casueel![]()
11 nette schoenen onder camping smoking![]()
ja ik heb die combinatie gezien
![]()
![]()
Ik vind het nooit mooi eigenlijk. Smaken verschillen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:02 schreef Marouska het volgende:
[..]
hangt van het hoofd af, geen ei-hoofden zoals deze dame idd. Maar bij meisjes met echt dik, vol haar vind ik het eigenlijk wel gaaf: zo lekker hippie-achtig, doet lekker zomers aan. Ik heb er het haar niet voor dus nee bedankt. Maar soms misstaat het niet. Vaak echter jammer genoeg wel.
Leuke dingen bij het juiste hoofd. Mensen die van nature al die relaxte, hippie-achtige uitstraling hebben. Het Sienna Miller-type.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Hahha goed gesproken!quote:Op donderdag 1 april 2010 05:28 schreef female81 het volgende:
[..]
Leuke dingen bij het juiste hoofd. Mensen die van nature al die relaxte, hippie-achtige uitstraling hebben. Het Sienna Miller-type.
Bij mensen die dat níet hebben, heeft het iets geforceerds, ja. Ik heb er Leontine Borsato mee gezien, en bij haar typische, gelikte PC Hooftstraat-kopje wilde ik hem er zó vanaf trekken.
Eensquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
1 uggs
2 leggings
3 naamkettingen
4 mensen in een pak die niet weten hoe ze zich moeten gedragen in een pak
5 roze shirt's bij mannen ...
6 verkeerde maat kleding
7 onderbroek zichtbaar WTF are u thinking???????????????![]()
8 erger nog vrouwen die NIET vrouwelijk kunnen lopen/bewegen (Ja HollandschGe vrouwen!)
9 Mannen die vrouwelijk lopen/bewegen![]()
![]()
10 sportschoenen onder casueel![]()
11 nette schoenen onder camping smoking![]()
ja ik heb die combinatie gezien
![]()
![]()
Geestig dit.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Cat_Tank het volgende:
[ afbeelding ]
Uggs zijn tot daar aan toe, ook al blijft het lelijk. Van die neppe zijn alleen echt fucking lelijk, en na één dag zie je al dat die zolen weg slijten.
Ik moet aan Harry Potter denken.quote:
Zolang je ze normaal draagt is er niets mis mee, fijne dingenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:12 schreef ge-hakt-bal het volgende:
Björn Borg onderbroeken.
Joh, ik ga er niet eens een foto van zoeken.
![]()
![]()
quote:
Omg.. trauma's komen naar boven...quote:
Waarom staan mannen vaak met pinguinvoeten..?quote:
Ik denk dat de meesten wel zo'n leraar hebben gehad.quote:Op maandag 5 april 2010 02:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg.. trauma's komen naar boven...
Mijn docent engels biologie had zulke dingen en droeg ze zelfs in de herfst.
Misscihien iets wat ze uit hun diensttijd hebben overgehouden?quote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef Deentjepeentje het volgende:
[..]
Waarom staan mannen vaak met pinguinvoeten..?
ziet er best gek uit!
Zou je denken?quote:Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten wel zo'n leraar hebben gehad.
quote:Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten wel zo'n leraar hebben gehad.
Had ik je net een fleece vest gekocht die matched aan de mijne voor je verjaardagquote:Op maandag 5 april 2010 19:58 schreef Marouska het volgende:
ANWB kleding. Omdat jij en je echtgenoot/echtgenote ook al dezelfde fiets hebben.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Had ik je net een fleece vest gekocht die matched aan de mijne voor je verjaardag
Ohhh dat vind ik inderdaad ook zo verschrikkelijk. Net een michelinmannetje ben je dan.quote:Op maandag 5 april 2010 19:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo'n glimmende matrasjas:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een keer vrouw gezien waar die tot d'r enkels kwamquote:Op maandag 5 april 2010 21:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Die matrasjassen zijn helemaal erg in de slaapzakvariant. Van die vrouwen in slaapzakjassen tot halvewege hun kut. Met bontkraag
Eens, afschuwelijkquote:Op maandag 5 april 2010 21:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Die matrasjassen zijn helemaal erg in de slaapzakvariant. Van die vrouwen in slaapzakjassen tot halvewege hun kut. Met bontkraag
quote:Op maandag 5 april 2010 21:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wheheh meisje die ik ken heeft ook zo'n jas.. Staat dr ook gewoon niet.quote:
...wil je dan dikker lijken of zo? Echt, ik snap het niet. Echt relatief veel warmer zijn die el cheapo jassen namelijk doorgaans ook niet, dus dat kan de reden niet zijn.quote:
Hahaha!quote:Op maandag 5 april 2010 19:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]Van die houthakkersshirts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |