sowieso, modequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:49 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Harembroek.![]()
[ afbeelding ]
Glim harembroek, het kan idd altijd erger.![]()
[ afbeelding ]
Jumpsuit, komt naar je toe dit voorjaar.![]()
Yeah, dat is een hele goede.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:54 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind witte leggings echt heel erg lelijk. De meeste mensen die ik erin zie lopen zijn ook zo ordi als de tering.
Vind dat wel wat hebben bij meisjes eigenlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:54 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind witte leggings echt heel erg lelijk. De meeste mensen die ik erin zie lopen zijn ook zo ordi als de tering.
Ja en zo denken andere mensen over jouw garden collection, onbegrijpelijk dat twintigers in oma-pastel tinten en wijde jurken lopenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 05:39 schreef female81 het volgende:
Nee ik wil GEEN quasi-punk cq. 'rockchick'-onzin
Ga uit m'n ogen met die ellende. Voorgoed.
(Gelukkig zie ik in de modebladen de laatste tijd weer iets meer zachtere lijnen en wat meer relaxed ogende looks, zoals die Garden Collection van H&M.
Toppunt vind ik nog wel de harem-spijkerbroekquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:49 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Harembroek.![]()
[ afbeelding ]
Glim harembroek, het kan idd altijd erger.![]()
Lekker origineel, Beau, Jack en Matthijs komen bij dezelfde kleermakerquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:01 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Als je mooi billen heb als dame zie ik het probleem niet.
gek,vroeger waren ze in amerika juist preuts en hier niet,nu is het andersom
Ok, het kan idd nog erger.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toppunt vind ik nog wel de harem-spijkerbroek![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |