quote:
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:09 schreef Cat_Tank het volgende:
(En dan bedoel ik wel kleding die je anderen veel ziet dragen. Dus niet van die extreme shit, gewoon alledaags)
De productiekosten van neppe ugs zijn ¤ 1,50 en die van echte uggs zijn ¤ 9quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Cat_Tank het volgende:
[ afbeelding ]
Uggs zijn tot daar aan toe, ook al blijft het lelijk. Van die neppe zijn alleen echt fucking lelijk, en na één dag zie je al dat die zolen weg slijten.
Dus? Je ziet het verschil zeker wel, ik heb al genoeg neppe uggs voorbij zien komen waar mensen scheef op lopen, en dat ziet er ECHT niet uit, echt heel armoedig.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De productiekosten van neppe ugs zijn ¤ 1,50 en die van echte uggs zijn ¤ 9
In Amerika is dat pas erg, daar zie je dat heel veel, maar ook met maatje 44quote:Op maandag 22 maart 2010 22:23 schreef Cat_Tank het volgende:
[ afbeelding ]
Een legging aandoen, en er dan vervolgens niks over aandoen
Meer dat die uggs gewoon 190 euro te duur zijn..quote:Op maandag 22 maart 2010 22:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dus? Je ziet het verschil zeker wel, ik heb al genoeg neppe uggs voorbij zien komen waar mensen scheef op lopen, en dat ziet er ECHT niet uit, echt heel armoedig.
NL:quote:Op maandag 22 maart 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De productiekosten van neppe ugs zijn ¤ 1,50 en die van echte uggs zijn ¤ 9
Nouja, in Nederland zijn ze wel idioot duur ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meer dat die uggs gewoon 190 euro te duur zijn..
"Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten"quote:
Verdommequote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
"Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:26 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
nerdbrillen en hip gekleurde haarbandjes
Wilde er net mee beginnen ja. Zie ook http://www.birkoph.com/Wolf_tshirt.htm en de bijbehorende recensies.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Wilde er net mee beginnen ja. Zie ook http://www.birkoph.com/Wolf_tshirt.htm en de bijbehorende recensies.
Zie filmpje in eerdere postquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Wilde er net mee beginnen ja. Zie ook http://www.birkoph.com/Wolf_tshirt.htm en de bijbehorende recensies.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Joran-Joran het volgende:
[ afbeelding ]
Human Nature van de ANWBEn voor het vrouwtje hebben ze er een in matchende kleuren. Leuk voor de fietstochtjes op zondag!
bah.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Joran-Joran het volgende:
[ afbeelding ]
Human Nature van de ANWBEn voor het vrouwtje hebben ze er een in matchende kleuren. Leuk voor de fietstochtjes op zondag!
Als je mooi billen heb als dame zie ik het probleem niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
In Amerika is dat pas erg, daar zie je dat heel veel, maar ook met maatje 44
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:01 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Als je mooi billen heb als dame zie ik het probleem niet.
gek,vroeger waren ze in amerika juist preuts en hier niet,nu is het andersom
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
"Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten"
sowieso, modequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:49 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Harembroek.![]()
[ afbeelding ]
Glim harembroek, het kan idd altijd erger.![]()
[ afbeelding ]
Jumpsuit, komt naar je toe dit voorjaar.![]()
Yeah, dat is een hele goede.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:54 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind witte leggings echt heel erg lelijk. De meeste mensen die ik erin zie lopen zijn ook zo ordi als de tering.
Vind dat wel wat hebben bij meisjes eigenlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:54 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind witte leggings echt heel erg lelijk. De meeste mensen die ik erin zie lopen zijn ook zo ordi als de tering.
Ja en zo denken andere mensen over jouw garden collection, onbegrijpelijk dat twintigers in oma-pastel tinten en wijde jurken lopenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 05:39 schreef female81 het volgende:
Nee ik wil GEEN quasi-punk cq. 'rockchick'-onzin
Ga uit m'n ogen met die ellende. Voorgoed.
(Gelukkig zie ik in de modebladen de laatste tijd weer iets meer zachtere lijnen en wat meer relaxed ogende looks, zoals die Garden Collection van H&M.
Toppunt vind ik nog wel de harem-spijkerbroekquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:49 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Harembroek.![]()
[ afbeelding ]
Glim harembroek, het kan idd altijd erger.![]()
Lekker origineel, Beau, Jack en Matthijs komen bij dezelfde kleermakerquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:01 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Als je mooi billen heb als dame zie ik het probleem niet.
gek,vroeger waren ze in amerika juist preuts en hier niet,nu is het andersom
Ok, het kan idd nog erger.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toppunt vind ik nog wel de harem-spijkerbroek![]()
[ afbeelding ]
Onzin, genoeg meisjes/vrouwen die wel leggings en strakke broeken dragen.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:03 schreef GasTurbine het volgende:
Ik vind het grappig dat meisjes een enorme afkeer hebben tegen leggings en andere strakke broeken. Ik zie echt niet wat er mis mee is, maarja. Afgunst zit in de genen van de vrouw denk ik dan maar.
Ik neem aan dat je zo'n reistasje gekocht hebt voor op reis. Dan kun je dat tasje toch gewoon nog steeds gebruiken. Erg handig voor paspoort en geld.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:21 schreef GasTurbine het volgende:
Overigens heb ik die ook en is het één van de minst lelijke.
Ik had hem gekocht voor de hype, maar de sociale lagere klasses hebben hem ook ontdekt dus zit ik met een sociale killer.
In dit topic bedoel ik.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Onzin, genoeg meisjes/vrouwen die wel leggings en strakke broeken dragen.
Zou je ook kunnen zeggen van skinny jeans maar dat went ook wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het een gemis denk je?Merendeel heeft het figuur er niet voor, dus liever dat het wat minder gedragen wordt
2 verschillende (kleuren) schoen aan...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:18 schreef -Trinity- het volgende:
Skinny jeans bij mannen
[ afbeelding ]
Vind het meestal gewoon niet mooi omdat het ze nog ieler maakt dan ze zijn.
De eerste keer dat ik die bril zag vond ik 'm helemaal het einde. Maar in context: in de japanse/koreanse anime/manga/whatever-achtige artsy fartsy videoclip van Kanye West of voor op het podium vind ik het heel gaaf, niet voor het dagelijkse leven en op de pukkelige neuzen van onvolgroeide puberjongetjes en hitsige pubermeisjes. Big difference.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Harembroek, NU te koop bij Zeeman, ik kon helaas geen plaatje vinden van het billboard.
[ afbeelding ]
En die brillen zijn echt sneu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |