quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:01 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Als je mooi billen heb als dame zie ik het probleem niet.
gek,vroeger waren ze in amerika juist preuts en hier niet,nu is het andersom
Ok, het kan idd nog erger.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toppunt vind ik nog wel de harem-spijkerbroek![]()
[ afbeelding ]
Onzin, genoeg meisjes/vrouwen die wel leggings en strakke broeken dragen.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:03 schreef GasTurbine het volgende:
Ik vind het grappig dat meisjes een enorme afkeer hebben tegen leggings en andere strakke broeken. Ik zie echt niet wat er mis mee is, maarja. Afgunst zit in de genen van de vrouw denk ik dan maar.
Ik neem aan dat je zo'n reistasje gekocht hebt voor op reis. Dan kun je dat tasje toch gewoon nog steeds gebruiken. Erg handig voor paspoort en geld.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:21 schreef GasTurbine het volgende:
Overigens heb ik die ook en is het één van de minst lelijke.
Ik had hem gekocht voor de hype, maar de sociale lagere klasses hebben hem ook ontdekt dus zit ik met een sociale killer.
In dit topic bedoel ik.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Onzin, genoeg meisjes/vrouwen die wel leggings en strakke broeken dragen.
Zou je ook kunnen zeggen van skinny jeans maar dat went ook wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het een gemis denk je?Merendeel heeft het figuur er niet voor, dus liever dat het wat minder gedragen wordt
2 verschillende (kleuren) schoen aan...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:18 schreef -Trinity- het volgende:
Skinny jeans bij mannen
[ afbeelding ]
Vind het meestal gewoon niet mooi omdat het ze nog ieler maakt dan ze zijn.
De eerste keer dat ik die bril zag vond ik 'm helemaal het einde. Maar in context: in de japanse/koreanse anime/manga/whatever-achtige artsy fartsy videoclip van Kanye West of voor op het podium vind ik het heel gaaf, niet voor het dagelijkse leven en op de pukkelige neuzen van onvolgroeide puberjongetjes en hitsige pubermeisjes. Big difference.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Harembroek, NU te koop bij Zeeman, ik kon helaas geen plaatje vinden van het billboard.
[ afbeelding ]
En die brillen zijn echt sneu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |