quote:
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:09 schreef Cat_Tank het volgende:
(En dan bedoel ik wel kleding die je anderen veel ziet dragen. Dus niet van die extreme shit, gewoon alledaags)
De productiekosten van neppe ugs zijn ¤ 1,50 en die van echte uggs zijn ¤ 9quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Cat_Tank het volgende:
[ afbeelding ]
Uggs zijn tot daar aan toe, ook al blijft het lelijk. Van die neppe zijn alleen echt fucking lelijk, en na één dag zie je al dat die zolen weg slijten.
Dus? Je ziet het verschil zeker wel, ik heb al genoeg neppe uggs voorbij zien komen waar mensen scheef op lopen, en dat ziet er ECHT niet uit, echt heel armoedig.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De productiekosten van neppe ugs zijn ¤ 1,50 en die van echte uggs zijn ¤ 9
In Amerika is dat pas erg, daar zie je dat heel veel, maar ook met maatje 44quote:Op maandag 22 maart 2010 22:23 schreef Cat_Tank het volgende:
[ afbeelding ]
Een legging aandoen, en er dan vervolgens niks over aandoen
Meer dat die uggs gewoon 190 euro te duur zijn..quote:Op maandag 22 maart 2010 22:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dus? Je ziet het verschil zeker wel, ik heb al genoeg neppe uggs voorbij zien komen waar mensen scheef op lopen, en dat ziet er ECHT niet uit, echt heel armoedig.
NL:quote:Op maandag 22 maart 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De productiekosten van neppe ugs zijn ¤ 1,50 en die van echte uggs zijn ¤ 9
Nouja, in Nederland zijn ze wel idioot duur ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meer dat die uggs gewoon 190 euro te duur zijn..
"Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten"quote:
Verdommequote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
"Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten Oh god waar moet ik m'n handen laten"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:26 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
nerdbrillen en hip gekleurde haarbandjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |