omg.. Dat had ik niet eens gezienquote:
Goed vermomd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
omg.. Dat had ik niet eens gezien
Eerlijk gezegd was ik júist opzoek naar houthakkersshirts voor mannen en vond toen dezequote:
Ja maar.. Hoe dan?quote:
Ik vind dit model shirt bij een man anders ook machtig lelijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:08 schreef stef040 het volgende:
Een mannenmodel t-shirt bij een vrouw, zoiets:
[ afbeelding ]
Dat is toch gewoon een normaal model? "SECURITY" erop is niks natuurlijk, maar wat is er in godsnaam mis met een gewoon T-shirt?quote:Op woensdag 7 april 2010 00:31 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik vind dit model shirt bij een man anders ook machtig lelijk.
Ik vind dit niet het 'gewone' T-shirt, dus er is veel mis: de pasvorm klopt van geen kant; het is een cheapass shirt dat boven (visueel) breder is dan om de middel; de te hoge, verstikkende (bijna turtle-)nek; de stof; bovengenoemde flapperende korte mouwen. Maar boven alles het feit dat het altijd dertien maten te groot moet worden gedragen (zoals ook op deze pop), waardoor een volwassen vent proportioneel op een kleuter gaat lijken.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:45 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een normaal model? "SECURITY" erop is niks natuurlijk, maar wat is er in godsnaam mis met een gewoon T-shirt?
Ja dat is allemaal wel waar, nu je het zegt... Als ik zo'n ding in de winkel zou passen was dat me wel opgevallen.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:13 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik vind dit niet het 'gewone' T-shirt, dus er is veel mis: de pasvorm klopt van geen kant; het is een cheapass shirt dat boven (visueel) breder is dan om de middel; de te hoge, verstikkende (bijna turtle-)nek; de stof; bovengenoemde flapperende korte mouwen. Maar boven alles het feit dat het altijd dertien maten te groot moet worden gedragen (zoals ook op deze pop), waardoor een volwassen vent proportioneel op een kleuter gaat lijken.
Het hoeft geen guido-look-strakheid te zijn, maar een béétje bij je maat blijven en een beetje een mooi halsje moet niet zo lastig zijn, toch? (Dat stukje tussen nek en sleutelbeenderen vind ik, vooral bij mannen, vaak juist heel sexy!) Ik vind een T-shirt iets waar men, omdat vooral mannen het toch bijna dagelijks aan hebben, veel meer aandacht aan moet besteden.
verschrikkelijk ja, ik zie ze nogal vaak op de sportschool tegenwoordigquote:
Of -50 kilo wegen. Van die takjes die zich persé in een skinny willen wurmen, met van die knokige knietjes.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:51 schreef Ad_rem het volgende:
Je moet ehm kunnen hebben idd. Zelfde idee met skinny jeans en +80kg wegen.
Mij staat zo'n hoofdbandje wel, ik heb zoals jij ook zegt van mezelf een soort hippie-lookquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:49 schreef female81 het volgende:
Die grijze laars gaat nog. Die twee gedrochten die ernaast staan, daarentegen...
En dat meisje heeft gewoon een te jeugdig koppie voor dat hoofdbandje. Zoals ik al eerder zei: Éigenlijk vind het een hele leuke trend, maar of het ook slaagt is zéér afhankelijk van het hoofd waar het bandje omheen zit. Vrouwen met van nature iets jaren 60/70-achtigs in hun uitstraling, maar wel gecombineerd met 'volwassen' gelaatstrekken, dat zijn de enigen waarbij het leuk staat.
Het staat gewoon lelijk, en bovendien heeft zo'n bandje helemaal geen functie!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:51 schreef Ad_rem het volgende:
Je moet ehm kunnen hebben idd. Zelfde idee met skinny jeans en +80kg wegen.
Naar binnen slaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:07 schreef Waterpok het volgende:
als ik de broek van mijn vriend aantrek (2.02) dan moet ik ze wel oprollen
Missed something?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:12 schreef Waterpok het volgende:
mweh..ik hou t maar bij mijn eigen broeken
straks wordt t nog mode dat de boyfriend de girlfriendjeans aantrekt
Dit vind ik eigenlijk nog wel leuk, beetje speels.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:09 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Naar binnen slaan![]()
Dit vind ik vreselijk...
[ afbeelding ]
Alsof ze zo gaat pootje baden... op haar hakken.
Speels if you are pirate ja!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:36 schreef Marouska het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk nog wel leuk, beetje speels.
Ik wou vroeger altijd zeerover (zeeroofster?/zeerovster?) worden!quote:
Ik vind de boyfriend jeans niet eens zo lelijk eigenlijk, maar iid je moet er wel het figuur voor hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
Met het tweede plaatje is niks mis....
[ afbeelding ]
Je moet er ook wel het figuur voor hebben.
Opgerold zijn ze walgelijk.
Ik vind het wel aandoenlijk, de totale pretentieloosheid van zo'n stelquote:Op maandag 5 april 2010 20:44 schreef Marouska het volgende:
Aww. Gaan we fijn samen naar de Ardennen fietsen, op onze Gazelle's, eentje in de mannetjesversie en eentje in de vrouwtjes. Met onze zelfgemaakte bruinbroodjes kaas met boterhamworst en een thermoskannetje filterkoffie.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ik echt afgrijselijk vind: RayBan wayfarers. Staan bij niemand echt goed.
Billy Joelquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.. ZIjn genoeg mensen die ze kunnen hebben
Eens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:15 schreef Syytön het volgende:
Dit vind ik echt verschrikkelijk:
[ afbeelding ]
En leren jasjes met bontkraag. Bontkragen worden ook steeds groter, waren het eerst nog wat bescheiden toefjes bont, tegenwoordig lijkt het meer alsof er een enorme vos om de nek hangt.
[ afbeelding ]
All Stars zijn gewoon oke. Zit lekker, ziet er leuk uit. Afgesleten is geen probleem.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:45 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een normaal model? "SECURITY" erop is niks natuurlijk, maar wat is er in godsnaam mis met een gewoon T-shirt?
Even mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
Ontzettend lelijk (vooral de hoge), vormeloos en verschrikkelijk fantasieloos. Daar komt nog bij dat mensen erop menen te moeten lopen tot ze van hun voeten af slijten![]()
ieniemienie muffintopjes zjin geilquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:20 schreef Niss het volgende:
[ afbeelding ]
Die is dan wel een beetje té, maar soms vind ik het niet eens lelijk.. Sorry..![]()
Dat is niet echt een argument als je het over kleding hebt. Een Chaneltas heeft namelijk ook geen extra functie ten opzichte van een plastic tas: het dient allebei hetzelfde doel en doet dat prima. Het gaat juist om 't uiterlijk. En zelfs als het wel een functie heeft vinden veel mensen het niet mooi, denk aan de Crocs (lichtgewicht, anti-bacterieel vind ik wel functies, toch lelijk) en haarbanden die mannelijke voetballers inhebben (houdt haar uit gezicht, toch lelijk).quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:56 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het staat gewoon lelijk, en bovendien heeft zo'n bandje helemaal geen functie!
Dan nog steeds zou je 't niet mooi vinden denk ik.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:57 schreef Waterpok het volgende:
tvp!
enne
BOYFRIEND jeans
koop dan je broek gewoon 3 maten groter ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |