Hardop lachenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De internet helden
[ [url= Ik2.jpg ]afbeelding[/url] ]
Ja daar heb ik vorige keer al een ban van 48 uur voor gekregen, dus dat doe ik niet meerquote:Op maandag 22 maart 2010 21:05 schreef RacerDKB het volgende:
Nou het ik2.jpg gedeelte van de OP was het grappigst
Ja, die heeft een heel ander kleurtjequote:Op maandag 22 maart 2010 21:08 schreef byakuya het volgende:
[ afbeelding ]
dat hoofd lijkt wel er zijn opgeshoped,,,
Denk ik ookquote:Op maandag 22 maart 2010 21:08 schreef byakuya het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:02
[b]De anabolen macho:
Dit soort figuren trainen meestal 6x per week.
Vroeger waren het nerdjes die gepest werden, maar nu iets te compenseren hebben.
Hun spieren bestaan voornamelijk uit lucht, je ziet ze ook nooit wat doen in de sportschool.
Dit is het type wat je meestal boos en intimiderend aankijkt.
Meestal staan ze samen in het testosteron hoekje in de sportschool
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ben je echt zo achterlijk of doe je maar alsof ?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Spieren van Sagi Kalev bestaan niet uit lucht hoor nerd...Veteraan desert storm etc..
Doe wat huiswerk voordat je stront hier neerzet...
Ze motiveren je wel om je uit te sloven op de apparaten jaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
'De aandachtshoer' is de enige rede dat ik naar de sportschool ga
Hahahaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
Van die aandachtshoer heb ik nooit zoveel last. Dat fleurt de dag altijd op.
Wat ik wel in je OP mis zijn de popi-jopies die denken dat hoe meer je kan tillen hoe stoerder je bent. Elke oefening gaat gepaard met luid gekreun. Geen enkele beweging gaat goed, omdat ze veel te veel gewicht doen. En zodra ze dat drie keer gedaan hebben laten ze het met een harde klap uit hun handen vallen om vervolgens in de rondte te kijken met een blik van "Hoorde je die klap? Dat gewicht kan ik tillen! Pussy's".
Roid rage!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Spieren van Sagi Kalev bestaan niet uit lucht hoor nerd...Veteraan desert storm etc..
Doe wat huiswerk voordat je stront hier neerzet...
En dat zie jij allemaal als je staat te zumba'en?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
Wat ik wel in je OP mis zijn de popi-jopies die denken dat hoe meer je kan tillen hoe stoerder je bent. Elke oefening gaat gepaard met luid gekreun. Geen enkele beweging gaat goed, omdat ze veel te veel gewicht doen. En zodra ze dat drie keer gedaan hebben laten ze het met een harde klap uit hun handen vallen om vervolgens in de rondte te kijken met een blik van "Hoorde je die klap? Dat gewicht kan ik tillen! Pussy's".
hahahaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En dat zie jij allemaal als je staat te zumba'en?
Vul me aanquote:Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef VatosLoco het volgende:
Hehe, je vergeet er een paarmaar geniale OP
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En dat zie jij allemaal als je staat te zumba'en?
Zo ritmisch ben ik niet.quote:Zumba is een fitnessprogramma dat is gebaseerd op Latijns-Amerikaanse dans, zoals de salsa, merengue, axé, samba en cumbia
Noem je dat geen goede voornemens?quote:Afgelopen week heeft TS 4 dagen fast-food gegeten, wegens het laat thuis zijn door overwerken.
Nu heb ik me dus voorgenomen om:
# Gezonder te eten
# Weer te beginnen met sporten om wat vet kwijt te raken
# Ook direct maar te stoppen met roken
# En dus ook direct weer conditie op te bouwen
Ik doe het niet vanaf een bepaalde datum, maar gewoon omdat ik het zelf wilquote:Op maandag 22 maart 2010 22:42 schreef tennisracket het volgende:
Leuk topic. Alleen suggereer je zelf toch ook bij één van deze groepen te horen.
[..]
Noem je dat geen goede voornemens?
Ik besteed aandacht aan al mijn topics hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Goed topic, goeie OP
Je kunt het wel So_Surreal_Baby !
Inderdaad, die moeten langlaufen en op dat schaats apparaat voor strakke billenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:20 schreef Lesley-91 het volgende:
Wat ik nooit gesnapt hebt zijn van die 14 jarige breezers die gewichten omhoog gaan drukken. Lekker hoor
gespierde armen
Ik vind deze uitzonderlijk goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik besteed aandacht aan al mijn topics hoor![]()
!
Ja, vanaf gisteren dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik doe het niet vanaf een bepaalde datum, maar gewoon omdat ik het zelf wil
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:24 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik vind deze uitzonderlijk goed![]()
Speciaal voor jou, BadAssBitchSmut's
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
TS is autist en is dus het liefst alleenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:31 schreef Alicey het volgende:
Maar wie horen er dan nog wél in de sportschool?
Je iPod op je hoofd, blijft dat wel liggen?!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:31 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb trouwens altijd mijn iPod op mijn hoofd tijdens de fitness-bezigheden, dus wat dat betreft ben ik ook een stereo-type.
Dat is precies waar die aandachtshoer op uit is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:53 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Dus je bent een nerd als je mensen advies geeft?![]()
Ik ga zelf ook naar de sportschool en als ik mensen een apparaat verkeerd zie doen waardoor ze een blessure kunnen krijgen zeg ik er wat van...
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is precies waar die aandachtshoer op uit is.
Tjah ik heb een vriendin, en ik kan geen Poolsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:59 schreef Id_do_her het volgende:
'De aandachtshoer', ben je homo dat je daar niks mee probeert?
Klinkt als mij, behalve dat ik meestal even een sociaal praatje hou met bekendequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:35 schreef tennisracket het volgende:
Welk stereotype is:
Ik luister muziek, praat met niemand. Doe mijn ding en vertrek dan weer?
mwah ok, dat kan nog wel. Ik probeer dat altijd te voorkomen omdat het altijd zo veel tijd kost.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klinkt als mij, behalve dat ik meestal even een sociaal praatje hou met bekende
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:35 schreef tennisracket het volgende:
Welk stereotype is:
Autistquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:35 schreef tennisracket het volgende:
Welk stereotype is:
quote:
Neem je vriendin mee uit fitnessen en lok haar en een aandachtshoer de sauna inquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tjah ik heb een vriendin, en ik kan geen Pools
Your Health?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb wel spierpijnen het was veul te druk
Maar wat wil je bij een gierige sportschool van 15 euro per maand waar ze niet eens douches hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:37 schreef mierenfokker het volgende:
Wat is het type: Ik doe de oefeningen zoals ze moeten, lach alle dikkerdjes, Guido's en Berry Borstkassen uit, check wel alle lekkere wijfen maar praat niet met ze en geef ze verder geen aandacht (overigens zijn die bij ons alleen op 1 hand te tellen), en ga daarna weer naar huis?
Dat is het type kanker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
Niets mis mee, train ik mijn goddelijke lijf ook...en ik ben te geirig om 70 euro per maand neer te tellen, dan maar geen sauna, stoombad en bar met gratis thee, of wat andere tenten bieden. Per drie maanden kunnen opzeggen ipv per jaar, ook prettig.quote:
Eensch. Sport zelf ook bij YH. Vandaar dat z'n klacht herkenbaar was.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Niets mis mee, train ik mijn goddelijke lijf ook...en ik ben te geirig om 70 euro per maand neer te tellen, dan maar geen sauna, stoombad en bar met gratis thee, of wat andere tenten bieden. Per drie maanden kunnen opzeggen ipv per jaar, ook prettig.
quote:
Zo doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klinkt als mij, behalve dat ik meestal even een sociaal praatje hou met bekende
Inderdaad, 30 min langquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:17 schreef Song_Bilong het volgende:
Of mocro's die alleen maar biceps gaan curlen en dan ook nog niet met setjes en reps werken.
Wil ik hier niet prijsgeven i.v.m. publieke herkenning als stereotype anabolen guido.quote:
Als je je om al deze dingen druk maakt heb je echt geen leven in de sportschool man. Geef het op, ze zijn er en gaan niet weg. Ze betalen die school,dus wees blij dat ze er zijn. Doe de dingen die je wilt doen en ga naar huis.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:27 schreef Argo het volgende:
Met de aandacht hoer heb ik geen problemen persoonlijk!
De anabool/creatine users zijn wel vervelend..
De internet held mwoah die komen mij meestal advies vragen. (Niet dat ik der veel van af weet)
Heb wel een hekel aan van die mensen die zo doen van kijk mij en dan veel te veel kilos pakken, en een vorm gebruiken waarvan je rug naar de klote gaat! Das niet om aan te zien!
Of die stereo types die gaan om die aandacht hoeren te hosselen!
En die gasten die om de hele tijd kreunen en dat dan ook nog keihard overdrijven!
Ik vind het niet erg om dit tegen het lijf te lopen hoor, in de sportschool.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog een type aandachtshoer:
[ afbeelding ]
De herinneringenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Filmpje van de aandachtshoeren in de sportschool!
Fapperdefapquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
Dat komt omdat je jarloers bent haha pussy!!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
Dan ben jij dus dit:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef Mopst3r het volgende:
Mensen die aan je komen vragen of je al klaar bent met bankdrukken oid![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:35 schreef tennisracket het volgende:
Welk stereotype is:
quote:
"Hoe veel setjes moet je nog ?! "quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef Mopst3r het volgende:
Mensen die aan je komen vragen of je al klaar bent met bankdrukken oid![]()
Eng hé als mensen tegen je praten i.p.v. berichtjes via de PC/Mobielquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
"Hoe veel setjes moet je nog ?! "
Heel vervelend ja
Ojaquote:
Je vraagt toch ook niet in een restaurant of iemand bijna klaar is met eten en jij er bij mag?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:08 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Eng hé als mensen tegen je praten i.p.v. berichtjes via de PC/Mobiel
de stang is geen eens 90kgquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:14 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
OjaHet is gewoon fucking gierig als iemand dat komt vragen, of van die dunne sprietjes die komen vragen of ze mogen bankdrukken als ik mn 60 seconden rust hou.. maar dan wel stiekem het gewicht willen veranderen omdat zij geen eens 90kg vrije stang kunnen drukken
Dat doe ik dus ook nooit meer
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:44 schreef shayolo het volgende:
Ik wil er graag meer van deze zien rondlopen
[ afbeelding ]
De stang is 20 + 35 kg aan beide kanten, en een vrije stang dus zonder geleiders (geen smith).quote:
De stang is 10 kilo nerdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:42 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
De stang is 20 + 35 kg aan beide kanten, en een vrije stang dus zonder geleiders (geen smith).
Niet voor echte bodybuildersquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:07 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Niet voor echte bodybuildersNaar watvoor paupersportschool ga je met plastic stangen van 10 kg
__
De "aandachtshoeren" staren hem niet aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:41 schreef vulkaan het volgende:
Waarom is het erg dat er van die wijven zijn als op de 1e pic?
Goed idee mattiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:19 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
De "aandachtshoeren" staren hem niet aanarme TS, de jaloezie is hem teveel geworden
![]()
Tevens, TS. Het is nog steeds een vrij land, als jij problemen hebt met de personen die in een sportschool komen dan ga je toch fijn je eigen fitnesszaal starten? verboden voor aandachtshoeren, anabolen macho's, burgelijke typjes en internet helden.
Jewet dan kan je meer gewichten aan de zijkant hangen en dan stoer doen voor de chickiesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
Stang van 10 kilo hahah kindersportschool.
dat dacht ik dus ook meteenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:08 schreef byakuya het volgende:
[ afbeelding ]
Nah sta alweer een tijdje ingeschreven. Ga naar binnen, doe mn ding en relax nog wat met een douche en een bezoek aan de sauna/het stoombad. Geen echte stereotype hierquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Goed idee mattie![]()
Schrijf jij je ook in of hoor je bij een van de stereotypes?
Hehe heb ik ook wel eens gezien ja (uitzondering) zo'n gast die flink rough bicep curl doet met kabels en 2 matties die ook aan die kabel staan te trekken.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ik hoor bij het type internetnerd die geen WOW speelt maar wel fitnesst.
Waar staat dat ik niet de hele dag op Fok! zit ?quote:
Wajoow wat een bash hé.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar staat dat ik niet de hele dag op Fok! zit ?
Nergens, proberen een bash uit te voeren terwijl je episch faalt op je zolderkamer met witte sportsokken = Royal Sadness
IK VOELDE ME AANGEVALLEN ZELFS TOT IN MIJN ONDERBROEKSKE !quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
IK VOELDE ME AANGEVALLEN ZELFS TOT IN MIJN ONDERBROEKSKE !
Kap met fokken en heal me zo krijgen we deze boss nooit af!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
IK VOELDE ME AANGEVALLEN ZELFS TOT IN MIJN ONDERBROEKSKE !
Serieus, wat is er nou weer mis met het vragen hoelang je nog een bepaalde apparaat bezet houdt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:14 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
OjaHet is gewoon fucking gierig als iemand dat komt vragen, of van die dunne sprietjes die komen vragen of ze mogen bankdrukken als ik mn 60 seconden rust hou.. maar dan wel stiekem het gewicht willen veranderen omdat zij geen eens 90kg vrije stang kunnen drukken
Dat doe ik dus ook nooit meer
Is dat die swagger die zichzelf zo lek geprikt heeft dat z'n biceps nu bungelen waar je triceps normaal zitten?quote:
Kanker in je arm !quote:
Zijn er bankdruk apparaten met geleiders dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:42 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
De stang is 20 + 35 kg aan beide kanten, en een vrije stang dus zonder geleiders (geen smith).
En de mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben, maar het nog steeds fout doen. (zo 1tje loopt er bij ons rondt, best grappig)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:11 schreef poqpoq het volgende:
wat er dan zo vervelend is aan een aandachtshoer ontgaat me even, maar dat terzijde
types die met bankdrukken veel gewicht erom leggen maar vervolgens de stang 20 cm duwen en standaard zo'n 30 cm boven hun borst blijven hangen. dat zou hetzelfde zijn als je met opdrukken de grond nooit zou bereiken, maar gewoon een beetje in de lucht staat de zweven.
Of types die na hun oefening hun gewichten neersmijten om iedereen te laten horen hoe sterk ze wel niet zijn:')
Dan heb je nog 2 types van het advies-geef-segment
mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben en die je de oefening beter laten doen.
mensen die echt met zeer wazige en ontzettend domme opmerkingen komen, opmerkingen met de intelligentie van een pinda.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En de mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben, maar het nog steeds fout doen. (zo 1tje loopt er bij ons rondt, best grappig)
EEN TYPOquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Edit: die is nog erger dan die keer dat iemand "hij vondt" schreef!
AdvancedPower-topic: ik wordtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Edit: die is nog erger dan die keer dat iemand "hij vondt" schreef!
Rond met dt schrijven is geen typo maar gewoon een grammaticale fout...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:17 schreef poqpoq het volgende:
[..]
EEN TYPO
GEEF DEZE MAN EEN BAN
HET LEF!
NEEN
GOOI HEM IN HET GEVANG!
NOG ERGERquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Rond met dt schrijven is geen typo maar gewoon een grammaticale fout...
Heel ongezond inderdaad als je nog moet groeienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:25 schreef poqpoq het volgende:
ok genoeg gedoldt
back on topic:
waar ik me ook aan erger; kinderen van 15 in de sportschool die hun spieren aan het trainen zijn. What the hell? Echt zeer ongezond lijkt me dat!
Inderdaad, en dan de ''begeleiders'' en ''instructeurs'' die er niks van zeggen. Ergelijk is dat.,quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:25 schreef poqpoq het volgende:
ok genoeg gedoldt
back on topic:
waar ik me ook aan erger; kinderen van 15 in de sportschool die hun spieren aan het trainen zijn. What the hell? Echt zeer ongezond lijkt me dat!
Ach schei toch uit. Dat is zo'n fabeltje. Tuurlijk is het niet goed om in de groei volle bak aan de gewichten te hangen, maar er is ook gewoon een middenweg. Alsof je je spieren niet mag trainen op je 15e. Dan barst je nou juist van de testosteron, daar gebruik van maken is alleen maar slim. Jong gedaan...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:25 schreef poqpoq het volgende:
ok genoeg gedoldt
back on topic:
Met zo'n uitgescheurde huidquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:43 schreef viagraap het volgende:
Van die mensen die vanaf hun 14e keihard fitnessen idd en dan op hun 20e 1.69 zijn. Maar wel breed jwtzelluf.
Ik heb een hekel aan mensen in mijn sportschool die dit soort uitspraken doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heel ongezond inderdaad als je nog moet groeien
Bij de sportschool waar ik zit traint ook een vader samen met zijn 15 jarige zoontje.
Beide hebben ze de zelfde tatoeage op hun bovenarm__
Krachttraining belemmert je groei niet.quote:Resistance training has been shown to be effective in enhancing muscle strength among prepubertal and adolescent boys. Lately, it has been recommended for obese children. We hypothesized that resistance training will be similarly effective among boys of different adiposity. Thirty boys, aged 9.2 +/- 0.3 years, participated in progressive resistance training twice weekly during the first and second school years and thrice weekly during the third year. Training sessions included 1-4 sets of 3-6 exercises, with 5-30 repetitions/set. The mean load was 50-60% of 1 repetition maximum. Subjects were divided into responders (R--upper tertile) and non-responders (NR--lower tertile), according to the three-year improvement in muscle strength, as assessed by means of changes in concentric strength of knee flexors and extensors. Differences between groups were observed at baseline (p <0.05) in all variables reflecting adiposity (mean +/- SD): % body fat (14.1 +/- 2.6 vs 23.5 +/- 7.5% for R and NR, respectively), sum of four skinfolds (25.4 +/- 4.7 vs 47.8 +/- 21.6 mm for R and NR, respectively), BMI (15.5 +/- 1.1 vs 18.6 +/- 2.6 kg x m(-2) for R and NR, respectively). Additionally, the changes in adiposity were inversely related to the training effect (r = -0.60 to -0.34). No differences were observed in initial height and maturation between R and NR groups and there was no difference in linear growth and physical maturation with time between groups. These data suggest that resistance-training loads which may be appropriate to increase strength of knee flexors and extensors in normal-weight children may be insufficient to do so in overweight children. More research is required to elucidate the efficacy of resistance training among overweight children.
Dat stel ik juist wel op prijs als mensen dat doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:53 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Dus je bent een nerd als je mensen advies geeft?![]()
Ik ga zelf ook naar de sportschool en als ik mensen een apparaat verkeerd zie doen waardoor ze een blessure kunnen krijgen zeg ik er wat van...
Dat is ook geen vergelijking... Sommige mensen praten nogal veel tijdens de sportschool. Rusten uit op een bankje ernaast. Dan kan je gerust vragen of ze het bankje gebruiken om te rusten of om te trainen...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:14 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Je vraagt toch ook niet in een restaurant of iemand bijna klaar is met eten en jij er bij mag?
Het is gewoon kk irritant als ik In the zone zit en zoeen puistnerd komt vragen of hij na mij magquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:17 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Dat is ook geen vergelijking... Sommige mensen praten nogal veel tijdens de sportschool. Rusten uit op een bankje ernaast. Dan kan je gerust vragen of ze het bankje gebruiken om te rusten of om te trainen...
Rusten ze, dan willen ze dat vast wel ergens anders...
Ben je al bijna klaar met bankdrukken? Waarom zou je dat niet kunnen vragen je hoeft alleen maar ja/nee te zeggen... Dan kan jij rekening houden of je alvast met iets anders begint. Het is gewoon prettig om na je warming-up daar als eerste mee te beginnen. Als iemand dan bijna klaar is wacht je erop anders heb je gewoon pech en ga je toch eerst een andere oefening met je benen doen o.i.d.![]()
Als ik het zo lees ben ik blij dat ik niet bij jullie op de sportschool zit... Ik weet precies wat voor types jullie zijn die niks zeggen tijdens het trainen... Namelijk: Autisten in combinatie met het De internet helden![]()
Even in het algemeen aan sommige fokkers: hou alsjeblieft op met patsen van ik doe zoveel kilo
Phoe, je moet dan inderdaad energie verspillen om ja/nee te zeggen dat is toch wel één heel woordquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:18 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Het is gewoon kk irritant als ik In the zone zit en zoeen puistnerd komt vragen of hij na mij mag
Toen je na 2 maanden trainen de eerste definitie op je armen zag komen, besloot je om een nike totaalpakket te kopen, bestaande uit een mouwloos shirt, zweetbandjes en highfashion-bidon. Toen je nog meer begon te groeien, groeide je mond mee. Sindsdien val je de hele avond mensen lastig met vragen over het opruimen van dumbells, "ben je al klaar?" en "mag ik dat bankje?". En als je dan in je 8e rep zit tijdens een 2x40kg DP kom jij aan met iets over ellebogen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:17 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Dat is ook geen vergelijking... Sommige mensen praten nogal veel tijdens de sportschool. Rusten uit op een bankje ernaast. Dan kan je gerust vragen of ze het bankje gebruiken om te rusten of om te trainen...
Rusten ze, dan willen ze dat vast wel ergens anders...
Ben je al bijna klaar met bankdrukken? Waarom zou je dat niet kunnen vragen je hoeft alleen maar ja/nee te zeggen... Dan kan jij rekening houden of je alvast met iets anders begint. Het is gewoon prettig om na je warming-up daar als eerste mee te beginnen. Als iemand dan bijna klaar is wacht je erop anders heb je gewoon pech en ga je toch eerst een andere oefening met je benen doen o.i.d.![]()
Als ik het zo lees ben ik blij dat ik niet bij jullie op de sportschool zit... Ik weet precies wat voor types jullie zijn die niks zeggen tijdens het trainen... Namelijk: Autisten in combinatie met het De internet helden![]()
Even in het algemeen aan sommige fokkers: hou alsjeblieft op met patsen van ik doe zoveel kilo
Ja, jij hebt het liefst dit soort mensen op je sportschoolquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Toen je na 2 maanden trainen de eerste definitie op je armen zag komen, besloot je om een nike totaalpakket te kopen, bestaande uit een mouwloos shirt, zweetbandjes en highfashion-bidon. Toen je nog meer begon te groeien, groeide je mond mee. Sindsdien val je de hele avond mensen lastig met vragen over het opruimen van dumbells, "ben je al klaar?" en "mag ik dat bankje?". En als je dan in je 8e rep zit tijdens een 2x40kg DP kom jij aan met iets over ellebogen.Aspirant-medewerkers, irritanter krijg je ze niet.
Hé hé eindelijk ergens waar ik het mee eens benquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:48 schreef focal het volgende:
De enige dingen die me echt ergeren zijn mensen die hun handoekje op een apparaat laten hangen als ze even naar de kleedkamer water gaan drinken.
En mensen die niet-functioneel naakt zijn in de kleedkamer. Ik snap dat je naakt naar de douches en terug loopt. Maar er is echt geen rede om daarna rustig te gaan kletsen zonder kleding. Sommige gaan dan ook nog eerst diep voorover bukkend hun sokken aandoen, shirt en dan pas komt er eens een onderbroek bij kijken.
Hoewel comfortabel met mijn heteroseksualiteit vind ik het toch een vervelend uitzicht als je van iemands semi-goatse mag meegenieten bij het aantrekken van sokken.
Herkenbaar en dientengevolge eens.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:48 schreef focal het volgende:
De enige dingen die me echt ergeren zijn mensen die hun handoekje op een apparaat laten hangen als ze even naar de kleedkamer water gaan drinken.
En mensen die niet-functioneel naakt zijn in de kleedkamer. Ik snap dat je naakt naar de douches en terug loopt. Maar er is echt geen rede om daarna rustig te gaan kletsen zonder kleding. Sommige gaan dan ook nog eerst diep voorover bukkend (semi-goatse) hun sokken aandoen, shirt en dan pas komt er eens een onderbroek bij kijken. Laatst zelfs iemand die in de kleedkamer nog even naakt ging stretchen... wtf
Bijna niemand zo te lezen, ik den dat als sportscholen het advies van TS opvolgen het einde van dit jaar niet halen !einsquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:30 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Wie horen er volgens jou dan wel in de sportschool thuis?
Volgens mij zegt hij nergens dat krachttraining bij jongeren (dus 12-15 ongeveer) je groei belemmert. Hooguit dat het niet heel gezond is. En daar ben ik het ook mee eens.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen in mijn sportschool die dit soort uitspraken doen.
PMID: 12014518
[..]
Krachttraining belemmert je groei niet.
En dan over de "anabolen macho", die spieren bestaan niet uit lucht. Voornamelijk ervaren krachttrainers grijpen na een x aantal jaren naar AAS wanneer zij op hun piek zitten en niet meer verder naturel kunnen, maar wel verder willen.
Echter de josti's die na 'n paar maandjes trainen aan de AAS gaan zijn wel debielen, maar daar kan je het uiteraard ook nog niet aan zien.![]()
Wanneer gaan we in de sauna schatquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga sinds twee weekjes naar de sportschool. Ik behoor tot geen enkele categorie, ik ben gewoon mezelf.
lekker alto van je zegquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga sinds twee weekjes naar de sportschool. Ik behoor tot geen enkele categorie, ik ben gewoon mezelf.
Wij hebben toch helemaal geen sauna nodig om ons te bezwetenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wanneer gaan we in de sauna schat![]()
?
En trouwens dat maak ik zelf wel uit met je mislukte bijdehante opmerking.quote:
hahahaquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En trouwens dat maak ik zelf wel uit met je mislukte bijdehante opmerking.![]()
Ga ergens anders popiejopie doen.
.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:03 schreef boskameel het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)-sportschool-222296/
Leuk om te lezen.
wtfquote:Squatters die in de prullenbak in de open ruimte kotsen. Dat doe je toch in de prullenbak van de kleedkamer.
Daar gaat je creatine shake.quote:
Dat heb ik écht nog nooit gezienquote:
pluk een roos, zet m op je hoed, dan ben je moegen weer goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En trouwens dat maak ik zelf wel uit met je mislukte bijdehante opmerking.![]()
Ga ergens anders popiejopie doen.
.
WTFquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:48 schreef focal het volgende:
En mensen die niet-functioneel naakt zijn in de kleedkamer. Ik snap dat je naakt naar de douches en terug loopt. Maar er is echt geen rede om daarna rustig te gaan kletsen zonder kleding. Sommige gaan dan ook nog eerst diep voorover bukkend (semi-goatse) hun sokken aandoen, shirt en dan pas komt er eens een onderbroek bij kijken. Laatst zelfs iemand die in de kleedkamer nog even naakt ging stretchen... wtf
Ja een euro voor het slotje die je naderhand weer moet inleveren maar je euro krijg je niet terug.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik herken die klacht echt totaal niet. Maar iedereen is toch meteen weg als ze één blik op mijn spierbundels werpen

Bij ons ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij mijn sportschool moet je zelf een slotje kopen en mee nemen naar de sportschool
Bij ons zetten ze dan 1 deur open, en gaan er van die ventilatoren draaienquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef boskameel het volgende:
[..]
Bij ons ook. En als het buiten warmer is dan 10 graden is het binnen fucking heet en zweterig, omdat er geen airco is.
Hoeveel bankdruk je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik kan je wel zeggen dat die al breder geworden zijn
Nog niet veel, ben pas begonnen. Laatste keer was 50kg, maar ik bedoelde meer dat die armen gewoon niet meer van die satéstokjes zijnquote:
50 los? En hoeveel reps?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:00 schreef CaptainCookie het volgende:
Dusja, kom maar op met je OMG N00B IK BANKDRUK 500MILJOENMILJARD + JEMOEDER!1!!
Dan zit ik zeker op de verkeerde sportschool, al die reuzen bij ons lopen altijd te kotsen. Ze gaan dan ook wel hard te keer natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:09 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Dat heb ik écht nog nooit gezien
Beter train je met losse dumbells, jňngen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, totaal was 50kg. Maar ik ben pas twee keer geweest.
Dat dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:00 schreef CaptainCookie het volgende:
Dusja, kom maar op met je OMG N00B IK BANKDRUK 500MILJOENMILJARD + JEMOEDER!1!!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:07 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Beter train je met losse dumbells, jňngen.
Ach maakt voor een recreant toch niet zoveel uit.. ik zelf pak wel vaak losse dumbles maar om echt ff lekker te pompen doe ik wel gewoon stang.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:07 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Lol, en jij gelooft je zelf?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, totaal was 50kg. Maar ik ben pas twee keer geweest.
Gespierde vrouwen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
Jij weet hetquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:05 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
ff pompuh voor de zomur, jeweets
Boeit hem lekker veel,quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat voor klein pikkie zou die gast wel niet hebben?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Je werkt zeker met "haltertjes van een halve liter"
Was ik maar zo cool als jijquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef Song_Bilong het volgende:
Ik bench press 150, deadlift 130 en squat 125.
Ik kan 4x achter elkaar neuken met een orgasme, en als ik wil nog een 5e keerquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef Song_Bilong het volgende:
Grapje ik zit niet op fitness en ik deadlift en squat met dumbellsquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef Song_Bilong het volgende:
Quasimodo presst ook meer dan hij kan deadliften, en hij ziet er nu zo uitquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef Song_Bilong het volgende:
das goeikoop. hier 50 euroquote:Op maandag 22 maart 2010 21:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar wat wil je bij een gierige sportschool van 15 euro per maand waar ze niet eens douches hebben
faalquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:02 schreef Song_Bilong het volgende:
[..]
Grapje ik zit niet op fitness en ik deadlift en squat met dumbells!
Ik weet boi, ik weet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:03 schreef AliKebap het volgende:
[..]
Quasimodo presst ook meer dan hij kan deadliften, en hij ziet er nu zo uit
[ afbeelding ]
Ik ben hem maar dan met donker haarquote:
ja wat krijg je er allemaal bij danquote:
jawel, maar had liever een goedkoop abbo zonder die extras waar je toch geen gebruik van maakt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja wat krijg je er allemaal bij dan?
Persoonlijke begeleiding (schema's), sauna, douche, etc neem ik aan?
Dat heb ik dus allemaal niet.
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef Yoewie het volgende:
[..]
jawel, maar had liever een goedkoop abbo zonder die extras waar je toch geen gebruik van maakt.
Cool story broquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:36 schreef pannenkoekenpanpannenkoek het volgende:
Nou, wat dacht je van die mannen. Kom je voor het eerst van je leven in de sportschool:
'Goh, ben je zoveel afgevallen?'Ken ik u? En nee, ik ben hier voor het eerst En voor het laatst! Btje naar je eigen bezwete hoofd in de spiegel zitten kijken. Die abonnementen duren allemaal minsten een jaar, geldklopperij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen eendagsvlieg, dit is het voor nou.
Hier 30 euro inclusief dat alles. Dat is dan onbeperkt, maar je kan ook nog een goedkoper abonnement nemen waar je dan alleen maar een x aantal keer in de week mag komen. Verder mag je overal gebruik van blijven maken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja wat krijg je er allemaal bij dan?
Persoonlijke begeleiding (schema's), sauna, douche, etc neem ik aan?
Dat heb ik dus allemaal niet.
ectoquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik kan je wel zeggen dat die al breder geworden zijn
Hoe het hoort, en hoe ik ben:quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb dit hele topic niet doorgelezen, maar tot welke categorie hoor jij TS. En vooral hoe ziet de gemiddelde sporter eruit die niet in een van die 4 categorieën hoort?
Jups, maaruh kijken mag natuurlijk altijd naar het vrouwelijk schoonquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe het hoort, en hoe ik ben:
Gewoon sporten, 3x per week.
Kennis van de apparaten en oefeningen, geen advies nodig.
Muziek op, trainen en je ding doen en weer weg.
Als je een bekende tegenkomt wel ff een sociaal praatje houden.
Ik wilde gaan hardlopen, maar rond half 9 was mijn eten pas gezaktquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben gister nog naar fitness geweest.En straks ga ik weer.
Oehh en wat lopen er toch foute types daar.
Soms betrap ik mezelf er ook op dat ik gewoon naar die meiden aan het gluren benquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:18 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Jups, maaruh kijken mag natuurlijk altijd naar het vrouwelijk schoon. Mits niet te opvallend zodat je zet niet stoort
. Zij zijn namelijk ook bezig met sporten..
Goedemorgenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wilde gaan hardlopen, maar rond half 9 was mijn eten pas gezakt
Ik ga wel volgende week, als de klok een uurtje terug is gezet
Welke oefeningen doe je allemaal?
Je vergeet je rug en schouders ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik doe krachttraining en train dus armen, benen en mn buik. Die moet tenslotte wel strak blijven.
Ben sinds een anderhalve week bezig.En heel fanatiek.
Die heeft een vrouw nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je vergeet je rug en schouders ?
Die train ik ook. Eigenlijk alles. Volgens een bepaald schema, maar het is soms zo moeilijk om me daar aan te houden.( zoals 3 setjes van 12 ! da's veel te veel ) Maar goed, we gaan nu ontopic.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je vergeet je rug en schouders ?
Dat is de natuur.. geef je eraan over..quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Soms betrap ik mezelf er ook op dat ik gewoon naar die meiden aan het gluren ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Ik zie genoeg vrouwen met 2 ruggen
Ik doe de komende maand eerst 3x per week een full-body training. (spieren in conditie brengen)quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die train ik ook. Eigenlijk alles. Volgens een bepaald schema, maar het is soms zo moeilijk om me daar aan te houden.( zoals 3 setjes van 12 ! da's veel te veel ) Maar goed, we gaan nu ontopic.
Ook zoiets, van die stoertjes die het gewicht eigenlijk niet aankunnen maar het toch doen om te showen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:14 schreef Mopst3r het volgende:
Ik was vanochtend ook in de sportschool en nu was er een of ander turk die nog harder kreunde als ik toen hij in de smith machine () 15kg plus stang aan het bankdrukken was
25 kg ondersteund bankdrukken niet aan kunnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ook zoiets, van die stoertjes die het gewicht eigenlijk niet aankunnen maar het toch doen om te showen.
En net was het nog 15 kgquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:20 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
25 kg ondersteund bankdrukken niet aan kunnen![]()
Heb jij dit ooit wel is gezien? Kan me niet voorstellen dat een volwassen persoon dit niet aan kan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:20 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
25 kg ondersteund bankdrukken niet aan kunnen![]()
De stang van de smith machine weegt 20.... ik bedoelde dus eigenlijk 35 kg (in totaal).quote:
Squatten ook nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:56 schreef fathank het volgende:
Maar fatsoenlijk bankdrukken kun je niet.
Waarom niet gelijk je voeding aanpassen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik doe de komende maand eerst 3x per week een full-body training. (spieren in conditie brengen)
Daarna mijn voedsel aanpassen (eiwitten) en ga ik volgens een schema trainen
ik wil eerst even wennen aan het niet ongezond eten en drinken, en dan de combinatie van het niet meer roken er bij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:24 schreef Diabox het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk je voeding aanpassen?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ik wil eerst even wennen aan het niet ongezond eten en drinken, en dan de combinatie van het niet meer roken er bij.
Ik fitness nu toch nog heel rustig als een wijf.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Ik zie genoeg vrouwen met 2 ruggen
Gast, als je nu keihard gaat bulken krijg je toch alleen maar blessuresquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast, als je nu keihard gaat bulken krijg je toch alleen maar blessuresTuurlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb vanaf het begin ook keihard gebulkt en ben toen oo kbijna 40kg aangekomen (in een aantal jaar welliswaar).
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
Als iemand je dat komt vragen dan zit je echt te lang stil.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:18 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Het is gewoon kk irritant als ik In the zone zit en zoeen puistnerd komt vragen of hij na mij mag
Feitelijk zijn dumbells beter dan een barbell jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:07 schreef Erwtje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:17 schreef Erwtje het volgende:
Blessures krijgen van bulken? Vertil je je aan blikken tonijn?
Afwisselenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Feitelijk zijn dumbells beter dan een barbell ja
Afwisseling is sowieso goed.quote:
LOOOLquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:17 schreef Erwtje het volgende:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:17 schreef Erwtje het volgende:
Ik ken de exacte logica niet erachter, daarom doe ik het allebeiquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Afwisseling is sowieso goed.
Maar voor de technische uitvoering van een hoop drukoefeningen zijn dumbells beter voor zover ik weet.
Afwisseling is sowieso kut en dumbbells zijn voor bodybuilders.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Afwisseling is sowieso goed.
Maar voor de technische uitvoering van een hoop drukoefeningen zijn dumbells beter voor zover ik weet.
Ik doe het met name omdat ik bij bankdrukken met vrije stang boven een bepaald gewicht last krijg van m'n polsen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Feitelijk zijn dumbells beter dan een barbell ja
onderarmen trainen, neem je polsen ook meteen meequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:08 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Ik doe het met name omdat ik bij bankdrukken met vrije stang boven een bepaald gewicht last krijg van m'n polsen.Terwijl ik nog niet aan m'n max zit, heel irritant.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:51 schreef chiren het volgende:
wel tonijn op water he, zo'n 20gr eiwitz per 100gr en 0,1 gram vet JEWAIDSELLUF KRACHTVOER BABY!
en (franse) magere kwark (van de ALDI), op een bakkie van 500gr. zo'n 45gr eiwitten en nagenoeg geen vet. Beetje chocomelk erbij voor de smaak en blenden maar
goddamn wat goor een top vreten is dat
Ben ik een paar weken terug mee begonnen, gaat wel lekker. Even afwachten of het ook echt helpt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:19 schreef chiren het volgende:
[..]
onderarmen trainen, neem je polsen ook meteen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |