Squatten ook nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:56 schreef fathank het volgende:
Maar fatsoenlijk bankdrukken kun je niet.
Waarom niet gelijk je voeding aanpassen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik doe de komende maand eerst 3x per week een full-body training. (spieren in conditie brengen)
Daarna mijn voedsel aanpassen (eiwitten) en ga ik volgens een schema trainen
ik wil eerst even wennen aan het niet ongezond eten en drinken, en dan de combinatie van het niet meer roken er bij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:24 schreef Diabox het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk je voeding aanpassen?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ik wil eerst even wennen aan het niet ongezond eten en drinken, en dan de combinatie van het niet meer roken er bij.
Ik fitness nu toch nog heel rustig als een wijf.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Ik zie genoeg vrouwen met 2 ruggen
Gast, als je nu keihard gaat bulken krijg je toch alleen maar blessuresquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast, als je nu keihard gaat bulken krijg je toch alleen maar blessuresTuurlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb vanaf het begin ook keihard gebulkt en ben toen oo kbijna 40kg aangekomen (in een aantal jaar welliswaar).
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
Als iemand je dat komt vragen dan zit je echt te lang stil.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:18 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Het is gewoon kk irritant als ik In the zone zit en zoeen puistnerd komt vragen of hij na mij mag
Feitelijk zijn dumbells beter dan een barbell jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:07 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Beter train je met losse dumbells, jòngen.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:17 schreef Erwtje het volgende:
Blessures krijgen van bulken? Vertil je je aan blikken tonijn?
Afwisselenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Feitelijk zijn dumbells beter dan een barbell ja
Afwisseling is sowieso goed.quote:
LOOOLquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:17 schreef Erwtje het volgende:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:17 schreef Erwtje het volgende:
Ik ken de exacte logica niet erachter, daarom doe ik het allebeiquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Afwisseling is sowieso goed.
Maar voor de technische uitvoering van een hoop drukoefeningen zijn dumbells beter voor zover ik weet.
Afwisseling is sowieso kut en dumbbells zijn voor bodybuilders.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Afwisseling is sowieso goed.
Maar voor de technische uitvoering van een hoop drukoefeningen zijn dumbells beter voor zover ik weet.
Ik doe het met name omdat ik bij bankdrukken met vrije stang boven een bepaald gewicht last krijg van m'n polsen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Feitelijk zijn dumbells beter dan een barbell ja
onderarmen trainen, neem je polsen ook meteen meequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:08 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Ik doe het met name omdat ik bij bankdrukken met vrije stang boven een bepaald gewicht last krijg van m'n polsen.Terwijl ik nog niet aan m'n max zit, heel irritant.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:51 schreef chiren het volgende:
wel tonijn op water he, zo'n 20gr eiwitz per 100gr en 0,1 gram vet JEWAIDSELLUF KRACHTVOER BABY!
en (franse) magere kwark (van de ALDI), op een bakkie van 500gr. zo'n 45gr eiwitten en nagenoeg geen vet. Beetje chocomelk erbij voor de smaak en blenden maar
goddamn wat goor een top vreten is dat
Ben ik een paar weken terug mee begonnen, gaat wel lekker. Even afwachten of het ook echt helpt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:19 schreef chiren het volgende:
[..]
onderarmen trainen, neem je polsen ook meteen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |