lekker alto van je zegquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga sinds twee weekjes naar de sportschool. Ik behoor tot geen enkele categorie, ik ben gewoon mezelf.
Wij hebben toch helemaal geen sauna nodig om ons te bezwetenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wanneer gaan we in de sauna schat![]()
?
En trouwens dat maak ik zelf wel uit met je mislukte bijdehante opmerking.quote:
hahahaquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En trouwens dat maak ik zelf wel uit met je mislukte bijdehante opmerking.![]()
Ga ergens anders popiejopie doen.
.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:03 schreef boskameel het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)-sportschool-222296/
Leuk om te lezen.
wtfquote:Squatters die in de prullenbak in de open ruimte kotsen. Dat doe je toch in de prullenbak van de kleedkamer.
Daar gaat je creatine shake.quote:
Dat heb ik écht nog nooit gezienquote:
pluk een roos, zet m op je hoed, dan ben je moegen weer goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En trouwens dat maak ik zelf wel uit met je mislukte bijdehante opmerking.![]()
Ga ergens anders popiejopie doen.
.
WTFquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:48 schreef focal het volgende:
De enige dingen die me echt ergeren zijn mensen die hun handoekje op een apparaat laten hangen als ze even naar de kleedkamer water gaan drinken.
En mensen die niet-functioneel naakt zijn in de kleedkamer. Ik snap dat je naakt naar de douches en terug loopt. Maar er is echt geen rede om daarna rustig te gaan kletsen zonder kleding. Sommige gaan dan ook nog eerst diep voorover bukkend (semi-goatse) hun sokken aandoen, shirt en dan pas komt er eens een onderbroek bij kijken. Laatst zelfs iemand die in de kleedkamer nog even naakt ging stretchen... wtf
Ja een euro voor het slotje die je naderhand weer moet inleveren maar je euro krijg je niet terug.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik herken die klacht echt totaal niet. Maar iedereen is toch meteen weg als ze één blik op mijn spierbundels werpen

Bij ons ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij mijn sportschool moet je zelf een slotje kopen en mee nemen naar de sportschool
Bij ons zetten ze dan 1 deur open, en gaan er van die ventilatoren draaienquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef boskameel het volgende:
[..]
Bij ons ook. En als het buiten warmer is dan 10 graden is het binnen fucking heet en zweterig, omdat er geen airco is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |