Ik heb een hekel aan mensen in mijn sportschool die dit soort uitspraken doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heel ongezond inderdaad als je nog moet groeien
Bij de sportschool waar ik zit traint ook een vader samen met zijn 15 jarige zoontje.
Beide hebben ze de zelfde tatoeage op hun bovenarm__
Krachttraining belemmert je groei niet.quote:Resistance training has been shown to be effective in enhancing muscle strength among prepubertal and adolescent boys. Lately, it has been recommended for obese children. We hypothesized that resistance training will be similarly effective among boys of different adiposity. Thirty boys, aged 9.2 +/- 0.3 years, participated in progressive resistance training twice weekly during the first and second school years and thrice weekly during the third year. Training sessions included 1-4 sets of 3-6 exercises, with 5-30 repetitions/set. The mean load was 50-60% of 1 repetition maximum. Subjects were divided into responders (R--upper tertile) and non-responders (NR--lower tertile), according to the three-year improvement in muscle strength, as assessed by means of changes in concentric strength of knee flexors and extensors. Differences between groups were observed at baseline (p <0.05) in all variables reflecting adiposity (mean +/- SD): % body fat (14.1 +/- 2.6 vs 23.5 +/- 7.5% for R and NR, respectively), sum of four skinfolds (25.4 +/- 4.7 vs 47.8 +/- 21.6 mm for R and NR, respectively), BMI (15.5 +/- 1.1 vs 18.6 +/- 2.6 kg x m(-2) for R and NR, respectively). Additionally, the changes in adiposity were inversely related to the training effect (r = -0.60 to -0.34). No differences were observed in initial height and maturation between R and NR groups and there was no difference in linear growth and physical maturation with time between groups. These data suggest that resistance-training loads which may be appropriate to increase strength of knee flexors and extensors in normal-weight children may be insufficient to do so in overweight children. More research is required to elucidate the efficacy of resistance training among overweight children.
Dat stel ik juist wel op prijs als mensen dat doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:53 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Dus je bent een nerd als je mensen advies geeft?![]()
Ik ga zelf ook naar de sportschool en als ik mensen een apparaat verkeerd zie doen waardoor ze een blessure kunnen krijgen zeg ik er wat van...
Dat is ook geen vergelijking... Sommige mensen praten nogal veel tijdens de sportschool. Rusten uit op een bankje ernaast. Dan kan je gerust vragen of ze het bankje gebruiken om te rusten of om te trainen...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:14 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Je vraagt toch ook niet in een restaurant of iemand bijna klaar is met eten en jij er bij mag?
Het is gewoon kk irritant als ik In the zone zit en zoeen puistnerd komt vragen of hij na mij magquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:17 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Dat is ook geen vergelijking... Sommige mensen praten nogal veel tijdens de sportschool. Rusten uit op een bankje ernaast. Dan kan je gerust vragen of ze het bankje gebruiken om te rusten of om te trainen...
Rusten ze, dan willen ze dat vast wel ergens anders...
Ben je al bijna klaar met bankdrukken? Waarom zou je dat niet kunnen vragen je hoeft alleen maar ja/nee te zeggen... Dan kan jij rekening houden of je alvast met iets anders begint. Het is gewoon prettig om na je warming-up daar als eerste mee te beginnen. Als iemand dan bijna klaar is wacht je erop anders heb je gewoon pech en ga je toch eerst een andere oefening met je benen doen o.i.d.![]()
Als ik het zo lees ben ik blij dat ik niet bij jullie op de sportschool zit... Ik weet precies wat voor types jullie zijn die niks zeggen tijdens het trainen... Namelijk: Autisten in combinatie met het De internet helden![]()
Even in het algemeen aan sommige fokkers: hou alsjeblieft op met patsen van ik doe zoveel kilo
Phoe, je moet dan inderdaad energie verspillen om ja/nee te zeggen dat is toch wel één heel woordquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:18 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Het is gewoon kk irritant als ik In the zone zit en zoeen puistnerd komt vragen of hij na mij mag
Toen je na 2 maanden trainen de eerste definitie op je armen zag komen, besloot je om een nike totaalpakket te kopen, bestaande uit een mouwloos shirt, zweetbandjes en highfashion-bidon. Toen je nog meer begon te groeien, groeide je mond mee. Sindsdien val je de hele avond mensen lastig met vragen over het opruimen van dumbells, "ben je al klaar?" en "mag ik dat bankje?". En als je dan in je 8e rep zit tijdens een 2x40kg DP kom jij aan met iets over ellebogen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:17 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Dat is ook geen vergelijking... Sommige mensen praten nogal veel tijdens de sportschool. Rusten uit op een bankje ernaast. Dan kan je gerust vragen of ze het bankje gebruiken om te rusten of om te trainen...
Rusten ze, dan willen ze dat vast wel ergens anders...
Ben je al bijna klaar met bankdrukken? Waarom zou je dat niet kunnen vragen je hoeft alleen maar ja/nee te zeggen... Dan kan jij rekening houden of je alvast met iets anders begint. Het is gewoon prettig om na je warming-up daar als eerste mee te beginnen. Als iemand dan bijna klaar is wacht je erop anders heb je gewoon pech en ga je toch eerst een andere oefening met je benen doen o.i.d.![]()
Als ik het zo lees ben ik blij dat ik niet bij jullie op de sportschool zit... Ik weet precies wat voor types jullie zijn die niks zeggen tijdens het trainen... Namelijk: Autisten in combinatie met het De internet helden![]()
Even in het algemeen aan sommige fokkers: hou alsjeblieft op met patsen van ik doe zoveel kilo
Ja, jij hebt het liefst dit soort mensen op je sportschoolquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Toen je na 2 maanden trainen de eerste definitie op je armen zag komen, besloot je om een nike totaalpakket te kopen, bestaande uit een mouwloos shirt, zweetbandjes en highfashion-bidon. Toen je nog meer begon te groeien, groeide je mond mee. Sindsdien val je de hele avond mensen lastig met vragen over het opruimen van dumbells, "ben je al klaar?" en "mag ik dat bankje?". En als je dan in je 8e rep zit tijdens een 2x40kg DP kom jij aan met iets over ellebogen.Aspirant-medewerkers, irritanter krijg je ze niet.
Hé hé eindelijk ergens waar ik het mee eens benquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:48 schreef focal het volgende:
De enige dingen die me echt ergeren zijn mensen die hun handoekje op een apparaat laten hangen als ze even naar de kleedkamer water gaan drinken.
En mensen die niet-functioneel naakt zijn in de kleedkamer. Ik snap dat je naakt naar de douches en terug loopt. Maar er is echt geen rede om daarna rustig te gaan kletsen zonder kleding. Sommige gaan dan ook nog eerst diep voorover bukkend hun sokken aandoen, shirt en dan pas komt er eens een onderbroek bij kijken.
Hoewel comfortabel met mijn heteroseksualiteit vind ik het toch een vervelend uitzicht als je van iemands semi-goatse mag meegenieten bij het aantrekken van sokken.
Herkenbaar en dientengevolge eens.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:48 schreef focal het volgende:
De enige dingen die me echt ergeren zijn mensen die hun handoekje op een apparaat laten hangen als ze even naar de kleedkamer water gaan drinken.
En mensen die niet-functioneel naakt zijn in de kleedkamer. Ik snap dat je naakt naar de douches en terug loopt. Maar er is echt geen rede om daarna rustig te gaan kletsen zonder kleding. Sommige gaan dan ook nog eerst diep voorover bukkend (semi-goatse) hun sokken aandoen, shirt en dan pas komt er eens een onderbroek bij kijken. Laatst zelfs iemand die in de kleedkamer nog even naakt ging stretchen... wtf
Bijna niemand zo te lezen, ik den dat als sportscholen het advies van TS opvolgen het einde van dit jaar niet halen !einsquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:30 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Wie horen er volgens jou dan wel in de sportschool thuis?
Volgens mij zegt hij nergens dat krachttraining bij jongeren (dus 12-15 ongeveer) je groei belemmert. Hooguit dat het niet heel gezond is. En daar ben ik het ook mee eens.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen in mijn sportschool die dit soort uitspraken doen.
PMID: 12014518
[..]
Krachttraining belemmert je groei niet.
En dan over de "anabolen macho", die spieren bestaan niet uit lucht. Voornamelijk ervaren krachttrainers grijpen na een x aantal jaren naar AAS wanneer zij op hun piek zitten en niet meer verder naturel kunnen, maar wel verder willen.
Echter de josti's die na 'n paar maandjes trainen aan de AAS gaan zijn wel debielen, maar daar kan je het uiteraard ook nog niet aan zien.![]()
Wanneer gaan we in de sauna schatquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga sinds twee weekjes naar de sportschool. Ik behoor tot geen enkele categorie, ik ben gewoon mezelf.
lekker alto van je zegquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga sinds twee weekjes naar de sportschool. Ik behoor tot geen enkele categorie, ik ben gewoon mezelf.
Wij hebben toch helemaal geen sauna nodig om ons te bezwetenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wanneer gaan we in de sauna schat![]()
?
En trouwens dat maak ik zelf wel uit met je mislukte bijdehante opmerking.quote:
hahahaquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En trouwens dat maak ik zelf wel uit met je mislukte bijdehante opmerking.![]()
Ga ergens anders popiejopie doen.
.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:03 schreef boskameel het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)-sportschool-222296/
Leuk om te lezen.
wtfquote:Squatters die in de prullenbak in de open ruimte kotsen. Dat doe je toch in de prullenbak van de kleedkamer.
Daar gaat je creatine shake.quote:
Dat heb ik écht nog nooit gezienquote:
pluk een roos, zet m op je hoed, dan ben je moegen weer goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En trouwens dat maak ik zelf wel uit met je mislukte bijdehante opmerking.![]()
Ga ergens anders popiejopie doen.
.
WTFquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:48 schreef focal het volgende:
En mensen die niet-functioneel naakt zijn in de kleedkamer. Ik snap dat je naakt naar de douches en terug loopt. Maar er is echt geen rede om daarna rustig te gaan kletsen zonder kleding. Sommige gaan dan ook nog eerst diep voorover bukkend (semi-goatse) hun sokken aandoen, shirt en dan pas komt er eens een onderbroek bij kijken. Laatst zelfs iemand die in de kleedkamer nog even naakt ging stretchen... wtf
Ja een euro voor het slotje die je naderhand weer moet inleveren maar je euro krijg je niet terug.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik herken die klacht echt totaal niet. Maar iedereen is toch meteen weg als ze één blik op mijn spierbundels werpen

Bij ons ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij mijn sportschool moet je zelf een slotje kopen en mee nemen naar de sportschool
Bij ons zetten ze dan 1 deur open, en gaan er van die ventilatoren draaienquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef boskameel het volgende:
[..]
Bij ons ook. En als het buiten warmer is dan 10 graden is het binnen fucking heet en zweterig, omdat er geen airco is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |