Ik wilde gaan hardlopen, maar rond half 9 was mijn eten pas gezaktquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben gister nog naar fitness geweest.En straks ga ik weer.
Oehh en wat lopen er toch foute types daar.
Soms betrap ik mezelf er ook op dat ik gewoon naar die meiden aan het gluren benquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:18 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Jups, maaruh kijken mag natuurlijk altijd naar het vrouwelijk schoon. Mits niet te opvallend zodat je zet niet stoort
. Zij zijn namelijk ook bezig met sporten..
Goedemorgenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wilde gaan hardlopen, maar rond half 9 was mijn eten pas gezakt
Ik ga wel volgende week, als de klok een uurtje terug is gezet
Welke oefeningen doe je allemaal?
Je vergeet je rug en schouders ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik doe krachttraining en train dus armen, benen en mn buik. Die moet tenslotte wel strak blijven.
Ben sinds een anderhalve week bezig.En heel fanatiek.
Die heeft een vrouw nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je vergeet je rug en schouders ?
Die train ik ook. Eigenlijk alles. Volgens een bepaald schema, maar het is soms zo moeilijk om me daar aan te houden.( zoals 3 setjes van 12 ! da's veel te veel ) Maar goed, we gaan nu ontopic.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je vergeet je rug en schouders ?
Dat is de natuur.. geef je eraan over..quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Soms betrap ik mezelf er ook op dat ik gewoon naar die meiden aan het gluren ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Ik zie genoeg vrouwen met 2 ruggen
Ik doe de komende maand eerst 3x per week een full-body training. (spieren in conditie brengen)quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die train ik ook. Eigenlijk alles. Volgens een bepaald schema, maar het is soms zo moeilijk om me daar aan te houden.( zoals 3 setjes van 12 ! da's veel te veel ) Maar goed, we gaan nu ontopic.
Ook zoiets, van die stoertjes die het gewicht eigenlijk niet aankunnen maar het toch doen om te showen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:14 schreef Mopst3r het volgende:
Ik was vanochtend ook in de sportschool en nu was er een of ander turk die nog harder kreunde als ik toen hij in de smith machine () 15kg plus stang aan het bankdrukken was
25 kg ondersteund bankdrukken niet aan kunnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ook zoiets, van die stoertjes die het gewicht eigenlijk niet aankunnen maar het toch doen om te showen.
En net was het nog 15 kgquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:20 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
25 kg ondersteund bankdrukken niet aan kunnen![]()
Heb jij dit ooit wel is gezien? Kan me niet voorstellen dat een volwassen persoon dit niet aan kan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:20 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
25 kg ondersteund bankdrukken niet aan kunnen![]()
De stang van de smith machine weegt 20.... ik bedoelde dus eigenlijk 35 kg (in totaal).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |