Boeit hem lekker veel,quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat voor klein pikkie zou die gast wel niet hebben?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Je werkt zeker met "haltertjes van een halve liter"
Was ik maar zo cool als jijquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef Song_Bilong het volgende:
Ik bench press 150, deadlift 130 en squat 125.
Ik kan 4x achter elkaar neuken met een orgasme, en als ik wil nog een 5e keerquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef Song_Bilong het volgende:
Grapje ik zit niet op fitness en ik deadlift en squat met dumbellsquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef Song_Bilong het volgende:
Quasimodo presst ook meer dan hij kan deadliften, en hij ziet er nu zo uitquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef Song_Bilong het volgende:
das goeikoop. hier 50 euroquote:Op maandag 22 maart 2010 21:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar wat wil je bij een gierige sportschool van 15 euro per maand waar ze niet eens douches hebben
faalquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:02 schreef Song_Bilong het volgende:
[..]
Grapje ik zit niet op fitness en ik deadlift en squat met dumbells!
Ik weet boi, ik weet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:03 schreef AliKebap het volgende:
[..]
Quasimodo presst ook meer dan hij kan deadliften, en hij ziet er nu zo uit
[ afbeelding ]
Ik ben hem maar dan met donker haarquote:
ja wat krijg je er allemaal bij danquote:
jawel, maar had liever een goedkoop abbo zonder die extras waar je toch geen gebruik van maakt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja wat krijg je er allemaal bij dan?
Persoonlijke begeleiding (schema's), sauna, douche, etc neem ik aan?
Dat heb ik dus allemaal niet.
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef Yoewie het volgende:
[..]
jawel, maar had liever een goedkoop abbo zonder die extras waar je toch geen gebruik van maakt.
Cool story broquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:36 schreef pannenkoekenpanpannenkoek het volgende:
Nou, wat dacht je van die mannen. Kom je voor het eerst van je leven in de sportschool:
'Goh, ben je zoveel afgevallen?'Ken ik u? En nee, ik ben hier voor het eerst En voor het laatst! Btje naar je eigen bezwete hoofd in de spiegel zitten kijken. Die abonnementen duren allemaal minsten een jaar, geldklopperij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen eendagsvlieg, dit is het voor nou.
Hier 30 euro inclusief dat alles. Dat is dan onbeperkt, maar je kan ook nog een goedkoper abonnement nemen waar je dan alleen maar een x aantal keer in de week mag komen. Verder mag je overal gebruik van blijven maken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja wat krijg je er allemaal bij dan?
Persoonlijke begeleiding (schema's), sauna, douche, etc neem ik aan?
Dat heb ik dus allemaal niet.
ectoquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik kan je wel zeggen dat die al breder geworden zijn
Hoe het hoort, en hoe ik ben:quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb dit hele topic niet doorgelezen, maar tot welke categorie hoor jij TS. En vooral hoe ziet de gemiddelde sporter eruit die niet in een van die 4 categorieën hoort?
Jups, maaruh kijken mag natuurlijk altijd naar het vrouwelijk schoonquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe het hoort, en hoe ik ben:
Gewoon sporten, 3x per week.
Kennis van de apparaten en oefeningen, geen advies nodig.
Muziek op, trainen en je ding doen en weer weg.
Als je een bekende tegenkomt wel ff een sociaal praatje houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |