Je vraagt toch ook niet in een restaurant of iemand bijna klaar is met eten en jij er bij mag?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:08 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Eng hé als mensen tegen je praten i.p.v. berichtjes via de PC/Mobiel
de stang is geen eens 90kgquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:14 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
OjaHet is gewoon fucking gierig als iemand dat komt vragen, of van die dunne sprietjes die komen vragen of ze mogen bankdrukken als ik mn 60 seconden rust hou.. maar dan wel stiekem het gewicht willen veranderen omdat zij geen eens 90kg vrije stang kunnen drukken
Dat doe ik dus ook nooit meer
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:44 schreef shayolo het volgende:
Ik wil er graag meer van deze zien rondlopen
[ afbeelding ]
De stang is 20 + 35 kg aan beide kanten, en een vrije stang dus zonder geleiders (geen smith).quote:
De stang is 10 kilo nerdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:42 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
De stang is 20 + 35 kg aan beide kanten, en een vrije stang dus zonder geleiders (geen smith).
Niet voor echte bodybuildersquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:07 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Niet voor echte bodybuildersNaar watvoor paupersportschool ga je met plastic stangen van 10 kg
__
De "aandachtshoeren" staren hem niet aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:41 schreef vulkaan het volgende:
Waarom is het erg dat er van die wijven zijn als op de 1e pic?
Goed idee mattiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:19 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
De "aandachtshoeren" staren hem niet aanarme TS, de jaloezie is hem teveel geworden
![]()
Tevens, TS. Het is nog steeds een vrij land, als jij problemen hebt met de personen die in een sportschool komen dan ga je toch fijn je eigen fitnesszaal starten? verboden voor aandachtshoeren, anabolen macho's, burgelijke typjes en internet helden.
Jewet dan kan je meer gewichten aan de zijkant hangen en dan stoer doen voor de chickiesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
Stang van 10 kilo hahah kindersportschool.
dat dacht ik dus ook meteenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:08 schreef byakuya het volgende:
[ afbeelding ]
dat hoofd lijkt wel er zijn opgeshoped,,,
Nah sta alweer een tijdje ingeschreven. Ga naar binnen, doe mn ding en relax nog wat met een douche en een bezoek aan de sauna/het stoombad. Geen echte stereotype hierquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Goed idee mattie![]()
Schrijf jij je ook in of hoor je bij een van de stereotypes?
Hehe heb ik ook wel eens gezien ja (uitzondering) zo'n gast die flink rough bicep curl doet met kabels en 2 matties die ook aan die kabel staan te trekken.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
Van die aandachtshoer heb ik nooit zoveel last. Dat fleurt de dag altijd op.
Wat ik wel in je OP mis zijn de popi-jopies die denken dat hoe meer je kan tillen hoe stoerder je bent. Elke oefening gaat gepaard met luid gekreun. Geen enkele beweging gaat goed, omdat ze veel te veel gewicht doen. En zodra ze dat drie keer gedaan hebben laten ze het met een harde klap uit hun handen vallen om vervolgens in de rondte te kijken met een blik van "Hoorde je die klap? Dat gewicht kan ik tillen! Pussy's".
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ik hoor bij het type internetnerd die geen WOW speelt maar wel fitnesst.
Waar staat dat ik niet de hele dag op Fok! zit ?quote:
Wajoow wat een bash hé.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar staat dat ik niet de hele dag op Fok! zit ?
Nergens, proberen een bash uit te voeren terwijl je episch faalt op je zolderkamer met witte sportsokken = Royal Sadness
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |