Je iPod op je hoofd, blijft dat wel liggen?!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:31 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb trouwens altijd mijn iPod op mijn hoofd tijdens de fitness-bezigheden, dus wat dat betreft ben ik ook een stereo-type.
Dat is precies waar die aandachtshoer op uit is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:53 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Dus je bent een nerd als je mensen advies geeft?![]()
Ik ga zelf ook naar de sportschool en als ik mensen een apparaat verkeerd zie doen waardoor ze een blessure kunnen krijgen zeg ik er wat van...
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is precies waar die aandachtshoer op uit is.
Tjah ik heb een vriendin, en ik kan geen Poolsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:59 schreef Id_do_her het volgende:
'De aandachtshoer', ben je homo dat je daar niks mee probeert?
Klinkt als mij, behalve dat ik meestal even een sociaal praatje hou met bekendequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:35 schreef tennisracket het volgende:
Welk stereotype is:
Ik luister muziek, praat met niemand. Doe mijn ding en vertrek dan weer?
mwah ok, dat kan nog wel. Ik probeer dat altijd te voorkomen omdat het altijd zo veel tijd kost.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klinkt als mij, behalve dat ik meestal even een sociaal praatje hou met bekende
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:35 schreef tennisracket het volgende:
Welk stereotype is:
Autistquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:35 schreef tennisracket het volgende:
Welk stereotype is:
quote:
Neem je vriendin mee uit fitnessen en lok haar en een aandachtshoer de sauna inquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tjah ik heb een vriendin, en ik kan geen Pools
Your Health?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb wel spierpijnen het was veul te druk
Maar wat wil je bij een gierige sportschool van 15 euro per maand waar ze niet eens douches hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
Van die aandachtshoer heb ik nooit zoveel last. Dat fleurt de dag altijd op.
Wat ik wel in je OP mis zijn de popi-jopies die denken dat hoe meer je kan tillen hoe stoerder je bent. Elke oefening gaat gepaard met luid gekreun. Geen enkele beweging gaat goed, omdat ze veel te veel gewicht doen. En zodra ze dat drie keer gedaan hebben laten ze het met een harde klap uit hun handen vallen om vervolgens in de rondte te kijken met een blik van "Hoorde je die klap? Dat gewicht kan ik tillen! Pussy's".
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:37 schreef mierenfokker het volgende:
Wat is het type: Ik doe de oefeningen zoals ze moeten, lach alle dikkerdjes, Guido's en Berry Borstkassen uit, check wel alle lekkere wijfen maar praat niet met ze en geef ze verder geen aandacht (overigens zijn die bij ons alleen op 1 hand te tellen), en ga daarna weer naar huis?
Dat is het type kanker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
Niets mis mee, train ik mijn goddelijke lijf ook...en ik ben te geirig om 70 euro per maand neer te tellen, dan maar geen sauna, stoombad en bar met gratis thee, of wat andere tenten bieden. Per drie maanden kunnen opzeggen ipv per jaar, ook prettig.quote:
Eensch. Sport zelf ook bij YH. Vandaar dat z'n klacht herkenbaar was.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Niets mis mee, train ik mijn goddelijke lijf ook...en ik ben te geirig om 70 euro per maand neer te tellen, dan maar geen sauna, stoombad en bar met gratis thee, of wat andere tenten bieden. Per drie maanden kunnen opzeggen ipv per jaar, ook prettig.
quote:
Zo doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klinkt als mij, behalve dat ik meestal even een sociaal praatje hou met bekende
Inderdaad, 30 min langquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:17 schreef Song_Bilong het volgende:
Of mocro's die alleen maar biceps gaan curlen en dan ook nog niet met setjes en reps werken.
Wil ik hier niet prijsgeven i.v.m. publieke herkenning als stereotype anabolen guido.quote:
Als je je om al deze dingen druk maakt heb je echt geen leven in de sportschool man. Geef het op, ze zijn er en gaan niet weg. Ze betalen die school,dus wees blij dat ze er zijn. Doe de dingen die je wilt doen en ga naar huis.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:27 schreef Argo het volgende:
Met de aandacht hoer heb ik geen problemen persoonlijk!
De anabool/creatine users zijn wel vervelend..
De internet held mwoah die komen mij meestal advies vragen. (Niet dat ik der veel van af weet)
Heb wel een hekel aan van die mensen die zo doen van kijk mij en dan veel te veel kilos pakken, en een vorm gebruiken waarvan je rug naar de klote gaat! Das niet om aan te zien!
Of die stereo types die gaan om die aandacht hoeren te hosselen!
En die gasten die om de hele tijd kreunen en dat dan ook nog keihard overdrijven!
Ik vind het niet erg om dit tegen het lijf te lopen hoor, in de sportschool.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog een type aandachtshoer:
[ afbeelding ]
De herinneringenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Filmpje van de aandachtshoeren in de sportschool!
Fapperdefapquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog een type aandachtshoer:
[ afbeelding ]
Dat komt omdat je jarloers bent haha pussy!!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
Van die aandachtshoer heb ik nooit zoveel last. Dat fleurt de dag altijd op.
Wat ik wel in je OP mis zijn de popi-jopies die denken dat hoe meer je kan tillen hoe stoerder je bent. Elke oefening gaat gepaard met luid gekreun. Geen enkele beweging gaat goed, omdat ze veel te veel gewicht doen. En zodra ze dat drie keer gedaan hebben laten ze het met een harde klap uit hun handen vallen om vervolgens in de rondte te kijken met een blik van "Hoorde je die klap? Dat gewicht kan ik tillen! Pussy's".
Dan ben jij dus dit:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef Mopst3r het volgende:
Mensen die aan je komen vragen of je al klaar bent met bankdrukken oid![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:35 schreef tennisracket het volgende:
Welk stereotype is:
quote:
"Hoe veel setjes moet je nog ?! "quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef Mopst3r het volgende:
Mensen die aan je komen vragen of je al klaar bent met bankdrukken oid![]()
Eng hé als mensen tegen je praten i.p.v. berichtjes via de PC/Mobielquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
"Hoe veel setjes moet je nog ?! "
Heel vervelend ja
Ojaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |