Hardop lachenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De internet helden
[ [url= Ik2.jpg ]afbeelding[/url] ]
Ja daar heb ik vorige keer al een ban van 48 uur voor gekregen, dus dat doe ik niet meerquote:Op maandag 22 maart 2010 21:05 schreef RacerDKB het volgende:
Nou het ik2.jpg gedeelte van de OP was het grappigst
Ja, die heeft een heel ander kleurtjequote:Op maandag 22 maart 2010 21:08 schreef byakuya het volgende:
[ afbeelding ]
dat hoofd lijkt wel er zijn opgeshoped,,,
Denk ik ookquote:Op maandag 22 maart 2010 21:08 schreef byakuya het volgende:
[ afbeelding ]
dat hoofd lijkt wel er zijn opgeshoped,,,
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:02
[b]De anabolen macho:
Dit soort figuren trainen meestal 6x per week.
Vroeger waren het nerdjes die gepest werden, maar nu iets te compenseren hebben.
Hun spieren bestaan voornamelijk uit lucht, je ziet ze ook nooit wat doen in de sportschool.
Dit is het type wat je meestal boos en intimiderend aankijkt.
Meestal staan ze samen in het testosteron hoekje in de sportschool
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ben je echt zo achterlijk of doe je maar alsof ?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Spieren van Sagi Kalev bestaan niet uit lucht hoor nerd...Veteraan desert storm etc..
Doe wat huiswerk voordat je stront hier neerzet...
Ze motiveren je wel om je uit te sloven op de apparaten jaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
'De aandachtshoer' is de enige rede dat ik naar de sportschool ga
Hahahaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
Van die aandachtshoer heb ik nooit zoveel last. Dat fleurt de dag altijd op.
Wat ik wel in je OP mis zijn de popi-jopies die denken dat hoe meer je kan tillen hoe stoerder je bent. Elke oefening gaat gepaard met luid gekreun. Geen enkele beweging gaat goed, omdat ze veel te veel gewicht doen. En zodra ze dat drie keer gedaan hebben laten ze het met een harde klap uit hun handen vallen om vervolgens in de rondte te kijken met een blik van "Hoorde je die klap? Dat gewicht kan ik tillen! Pussy's".
Roid rage!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Spieren van Sagi Kalev bestaan niet uit lucht hoor nerd...Veteraan desert storm etc..
Doe wat huiswerk voordat je stront hier neerzet...
En dat zie jij allemaal als je staat te zumba'en?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
Van die aandachtshoer heb ik nooit zoveel last. Dat fleurt de dag altijd op.
Wat ik wel in je OP mis zijn de popi-jopies die denken dat hoe meer je kan tillen hoe stoerder je bent. Elke oefening gaat gepaard met luid gekreun. Geen enkele beweging gaat goed, omdat ze veel te veel gewicht doen. En zodra ze dat drie keer gedaan hebben laten ze het met een harde klap uit hun handen vallen om vervolgens in de rondte te kijken met een blik van "Hoorde je die klap? Dat gewicht kan ik tillen! Pussy's".
hahahaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En dat zie jij allemaal als je staat te zumba'en?
Vul me aanquote:Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef VatosLoco het volgende:
Hehe, je vergeet er een paarmaar geniale OP
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En dat zie jij allemaal als je staat te zumba'en?
Zo ritmisch ben ik niet.quote:Zumba is een fitnessprogramma dat is gebaseerd op Latijns-Amerikaanse dans, zoals de salsa, merengue, axé, samba en cumbia
Noem je dat geen goede voornemens?quote:Afgelopen week heeft TS 4 dagen fast-food gegeten, wegens het laat thuis zijn door overwerken.
Nu heb ik me dus voorgenomen om:
# Gezonder te eten
# Weer te beginnen met sporten om wat vet kwijt te raken
# Ook direct maar te stoppen met roken
# En dus ook direct weer conditie op te bouwen
Ik doe het niet vanaf een bepaalde datum, maar gewoon omdat ik het zelf wilquote:Op maandag 22 maart 2010 22:42 schreef tennisracket het volgende:
Leuk topic. Alleen suggereer je zelf toch ook bij één van deze groepen te horen.
[..]
Noem je dat geen goede voornemens?
Ik besteed aandacht aan al mijn topics hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Goed topic, goeie OP
Je kunt het wel So_Surreal_Baby !
Inderdaad, die moeten langlaufen en op dat schaats apparaat voor strakke billenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:20 schreef Lesley-91 het volgende:
Wat ik nooit gesnapt hebt zijn van die 14 jarige breezers die gewichten omhoog gaan drukken. Lekker hoor
gespierde armen
Ik vind deze uitzonderlijk goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik besteed aandacht aan al mijn topics hoor![]()
!
Ja, vanaf gisteren dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik doe het niet vanaf een bepaalde datum, maar gewoon omdat ik het zelf wil
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:24 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik vind deze uitzonderlijk goed![]()
Speciaal voor jou, BadAssBitchSmut's
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
TS is autist en is dus het liefst alleenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:31 schreef Alicey het volgende:
Maar wie horen er dan nog wél in de sportschool?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |